:p :p :p... χά!

Τετάρτη, Οκτωβρίου 14

Σιωπή! ! !



10 σχόλια:

Laplace είπε...

καλησπερες ελιτσα!

Global Greek είπε...

Καλημέρα Ελίτσα κι ευχαριστώ πολύ για το μέιλ... Σιωπαίνω τώρα... τα αγάλματα δεν μιλούνε μόνο ακούνε!! ¨-))))

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα, σσσσστ! :)

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Laplace

να είσαι καλά
καλό απόγευμα

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Εσύ να δείς τι λαχτάρα μου έδωσες
με το δικό σου μέιλ :)))))
Για ξανακοίταξέ το..
Το ξέρω πως ήταν λάθος βρε!!
Αλλά πολλά γίνονται..

Πολλά φιλιά γκλομπαλ μου

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Ανεμοδούρα
εντάξει...
δεν μιλάω..
μόνο αυτο (σιγά-σιγά)
Καλό βράδυυυυ!!!
:))

korinoskilo είπε...

φςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς ο αερας :))))

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Καλημέρα
φςςςςςςςςςςςςςςςςς αέρα!
Φύσα από που θες...
Μια από δω μια από κεί!
Σπίτι μου σπιτάκι μου, ναί;

Η τρελή είπε...

Κι όμως πόσα λένε με την σιωπή τους Ελίτσα μου!
Σε φιλώωωωωωω

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Λένε?..... Λέμε να λές

Κι'εγωωωωωωωωωωωωώ τρελό!