:p :p :p... χά!

Δευτέρα, Νοεμβρίου 2

Αντάρτικο.. τώρα..ψυχή έχετε;



Ναι ..αν το λέει η καρδούλα σας ..που δεν το λέει..
Για σας Σουσούδες.. που θεωρείται τα ζώα Χριστουγεννιάτικα και Πασχαλινά δώρα,
Κι όταν περάσουν οι γιορτές, ή όταν έρθει το καλοκαίρι τα πετάτε..
Για σένα ρε που φωνάζεις ότι είσαι φιλόζωος αλλά βρίζεις τους άλλους επειδή στερούν στα ζώα το φυσικό τους χώρο..
Για σένα ρε γείτονα (που σ’ ενοχλούν τα περιστέρια μου) και σ’ ενοχλούσε και ο Ιβάν μου όταν έπαθε καρκίνο και πονούσε… (και είσαι και σε φιλοζωικό σωματείο..
Αντάρτικο ρε…γιατί η ζωοφιλία δεν είναι μόδα..
Ούτε προεκλογική υπόσχεση..
Αντάρτικο ρε Δήμαρχοι γιατί υπάρχουν κι’ άλλα ζώα απ αυτά που ψηφίζουν.
Αντάρτικο μαζί….. εδώ

ΥΓ: Και για σένα ρε Ιβαν....γμτ.... μου


14 σχόλια:

Laplace είπε...

καλημερα κ καλη εβδομαδα Ελιτσα
κ εγω εχω εξοργιστει με το θεμα..χθες ειχαμε το κρεμασμα σκυλου στην κρητη,προχθες το κρεμασμα γατας κ σκυλου..τι εχουν παθει?τρελαθηκαν ολοι κ ξεσπουν στα ανυπερασπιστα ζωακια?

ΛΕΩΝ είπε...

Νομίζω πως όλοι κρύβονται πίσω από τα "ψυχολογικά" προβλήματα κι απλώς κάνουν αυτό που τους γουστάρει! Γιατί το χαίρονται αφάνταστα όλοι αυτοί που κακοποιούν....και δεν κακοποιούν μόνο ζώα, είμαι σίγουρη πως όχι!
ΑΝΤΑΡΤΙΚΟ λοιπόν!

OXΙά είπε...

Για όλους τους Ιβάν που μας λάτρεψαν.

patsiouri είπε...

Μου φαίνεται ότι κάποια στιγμή και σύντομα, οι "τρομοκράτες για τα ζώα" θα γίνουν πραγματικότητα...

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Laplace
Δεν πάει άλλο..
Εχουν αποθρασυνθεί...
Και οι αρχές ούτε που νοιάζονται..
Καλή μέρα και καλό μήνα φιλαράκι

Ελιά Μαϊστρα είπε...

ΛΕΩΝ
Περιμένουν να αυτοδικίσουμε; Θα το έχουν..
Και η τηλεόραση ούτε μ'αυτό μπορεί να ασχοληθεί; Η περιμένει στη γωνία για να έχει θέμα; Καλαααά..
Μήν πεί μετά όμως κανείς ότι δεν ήξερε..

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Οχιά
Για όλους... ζώντες και μή
Σ'ευχαριστώ που είπες πράγματα που τα είχα μέσα μου

Ελιά Μαϊστρα είπε...

patsiouri
Πρέπει...και αμέσως..
Αυτοί, όπως λέει και ο ΛΕΩΝ δεν κακοποιούν μόνο ζώα... άνανδροι είναι..σκουλίκια και θέλουν πάτημα

Aristodimos είπε...

Και οχι μονο για τον Ιβαν μα και για καθε ζωντανό που δεν μπορει να υπερασπισει τον εαυτό του και ειναι βορά στις διαθέσεις και ανώμαλες ορέξης του καθε δίποδου ΖΩΟΥ.

Καλή εβδομάδα
Αρης

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Για τα δίποδα ζώα κατι αρχίζει να γίνεται..
Οχι όσα θα έπρεπε..Και κεί ο νόμος έχει παραθυράκια πολλά..
Αλλά αφού για αυτά τα τέρατα δεν κάνουν κάτι θα κάνουν για τους δολοφόνους των ζώων;
Καλή εβδομάδα Αρη
Καληνύχτα

Unknown είπε...

πολύ σωστή η ανάρτηση σου συντάσομαι δίπλα σας......έλεος πια έχει παραγίνει ..με ορισμένους.......νάσαι καλά

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Όσο ποιό πολλοί τόσο καλύτερα
Κάτι πρέπει να γίνει επιτέλους.
Να είσαι καλά homemade
Καλό βράδυ..

tiktos είπε...

...φιλοζωικό σωματείο...
όταν το ακούω κάτι παθαίνω.
ΙΒΑΝ ε;
Αν κάποια μέρα βρω το θάρρος και τα μάτια μου με αφήσουν να βλέπω στην οθόνη θα σου πω για τα πλάσματα που με υιοθέτησαν.

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Ναι...Ιβάν.. μου σημάδεψε τη ζωή.Μεγάλη ιστορία
η απόκτησή του.
Ειναι η φωτό στο προφίλ μου :)
Οχι αυτός ακριβώς, αλλά ολόιδιος..
Ζόρικο πράγμα το θάρρος... για απλά πράγματα..
Υπάρχουν κι' άλλοι τρόποι.
καλή σου μέρα tiktos