:p :p :p... χά!

Δευτέρα, Νοεμβρίου 9

Συνένοχοι; ;



- Θα …το κάνεις;
- Τσου….
- Σε παρέσυραν οι νοσηλευτές…και οι παλιογιατροί;
- Κι’ εγώ τους παρέσυρα.. άρχισα να ξυπνάω σιγά…σιγά.
-Είναι όμως ρίσκο….
- Και η ζωή μου ρίσκο είναι…
-Ναι αλλά εδώ …είναι επικίνδυνο.. είσαι κρίκος μιας αλυσίδας ..δεν έχεις το δικαίωμα .
-Ζητώ συγνώμη απ’ όλους τους άλλους κρίκους … αλλά τα πράγματα έχουν βγει εκτός ορίων.. και δεν πιστεύω πια κανέναν.. και κανένας δεν πιστεύει σε μένα…
στον κρίκο τέλος πάντων…στον άνθρωπο…πώς να στο πω;
- Μα η πρόληψη! ! η υγεία! !
- Μα το κέρδος! ! η ασυδοσία! !
-Μπερδεύεις το κέρδος με την Υγείααα ! Δεν γνωρίζεις τον όρκο του Ιπποκράτη..
- Τσίχλα…… τον δίνουν ακόμα; Δεν ζούμε στα χρόνια του..
- Και συ ..αλλού ζεις …. Ξύπνα !!!
- Σου είπα ξύπνια είμαι… και δεν θέλω .. να πίνω και να τρώω αντιβιοτικά μέσα απ’ το γάλα και την τροφή μου…
Δεν θέλω να τρώω μεταλλαγμένα.. με ανόητες εξηγήσεις..
Δεν θέλω να τρώω και να αναπνέω φυτοφάρμακα …
Δεν θέλω να τρώω κρέας από ζώα …. ακίνητα, αμετακίνητα, που μόνο παχαίνουν..
στο Νταχάου τους..
Δεν τη θέλω λοιπόν την υγεία τους… την πρόληψή τους… σαν αρουραίοι ξεχύθηκαν
για να πουλήσουν ω! ναι! Από ενδιαφέρον!
Δεν θα το κάνω…δεν παρασύρθηκα….. σκέφτηκα… ίσως ανόητα.. μπορεί..

Δεν θα το κάνω κι’ ας μου βγει και σε κακό.. ας πεθάνω πρόωρα.. ας επιλέξω μια φορά τον θάνατό μου … έτσι κι’ αλλιώς θα συνεχίσουν να τρομοκρατούν.. φυσικά για το «καλό μου»... Μόνο...που..

- Μόνο που τώρα θα την πληρώσουν τα έρμα τα ζώα !
- Γιατί;
- Γιατί πρέπει να πουλήσουν το εμπόρευμα…. Το καινούργιο…το παλιό..
οι άνθρωποι βλέπεις αντιδρούν …. Τα ζώα όχι….. δεν μετράν και πολύ … ως ζωές!!!
-Γιατί τα ζώα έχουν γρίπη;
- Ποιά εννοείς; Μπερδευτήκαμε τα ζώα αναμεταξύ μας.. κοίτα ΕΔΩ τί μαγειρεύουν!!

Λέων ευχαριστώ....... το νού μας..ρεμάλια!!!!

14 σχόλια:

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

Ελίτσα, καλή μου μπλογκοφίλη, σε ευχαριστώ για όσα λες.
Και πριν ρωτήσεις γιατί, λέω ότι αναφέρεις τον ένα από τους δύο λόγους που με έκαναν να παρατήσω την Ιατρική στο τέταρτο έτος και να γίνω έμπορος.
Γνήσιος όμως και όχι ιμιτασιόν, με όρκους που τους ποδοπατούν και τέτοια.
Κάποια στιγμή που θα έχω κρίσεις εξομολόγησης, θα τα πω, έξω από τα δόντια.
Και όσον αφορά το κίνητρο του θέματος, ΟΧΙ δεν θα το κάνω....
Καλό μεσημέρι.

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Καλό μεσημέρι Σταύρο
Ξέρεις τί έχω καταλάβει;
Οτι όλοι μας η σχεδόν, ξέρουμε και έχουμε ζήσει τέτοιες καταστάσεις Και δεν μιλάμε όχι από φόβο,
αλλά από σεβασμό σε πέντε έξ γιατρούς-λειτουργούς που κρατούν την επιστήμη στην πλάτη τους..Πόσο θ'αντέξουν... Και που θα τους βρούμε;
Εχω κι'εγώ να πώ πολλά...αποδείξεις δεν έχω..βλέπεις έχουν γίνει σαϊνια.
Να είσαι καλά
Και καλύτερα έμπορος, καλός ή κακός, παρά να βάζεις το χρήμα πάνω απ'τη ζωή...

korinoskilo είπε...

οι γιατροι .... ο ιος..... τα ζωα....
ολα μαζι τα βαλες....
η επιστημη σικονει τα χερια.....( και τα ποδια μη σου πω) .... για το χρημα ;)


καλο μεσημερι :)

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Κορινόσκυλό μου
Πώς να τα ξεχωρήσω!
Δεν βλέπεις πώς όλα μπερδεύονται γλυκά;
Τα πόδια ναι!!!
Γειά μας

ΛΕΩΝ είπε...

Ελίτσα....τάπες όλα! Μονορούφι!
Προσυπογράφω κάθε σου φράση!
Τα σέβη μου

Δύσπιστε,
Μπράβο για την απόφασή σου!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Τα είπα μονορούφι γιατί
είμουν στο ναι και στο όχι
Πάλι ο καλός και ο κακός εαυτός μου
Η Ιόλη και η Ελίτσα..
Μήπως θέλω γιατρό;

Σ'ευχαριστώ Λέων
και τα δικά μου τα σέβη..η δική σου ενημέρωση
ήταν η αιτία
(Εχεις δίκιο για τον Δύσπιστο
Μήπως όμως χάσαμε έναν σωστό γιατρό;)

OXΙά είπε...

Να το ανοίξω το στοματάκι μου; Ασε καλύτερα γιατί σέβομαι το χώρο σου για να μιλήσω για σκατά.

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Να το ανοίξεις φιδάκι
και έχεις μιά γλωσσίτσα...
Οπως λέει και ο Πλάτανος ο χώρος
είναι όλων μας και στο δικό μας χώρο ότι θέλουμε λέμε..

OXΙά είπε...

Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί η δική μου ζωή να είναι πιο πολύτιμη από την ζωή ενός παιδιού στην Αφρική. Ο νέος ιός λοιπόν μπορούν να μου εξηγήσουν γιατί δεν χτυπά την Αφρική και χτυπά μόνο αυτός που θα χώσουν χρήμα για να αγοράσουν εμβόλιο; Εκτός κι αν κατά τον ΠΟΥ οι Αφρικανοί δεν είναι άνθρωποι και ο ιός δεν τους κολλά. Θα μου πουν μα το κρύο...Αν θυμάστε καλά στο Μεξικό με τα 5,000 θύματα έχει να κάνει κρύο από τον καιρό του Νώε. Για μένα αυτό που έγινε στο Μεξικό είναι το νόμιμο πείραμα πανδημίας όπως του Έμπολα στην Αφρική πριν 20 χρόνια. Τσου...λοιπόν, Ελίτσα.

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Ετσι μπράβο Οχιά
Τα είπες όλα
Και ποιός ξέρει τι άλλα ετοιμάζουν..
και τί μας περιμένει..
Συμφωνεις ότι πρέπει να έχουμε τα
μάτια μας ανοιχτά;
Τσου λοιπόν ...και το νού μας ρεμάλια..
(ποιό κρύο μωρέ..)

Ανώνυμος είπε...

Κατασκευασμένες επιδημίες σε προκατ ζωές!
Πειραματόζωα κάποιες φορές κι άλλες με το ζόρι αποδέκτες του στοκ σε φάρμακα.
Προσωπικά απ' το ένα αφτί μου μπαίνουν κι απ' το άλλο βγαίνουν οι φωνές των τρομολάγνων και των εμπόρων της ανθρώπινης, κι όχι μόνον, ζωής.
Καλησπέρα :)

Ελιά Μαϊστρα είπε...

"Και ποιός απ'τους προστάτες
θα μας προστατέψει;"
Ποιός;

Καλησπέρα Ανεμουδούρα :)

Ανώνυμος είπε...

Καλησπερα,

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Καλησπέρα sapfire
Εντάξει.... :)))