:p :p :p... χά!

Τρίτη, Ιουνίου 30

Ουέ... γραμματείς υποκριτές!!!



Συγνώμη απ' όλους εσάς που δεν καπνίζετε αλλά δεν θα το κόψω το τσιγάρο.
Πάντα πρόσεχα και θα εξακολουθώ να προσέχω να μην ενοχλώ, να ζητώ την άδεια να καπνίσω, όπου και αν βρίσκομαι εκτός του σπιτιού μου.
Η μόνη διαφορά μου με σας είναι πως συνειδητά επιλέγω ίσως μία αιτία του θανάτου μου.
Γιατί αυτές οι αιτίες είναι πολλές. Και δυστυχώς κανένας δεν κάνει κάτι να εκλείψουν.
Και δυστυχώς τα θύματα είναι και τα παιδιά μας.
Γιατί ενώ εμείς έχουμε την ευθύνη των πράξεών μας, διαλέγουμε να πεθάνουμε απ' το κάπνισμα η όχι, κλείνουμε τα μάτια και τ' αυτιά σε ότι αφορά τα παιδιά μας.
Και τα μπουκώνουμε και με το ζόρι αρκετές φορές με:
Μεταλλαγμένα
χρωστικές ουσίες
ορμόνες
Συντηρητικά
Να μη σας κουράζω....... Τα ξέρετε... Τα έχετε ακούσει,..........διαβάσει!!!!!!!!!!
Εξ άλλου δεν είναι ο σκοπός μου να σας τρομοκρατήσω.
Θέλω να πω ότι ο νόμος που προστατεύει τους μη καπνίζοντες, δεν είναι καθόλου κακός.
Το να φροντίζει κάποιος για την υγεία σου δωρεάν μάλιστα είναι μεγαλοψυχία, είναι δώρο.
Τώρα εγώ πως έχω κολλήσει στο " φοβού τους Δαναούς " τι να σας πω.
Ενα μόνο γνωρίζω απ την εμπειρία μου ως καπνίστρια. Όταν κάνω έστω και τη σκέψη να το κόψω (δεν αρνήθηκα ποτέ ότι κάνει κακό) τότε καπνίζω περισσότερα. Φαντάσου να μου το επιβάλλει άλλος.
Κι' αναρωτιέμαι:
Μήπως μειώθηκαν τα κέρδη των καπνοβιομηχανιών;
Μήπως θέλουν να τα αυξήσουν ακόμα ποιο πολύ;
Μήπως έχουνε μελετήσει την ψυχολογία του ανθρώπου και κάνουν αυτού του είδους την προπαγάνδα μιας και η θετική τους απαγορεύεται (πχ διαφήμιση)
Απ' όλη αυτή την καμπάνια βγήκε και ένα θετικό:
Ιδιοκτήτης γνωστής καπνοβιομηχανίας στο εξωτερικό δήλωσε πως θα κόψει το κάπνισμα!!!!
Έγινε δηλαδή αρνητής των συμφερόντων του; ( Άντε ρε αριστεροί, σας έφεξε πάλι, στρατολογήστε τον..)
Νά δώσω δυο συμβουλές εγώ το μηδαμινό ανθρωπάκι; (άντε....χάσου ανθρωπάκιιιιιιι!!!!!)
Είναι δικαίωμά σας να συνεχίζετε να καπνίζετε.
Μην το αυξήσετε όμως.
Είναι δικαίωμά σας να αρχίσετε το τσιγάρο. Σας ικετεύω μην το κανε τε, γιατί εσείς θα χάσετε
άλλοι όμως θα κερδίσουν.
Εγώ πάντως δεν θα το κόψω._