:p :p :p... χά!

Κυριακή, Σεπτεμβρίου 13

Σήμερα Γάμος γίνεται...


«Νύφη μου ξάστερο νερό και ξέλαμπρο φεγγάρι,
το ταίρι σου 'ναι ζηλευτό κι ' όμορφο παλικάρι,
στο σπίτι το πεθερικό στη γειτονιά οπού 'ρθες
σαν κυπαρίσσι να σταθείς, σαν δέντρο να ριζώσεις,
και σαν μηλιά γλυκομηλιά, τους κλώνους σου ν' απλώσεις
υγιούς εννιά ν' αξιωθείς και μια γλυκομηλίτσα».


Σαν άνεμος μου τίναξε ο έρωτας τη σκέψη
σαν άνεμος που σε βουνό βελανιδιές λυγάει.
'Ηρθες, καλά που έκανες, που τόσο σε ζητούσα
δρόσισες την ψυχούλα μου, που έκαιγε ο πόθος.

Από το γάλα πιο λευκή
απ' το νερό πιο δροσερή
κι από το πέπλο το λεπτό, πιο απαλή.
Από το ρόδο πιο αγνή
απ' το χρυσάφι πιο ακριβή
κι από τη λύρα πιο γλυκιά, πιο μουσική...

(Για τους φίλους μας ,να ξεφεύγουμε καμιά φορά απ τα καθιερωμένα..)
Οι γκρίνιες, από αύριο....άν κρατηθώ....ως..γόνος Αιολαίων λέμε!

5 σχόλια:

Ευρύνοος είπε...

Ευχαριστούμε ελίτσα..
ευχαριστούμε πολύ για την αφιέρωση!!!
ειδικά το δεύτερο τραγούδι με συγκίνησε πάρα πολύ!
όμορφα και αυτά που διάβασα πιό πάνω..
η αλήθεια είναι πως όλα ήταν υπέροχα χθές..
εύχομαι να είσαι πάντα καλά :)

καλημέρααααααααα!!!

OOO είπε...

Ναι να ξεφυγουμε...

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Να είσαστε καλά Ευρύνοε..
(Μα δέν είσαι φιλαράκι;)Όοοοόχι!!!Τί πάλι βλακεία έκανα;χα χα
Ολες μου τις ευχές.

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Ωωω! Το αγαπητό μου Μπλόγκ!!!!!
Καλώς ήρθε!!!!
Να ξεφύγουμε... Ορίστε; παρακαλώ; τώρα κατι άλλο θες να πείς εσύ ή κάνω λάθος ο"εξπέρ";
Αντε,μωρέ Καληνύχτα.

Matriga είπε...

Μπράβο σου Ελίτσα,
για την αφιέρωση στους νεόνυμφους.
Πράγματι ο γάμος ήταν υπέροχος,
όπως και τα παιδιά.
Να ζήσουμε και να είσαι και συ πάντα καλά!