:p :p :p... χά!

Παρασκευή, Οκτωβρίου 23

Σε είδα....σε είδα..





Πράγματι κάτι αλλάζει.

Ο Υπουργός ζητά συγνώμη .

Πράγματι κάτι αλλάζει.

Η αστυνομία άλλαξε πρόσωπο εν ριπή οφθαλμού
Τώρα θα μπορεί να κάνει άνετα το έργο της παλιάς.

Τις προσαγωγές στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ τις έκανε η άλλη… η κακιά. εδώ

Πράγματι κάτι αλλάζει.

Ζητήθηκε η παραίτηση του αρχηγού των κακών.
Ε καλά μωρέ … και τι έγινε;
Συγχύστηκε ο Υπουργός..
Εντάξει μωρέ δεν ήταν και τίποτα..

Αγαπητέ μου προβοκάτορα…..
Μόνο εσύ δεν θα αλλάξεις ποτέ!


2 σχόλια:

korinoskilo είπε...

δεν το ξερα το τραγουδι ...

τι ειναι προβοκατορας?... και ποιος ειναι τελικα?:ρ


καλησπερα

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Χα χα χα κορινα
μου φαινεται πως χρειάζεσαι εντατικά μαθήματα
αλλά εγώ δεν είμαι καθοδηγητής.
Σην περίπτωσή μας όμως είναι αυτός ο άγνωστος γνωστός που ΄δίνει το δικαίωμα να κάνει η κυβέρνηση κατι που τάχα μου δεν θέλει και καταδικάζει στα λόγια.
Δεν ξέρω αν σε βοήθησα και πολύ.
Καλό βράδυ