:p :p :p... χά!

Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 16



Ζητείται Πατρίς
Ζητείται Ουρανός
Ζητείται Ελπίδα...αλλά όχι αυτό πάλι..





Δεν αντέχω πια την Καρμινα Μπουράνα..Το νομο 1264 τις Ατες και τις μάτες,το φιάσκο της κοινωνικοποίησης των εργοστασίων (ά..ρε τσαγκαρόπουλα πόσα χρέη ξεπληρώσατε)και δεν θέλω να ξαναδώ την Πρωτομαγιά βαμμένα πρασινα γαρύφαλλα εξω απ' τη ΓΣΕΕ.

Δεν Θέλω το γλοιώδες του λαϊκισμου ένθεν και ένθεν,Θέλω τα σκυλάδικα να επιστρέψουν στην εθνική,θέλω οι διανοούνενοι να ξυπνήσουν...

Ζητείται Πατρίς
Ζητείται Ουρανός
Ζητείται Ελπίδα....
Και ζητείται..φίλος-η

Ναι.....φίλος που να μπορεί να σηκώσει τις λέξεις
Σ'αγαπώ..
Λυπάμαι..
Βοήθησέ με..
Κι'ας μή μ'αφήνει να αναπνεύσω...κι'ας με φέρνει σε δύσκολη θέση..κι'ας απαντά για μένα χωρίς εμένα όπου θέλει.
Ζητείται φίλος-η
που να δεχτεί η φιλία να έχει βάση την καρδιά κι'όχι τη λογική έστω κι'αν η καρδιά κάνει λάθη.

Από έμπνευση του κορινόσκυλου και απ' την εκπομπή "με το δαχτυλο στη σκανδάλη" του 902 αριστερά της Λ.Κ

7 σχόλια:

korinoskilo είπε...

συγχαριτηρια ......
εσυ εχεις εμπνευση ...

βαρεθικες το ,,δηθεν,, ε?

οι 3 λεξεις παντως ...... μου θυμηζουν κατι πολυ σπουδαιο......
μπορει να το κανω αναρτηση :))))

ουρανο και ελπισα ... παντως εχουμε ....

το πατριδα ειναι παντα σχετικο ...... για οσους ειναι ανοιχτομυαλοι ;)

γκουττττ μεσημερι

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Ε! όχι μόνο δική μου εμπνευση..Δεν μου έδωσες τη λέξη;
Και τις τρείς λέξεις εσύ μου τις είχες δώσει άλλη φορά...
Να κάνεις ό,τι θές ανάρτηση..Και μένα την ίδια..χαχα
Ελπίδα...ναι έχουμε...Τον ουρανό δεν βλέπω.
Θα αρχίσω να πιστεύω τον Λιακόπουλο νομίζω..
Καλό μεσημέρι..φιλιά

korinoskilo είπε...

αχα!! καλα θυμομουν οτι το ειχα γραψει .... αλλα το ριμαδι το αλτςχ ... δεν θυμομουν να το ειχα κανει αναρτηση ......

εγω τον βλεπω τον ουρανο ..... κανε ντε λιγη προσπαθεια ;)

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Καλεεεεεεέ!
Σύνελθε!!! Δέν το έχεις κάνει ανάρτηση!!!
Σε σχόλιό σου μου τις έγραψες!!!!
Ωχ!! Παναγία μου

korinoskilo είπε...

ετοιμοοοοοοοοοοοοοοοο!!!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Πώς να το βρώ;
Δεν περάστηκε ακόμα!
Κανάς τρόπος άλλος;

korinoskilo είπε...

στον πανοπτη πατας πανω στο μπλοκ μου και το ανοιγεις .....

10 ευρω το μαθημα:Ρρρρρρρρρρρρ