:p :p :p... χά!

Πέμπτη, Αυγούστου 6

Ο ΖΟΡΡΟ....

Κάθε εποχή αναζητά έναν φύλακα άγγελο..., έναν προστάτη, αλλά και έναν Τιμωρό .
Κάθε εποχή που αδυνατεί από μόνη της να δώσει γροθιά στο μαχαίρι. 'οπως μιά κακοποιημένη γυναίκα, που αφήνεται στη "μοίρα της",καταθέτει τα όπλα και γίνεται έρμαιο στα χέρια του άντρα "δυνάστη".

Και η εποχή μας έχει ξεπεράσει πρό πολλού τα όρια της εξαθλίωσης.
Όχι μόνο της οικονομικής των εργαζομένων.
Μα τα όρια της ηθικής εξαθλίωσης, της πνευματικής......και της πολιτικής.

"Μην κρίνετε, για να μήν κριθείτε"είπε.....
Αλήθεια ....;καλέ μου Κύριε; Για ποιά εποχή ομιλείτε;
Για την εποχή της κομπίνας και της μίζας; Για την εποχή των απατεώνων, μήπως;
Και να εκφράσω και μιά απορία μου......εγώ το μηδαμινό ανθρωπάκι..(άντε χάσου ...ανθρωπάκι!!) γιατί μας αφορά.

Γιατί όσους απ' τους παραπάνω τους τσιμπήσει η δικαιοσύνη, εισάγονται άρον-άρον στα νοσοκομεία;Αλλος με την καρδιά του,άλλος με τα ψυχολογικά του, κι'άλλος να πέφτει τάχα μου στις ρόδες των αυτοκινήτων;
Γιατί ψηφίστηκε νόμος στην Αμερική που καλύπτει τις φαρμακοβιομηχανίες, και τις απαλλάσσει από ευθύνες σε τυχόν παρενέργειες του φαρμ'ακου της νέας γρίπης;

Είναι αλήθεια ότι μέσα την επιτροπή ελέγχου των πολιτών απ' τη νόσο(άν δεν κάνω λάθος στο ριζοσπάστη το διάβασα) υπάρχει κι' ένας κύριος, του οποίου το όνομα υπάρχει στο μισθολόγιο μιάς απ' τίς παραπάνω βιομηχανίες;

Ζητείται λοιπόν Τιμωρός.
Με μάσκα ή χωρίς μάσκα... Οι κουκούλες απαγορεύονται.
Μάσκες φοράνε όλοι......

Ζητείται με ή χωρίς μαστίγιο, ξίφος ή άλογο.
Και οποσδήποτε ερωτευμένος......!
Για να του δώσει δύναμη ο έρωτας , και για τα μάτια της καλής του.. να κυνηγίσει τους σωτήρες τάχα,.. τους καλαμοκαβαλάρηδες.

Όσο από μένα το ανθρωπάκι....Ααάϊ......σ......( όχι λάθος..πάμε πάλι)
Όσο από μένα το ανθρωπάκι....Σας οικτίρω....!!!!! (το ...τι με ....ι )

ΥΓ. ( επειδή αυτον τον καιρό κατι παθαίνουν οι υπολογιστές πχ (Τεό)
έτσι κι ο δικός μου μου βγάζει πως η ορθογραφία μου είνα σωστή.
Μεταξύ μας σκράπας ήμουν στο σχολείο..... γι' αυτό ζητώ συγνώμη.



2 σχόλια:

Ευρύνοος είπε...

Ελίτσα
ποιός Ζορρό..
τώρα θα έχει βγεί στην σύνταξη κι αυτός..
και μάλιστα του Ο.Γ.Α

ο σώζων εαυτό σωθήτω..
χαιρετώ σε..

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Τον φαντάζεσαι σε κανένα ΚΑΠΙ;Να φοράει τη μασέλ(λ)α,και καπάκι τη μάσκα του και να κορτάρει τις γριές γύρω;
'Οσο για το άλλο, δεν μπορώ να πώ πως έχεις άδικο.

Καλό σου απόγευμα Ευρύνοε.(έτσι είναιη κλητική;)

ΥΓ.Ονειρεύομαι...κι'εγώ το ανθρωπάκι πότε-πότε!