:p :p :p... χά!

Παρασκευή, Ιουλίου 31

Γιατί δεν μ'αφήνετε.........ν' αγιάσω; Εεεεεεέ;

Κι' ενώ πανελλαδικά (λέω τώρα ) παρακολουθούσαμε τις δηλώσεις του υπουργού για το εθνικό σχέδιο δράσης εν όψη της πανδημίας, με προσοχή, ανησυχία, με πολλές απορίες, έγινε το φάουλ! ! Πάνω που άρχισα να έχω και τύψεις για τον τρόπο που αντιμετωπίζω την όλη τρομοκατάσταση! !
Γιατί καλέ μου Υπουργέ,αρχίσατε τα πολιτικά σχόλια για την αντιπολίτευση;
Η γρίπη έρχεται......όχι οι εκλογές! !
Δεν θεωρείτε τη γρίπη σοβαρό θέμα ..ίσως;
Σας παρέσυρε ο δημοσιογράφος; ( κι' αυτός πιά!.......μμμμμ! γκούχ-γκούχ)
Τώρα φταίω εγώ; που άν μου βγει το αναρχικό μου, ποιος θα μου τό' χει βγάλει;
Μα ό!οοοοποτε προσπαθήσω να γίνω πολίτης νομιμόφρων ( ήρεμα...όχι με την παλιά έννοια!) να μου δίνετε μιά κλωτσιά και να με στέλνετε ακόμα ποιο αριστερά;
και πού θα με πάτε; Εεεεεεε; Στο Μ-Λ ;
ΥΓ. Λοιπόν, δεν θα ξαναασχοληθώ μαζί σας γιατί είναι καλοκαίρι (σας άρεσε αυτό μπαγάσικα)! !
ΥΓ2. Και επίσης δεν μ' αρέσει ούτε η Coca ούτε η Pepsi ! !
Άει σ...............τίρ.....πιά! !

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

[url="http://www.monclerjacketssaleonline.com/moncler-coats"]moncler coats[/url]