:p :p :p... χά!

Παρασκευή, Οκτωβρίου 2

Ετσι...χωρίς τίτλο!!


Ο Κρίκετ άνοιξε την ομπρέλα του και κατέβηκε απ’ τη βιβλιοθήκη κάνοντας σκαλοπάτια τα βιβλία.. Πέρασε την πόρτα και βρέθηκε έξω. Νύχτες ολόκληρες να πάρει απόφαση να φύγει
Γιατί θα έπρεπε να είναι η συνείδηση του Πινόκιο;
Δεν τον πείραζαν τα ψέματα.. Οι ραδιουργίες του ψεύτη ενοχλούσαν.
Και καλά!...... και ναι!..... και τάχα μου!...
Και ο Κρίκετ τα καταλάβαινε μα δεν του επιτρεπόταν να μιλήσει. Δεν μπορούσε άλλωστε … τα τριζόνια δεν έχουν φωνή!
Είπες κάτι για τη φωνή της συνείδησης; Ναι… των ανθρώπων… όμως
ο Πινόκιο ήταν ξόανο … με την αρχική έννοια της λέξης όχι την μεταφορική.
Ο Κρίκετ αναγκαζόταν κι’ αυτός να χρησιμοποιεί έννοιες μεταφορικές ..για να μη θίξει.. γιατί τον έθιξαν.. να μη υποτιμήσει γιατί τον υποτίμησαν και για να βάλει φρένο στη φαντασία του .
Φρενάρουν οι λέξεις; Αν φρενάρουν λέει! Αόρατο τον κάνουν τον άλλον.
Δεν πα να σου κάνει νοήματα να σωπάσεις ή να πεις την αλήθεια ο δικός σου ο Κρίκετ;
Εσύ τον αγνοείς… και συνεχίζεις: Και ναι!….και καλά!….και τάχα μου…
Χωρίς να παίρνεις είδηση πως μετατρέπεσαι σε ξόανο…. Σε Πινόκιο..

Και θα φύγει κι’ από σένα ο Jiminy Cricket Και στη ζωή δεν υπάρχουν μπλε νεράιδες να στον φέρουν πίσω..

Κι'άν δεν ξέρεις ποιός είναι ο Κρίκετ δεν φταίω..που μεγάλωσες!
Ευχαριστω την "νύχτα" για το τραγούδι μ'άρεσε.


9 σχόλια:

Η τρελή είπε...

Ελίτσα μου, χθες μάλιστα βρήκα μέσα στο νερό που έχω έξω για τα ζώα του δρόμου, ένα γρύλο που νόμισα πως είχε ήδη πνιγεί και μου κόπηκαν τα πόδια! Το πήρα στα χέρια μου , κούνησε λίγο τα ποδαράκια του και αναθάρρησα! Κι όντως μετά από λίγο, πέταξε ξανά! Και μούρθε στο μυαλό αμέσως το καρτούν με τον Κρίκετ, γέλασα και χάρηκα με την καρδιά μου!
Σε φιλώ!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Α!! καλά εσύ είσαι τελείως δική μου.
Αν σου πώ ότι κάνω το ίδιο (μή μας ακούσει κανείς) με τις μικρές τερέζες!!!
Τέλεια παρακμή!!! χα χα (σ'οποιον αρέσω)
Κι'εγώ σε φιλώ άντε,γειά!

Aristodimos είπε...

Αχ αυτη η συνείδηση...
Ποσους ταχα επισκέπτεται κυριώς την νυχτα και βασανίζει ;;;
Μηπως κι αυτηνης της κραταμε κλειστη την πορτα κι εχει φύγει παρέα με τον Jiminy Cricket ;;;

Καλό Σ/Κ ευχομαι

Αρης

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Αν συμβεί αυτό,τρομερή απώλεια.
Αλλά και επίπονη προσπάθεια να την κρατήσεις έν μέσω χαλεπών καιρών και με συγκεκριμένη ομήγυρη. Δεν πειράζει όμως...Είναι όμορφο να κοιμάσαι χωρίς καμπανάκια στ'αυτιά σου..αξίζει τον κόπο.

Καλό Σ/Κ και σε σένα Αρη

Λίτσα

Ευρύνοος είπε...

Εγώ πάλι..

θέλω….

καληνύχτα..

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Αλλοίμονο αν κοιμηθεί!!!Θα είναι σαν να έφυγε.
Τώρα αν δεν μας αφήνει να κοιμηθούμε...αυτό εξαρτάται ΜΟΝΟ από εμάς.
Αν είμαστε εντάξει... τί μας ενοχλεί ο Κρίκετ;
Αυτό επιδιώκει εξ'άλλου

Ωραίο το θέμα σου:Τροφή για σκέψη
Διάβασα και τα σχόλια...διαφορετική προσέγγιση

Καλημέρα

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Βάζεις και σύ μια λέξη...(αφού ξέρεις...ντιπ γκαγκά)
Αντε τώρα να σκεφτώ πως πρέπει να κλικάρω πάνω της.. :-)))))
Ξανά καλημέρα Ευρύνοε

korinoskilo είπε...

ωραια μορφη ο κρικετ για μπλα μπλα ..... δεν τον ειχα σκεφτει ;)

γιουχουυυυ

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Εμ!εμ
Για να σε δώ;
Υπάρχουν κι'αλλοι ανάλογα την περίπτωση
Ο γκούφη,ντόναλντ,...ο ποπάι
Οέο!