:p :p :p... χά!

Τρίτη, Αυγούστου 18

Επί τέλους.........Extrem ...



Σαν ήμουνα μικρός τα μάτια των ανθρώπων κοίταγα
Αυτοί μου έδιναν την άδεια να μιλήσω…..ή όχι
( Κι άρχισα …..να φορτώνω )

Στα είκοσι μου
Παραδόθηκα στον Έρωτα
Που…τελικά ..δεν ήταν, μα έμεινα ..
Ακολουθώντας τον νόμο των ανθρώπων……
( και φόρτωνα….φόρτωνα…..)

Και περνούσαν τα χρόνια, και εγώ κοιτούσα μάτια
Και παραδινόμουν στα πρέπει και στα μη
Που μ’ είχαν αλυσοδεμένο
(και φόρτωνα…..φόρτωνα…..)

Κι’ όταν άρχισε να βραδιάζει ,σπάσαν οι αλυσίδες
Και στο τελευταίο λεπτό της ζωής μου
Είπα να δοκιμάσω , να γευτώ ,
Να βρίσω, να αγνοήσω...
Kι άνθρωποι:
Ξεμωραμένο γέροντα και σάτυρο με είπαν .........

( η έμπνευση απ' το μπλογκ του-ης Σταυροβελονιά και για την είδηση που μας έδωσε ..για εναν "ξεμωραμένο")

12 σχόλια:

Ευρύνοος είπε...

Ισως έμαθε να σφυράει στην δύση της ζωής..
πού να ξέρεις..

ωραίες εικόνες ξύπνησαν όλα αυτά..

:-)

Eύη Καφούρου Αλιπράντη είπε...

καλά θα ήταν λοιπόν νέοι να ζήσουμε με ελεύθερη ψυχή για να μην βαραίνει μεγαλώνοντας...

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Ναι ,ναι,αυτό...ήξερε να σφυράει μου φαίνεται αλλά......
καλησπέρα, ΄θα πέρασες τέλεια φαντάζομαι.
στα ποτάμια ψαρεύει κανείς;

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Εβίτα μου καλησπέρα!
Συμφωνώ....Μας αφήνουνε;
Κιάν μας αφήσουν...θέλουμε:
Να είσαι καλά!

Ευρύνοος είπε...

ψαρεύουν βέβαια στα ποτάμια..
ιδιαίτερα πέστροφες.. απλά τα ποταμίσια ψάρια έχουν περισσότερα κόκκαλα..
αν είναι απο λίμνη, μην τα προτιμάς.. μυρίζουν..
του ποταμιού, καλύτερα..
όπως είδες, έφτασα ψηλά στον καταρράκτη..
θεϊκά ήταν!!
:-)
και θα ξαναφύγω.. για Γρεβενά την Παρασκευή!

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

Η συσσώρευση εμπειριών με την αύξηση της ηλικίας, είναι φυσικό φαινόμενο.
Καλύτερα όμως να αποκτάς αυτές τις εμπειρίες και τεχνικές, όταν είσαι μικρός. Μπορείς;;; Σε αφήνουν;;;
Καλώς σε βρήκα Ελίτσα και Καλό Βράδυ.

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Καλώς όρισες καλέ μου ΔΥΣΠΙΣΤΕ!
Ξέρεις με το όνομά σου έχω μια ειδική σχέση...και μόνιμη.(τώρα καλό είναι αυτό;)
Δεν μας αφήνουν νομίζω...και μας γίνεται συνήθεια και δεν θέλουμε!!!
καλή σου νύχτα.

Καραβάκι είπε...

test

Καραβάκι είπε...

Eπιτέλους!!!!!Αφησα τόσα σχόλια αλλά δεν έβγαιναν.Ελπίζω να το διορθώσαμε τώρα.Ελίτσα μόνο μια λέξη θα σου πω... ΦΟΡΤΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!!!
Όπως έλεγε και ο αγαπημένος Μπονάτσος!Φιλάκια πολλά!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Ευτυχώς έφτιαξε..
Άντε γιατί ήμουν έτοιμη να κάνω ανάρτηση με τίτλο:"Γράμμα
Αγαπητή μου Blogspot
Υγείαν έχω αυτό επιθυμώ και διά εσέ
1) Δεν μου λές γιατι δεν παιρνω τα σχόλια
της Γλυκερίας;
2) Γιατί δεν μου κάνεις πιά αυτόν τον έλεγχο ασφάλειας να μπορει να με διαβάζει κι'η Ελένη;
Περιμένω γράμμα σου

Τυπο-θραύστης είπε...

... πέρναγα και σου αφήνω μια καληνύχτα ...
... έρρωσο ...

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Καλώς ήρθες Σταυρο
Αν είμαστε στη Μυτιλήνη θα σε κερνούσα
ουζάκι ή γλυκό του κουταλιού.
Σ'ευχαριστώ που πέρασες.(και για την έμπνευση)
Καλή σου νύχτα