:p :p :p... χά!

Κυριακή, Νοεμβρίου 22

Ο Ευαγγελισμός της ..... "άρρωστης".....

Ουέ! Ουί! Ουά! Ουέ! Ουί! Ουά! 

Έτρεχε το ασθενοφόρο μες τους δρόμους της Αθήνας… 
-Ανέπνευσε…να δούμε αν παίρνεις οξυγόνο!!! (έπρεπε να με πάρουν σηκωτή για να δουν ότι μας λείπει το οξυγόνο!) 

Ουέ! Ουί! Ουααααααααααά! Αγρίεψε η σειρήνα … μαλάκωσαν οι άνθρωποι… 
-Έλα κορίτσι μου…. Κουράγιο…φτάνουμε… (Αααα! Όχι τέτοια! Δεν θέλω να κλάψω.. να μιλήσω θέλωωωω!) 

-Πως σε λένε; Πως σε λένε; (Ανόητε…. Βγάλε μου τις μάσκες απ’ τη μούρη να σου πω..) Νοσοκομείο Ευαγγελισμός…… 
Η χαρά του ασθενούς και του προσωπικού!!!! Ένα προσωπικό για κάθε άρρωστο !!! και σε μέρα εφημερίας!!! 
Πρώτες βοήθειες…. Και στην αναμονή για εξετάσεις… 
-Μη σηκωθείς από κει που θα σε βάλουν… θα σου πάρουν τη θέση! Το έκανα το λάθος…. 
Σέρνομαι τώρα στους χωρίς ράντσα πια διαδρόμους! 
- Να κάτσωωωωω! Πού; Πού; Ένα ράντσο! Ένα ράντσο… σας παρακαλώ.. 
Άγριες ματιές…. Νοσταλγός του παρελθόντος; Εγωωωώ; Άτιμος πόνος ο κολικός.. έρχεται…φεύγει… 

Έκατσα επί τέλους…. Στη λεκάνη μιας τουαλέτας… Ιόληηηη…. Ιόληηηηη…. Με φωνάζουν… κι’ αν χάσω τη θέση μου; 
-Τα χαρτιά σας …. Και στο χειρουργείο…αμέσως!! Έχετε γεια βρυσούλες; Μπά! 
Και η νάρκωση; (κολωτσίγαρο!) 
(Πονάω !! ) 
Ας ρίξω μια ματιά γύρω μου… ποιος ξέρει; Ίσως να’ ναι η τελευταίαααα.
Αααααααα!! Το προσωπικό… δεν είναι νοσηλευτικόόό!!!!! Σεκιουριτάδες… είναι!!
(Πονάωωω !) 

Σεκιουριτάδες.. σοβαροί.. αμείλικτοι…δεκάδες! Μπρός, πίσω.. παντού! Με το χαμένο όνειρο μιας καριέρας στην αστυνομία ζωγραφισμένο στο πρόσωπο !! 
Κανένας δεν παίρνει τα χαρτιά μου…. Όταν αρχίζω να νευριάζω μου περνάει ο πόνος …. Αλλά γίνομαι αγενής 

Ένα τσούρμο γιατροί στη μέση  σε ένα ανοιχτό γραφείο ,γελάνε ….συζητάνε….με γράφουν κανονικά … ( πονάω ! ) 

- ΡΕ! ΜΑΓΚΕΣ! Είναι κανένας εδώ; 
Ενός λεπτού σιγή.. έκπληξη .. και ειρωνικό χαμόγελο.. 
( Μόλις απέκτησα τον τίτλο της γραφικής, φοβάμαι) 
 Γύρω φορεία με κουτσούς ,ματωμένους, πονεμένους, μια νοσοκόμα παραπέρα.. ξανθό μαλλί κρεπαρισμένο αγκίστρι η βλεφαρίδα και ύφος ιδιαιτέρας πολιτικού γραφείου 
- Κάθισε επί τέλους κυρία μου!!!! (Μη μου μιλάς στον ενικό… μη μου μιλάς στον ενικό με σκοτώνιειςςςς) 
- Που να καθήσω; 

Ένα σπασμένο χέρι σηκώθηκε ζητώντας βοήθεια .. 
Δίπλα μου ράβουν το αυτί μιας κυρίας ..ναι στην αίθουσα αναμονής για χειρουργείο.. 

 "Και περιμέναμε ώρες πολλές…. Και δεν ήταν ο πόνος που μας πέθαινε… Ήταν η μοναξιά… η απουσία…. Ο εξευτελισμός…." 

 Να φύγω…. Καλλίτερα να σφίξω το ζωνάρι… και να τα δώσω στην ιδιωτική πρωτοβουλία….. μ’αρέσει να με προσέχουν σε κάτι τέτοιες στιγμές κι’ ας με παραμυθιάζουν….

18 σχόλια:

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

Άμα δεν έχεις δόντι σε τέτοιες περιπτώσεις, άστα να πάνε....και συ μαζί.
Έχω λίγες τέτοιες εμπειρίες, αλλά όλες ήταν άψογα "ρυθμισμένες" ή από παλιούς συμφοιτητές ή "παντελονάτες". Και λειτούργησαν άψογα!!
Να μη σου τύχει.
Περαστικά να είναι.

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Σταύρο
Ολα αντέχονται και όλα περνάνε
Μόνο η Δίαιτα που σου κάνουν μετά δεν αντέχεται!!!
Και εσείς μ'έχετε τρελλάνει:
Εσύ με τους χαλβάδες και τα στιφάδα έστω με μανιτάρια...
Η Πανδώρα με τα μαλλιασμένα Λουκάνικα..
Η Allora με τις γαρίδες...
Πόσο να αντέξω πιά;
:((((

Μαριάνθη είπε...

Αυτό είναι το αίσχος ελίτσα του ελληνικού δημοσίου. Ενώ μας κάνει χρόνια κανονική αφαίμαξη για κρατήσεις ασφάλειας κ.τ.λ αν έρθει μια ώρα ανάγκης οι παροχές είναι εξευτελιστικές.Ανεπάρκεια. Μην έχεις να πληρώσεις και χάθηκες. Αν σουτυχε κάτι προσωπικό εύχομαι περαστικά και μακριά από νοσοκομεία.

Και λοιπόν;E allora? είπε...

κάποιος έγραψε το όνομά μου!!!!τι έπαθες καλέ;όλα καλά;
περαστικούλια και δε θα ξαναβάλω γαρίδες :))))....

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Το χειρότερο είναι ο εξευτελισμός
Μαριάνθη μου
Άσε που θαρρείς πως λειτουργούν σαν συγκοινωνούντα δοχεία πρός τά ιδιωτικά θεραπευτήρια...
Σ'ευχαριστώ :)))

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Allora,
Ολαααα καλααααά
Οχι!!!! Να βάζεις!!!!θα τα τσακίσω
σε λίγες μέρες!!!!
Παστίτσια,σουτζουκάκια,μουσακάδες!!!!(ΛΕΩΝ μην ακούς)

Ευχαριστώ :)))

ΛΕΩΝ είπε...

Ιόληηηηηη!Άντε μετά από τέτοια περιπέτεια, να μην ξεσκίσεις τον παστρουμά!!!!! Γίνεται? Δεν γίνεται!!!!
Φιλιάααααααα καλή όρεξη!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

ΛΕΩΝ
Σου τ'ορκίζομαι!!!
Θέλει πάρα πολύ ο παπάς να αγιάσει!!!!
αλλά οι διαβολοι έχουν κάτσει στο σβέρκο του!

Με όλη μου την αγάπη και ειλικρίνεια :((

φιλιά πολλά
Ιόλη..

Laplace είπε...

καλησπρα Ελιτσα..
στην ελλαδα αν δεν εχεις χρημα : ΠΕΘΑΙΝΕΙΣ..
κ ειμαι ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΣΕ ΑΥΤΟ...
αν δεν εχεις χρημα για φακελλακια σε νοσοκομες,τραυματιοφορεις ακομα κ τα ατομα που σε αλλαζουν πριν το χειρουργείο,ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ..

θελει χρημα ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ...αν δεν εχεις χρημα..μαυρο φιδι που σε εφαγε..

το εζησα πολυ καλα τοσο καιρο που ετρεχα(κ τρεχω) για ενα συγγενικο μου προσωπο..

δυστυχως,κοροιδευουμε τις ΗΠΑ κ το συστημα υγειας τους αλλα εμεις ειμαστε χειροτεροι..

καλη εβδομαδα
πολλα φιλια

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Λαπλας
Ακου και κάτι που εμπέδωσα το φετεινό καλοκαίρι
που μου πήγαν κάπως στραβά...
Ουέ και αλλοίμονο άν καταλάβουν απ' την αρχή πως έχεις ιδιοτ. ασφάλεια!
Δεν θα τη βγάλεις καθαρή θα σου πουν πώς έχεις όλες τις αρρώστιες του κόσμου για να σου κάνουν εξετάσεις ξανά και ξανά και να τα παίρνουν απ' την ασφαλιστική... Μέχρι τηλ. στο κινητό με έπαιρναν να πηγαίνω για εξετάσεις..

Αίσχος οι αλήτες
Αντε..φιλιά

Matriga είπε...

Καλησπέρα από το "μαμούνι"!
Περαστικά σου κοπέλα μου!
Δεν ήξερα το πρόβλημα υγείας σου, γιατί εδώ και καιρό δεν έχω χρόνο ούτε στα σχόλιά μου να απαντάω. Σήμερα όμως δεν είχαμε δουλειά και ήρθε και έδεσε η μπεσαμέλ που μας έκαναν τηλέφωνο για βόμβα στο γραφείο και πήγαμε για καφέ.
Έχω περάσει κολικό και ξέρω πόσο επώδυνος είναι. Τώρα είσαι καλά; Τελικά, δεν κατάλαβα έκανες επέμβαση ή τη γλύτωσες;
Kαλή ανάρρωση!

Υ.Γ. Δεν θα σχολιάσω το σύστημα υγείας γιατί νοσεί και αυτό!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Έκανα "μαμούνι" μου δεν τη γλύτωσα :)))
Σ'ευχαριστώ για τις ευχές
Βόμβα! Βόμβα!τί εμπειρία κι'αυτή
Την έχω ζήσει...αστυνομία..σκυλιά και τέτοια..
Να είσαι καλά Ματρίγκα μου
Καλό σου βράδυ

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

φρίκη δυστυχώς και με όσα περιγράφεις ξανάρχεται η φρίκη μπροστά μου.
Εχει καταντήσει να επιδοτείται με τις πράξεις τους η ισιωτική ασφάλιση, που αν δεν έχεις, άστο καλύτερα...
Οσο για την ανησυχία με τους αναισθησιολόγους μεγάλη κουβέντα.
Δεν είναι πάντα άσχημα και δεν είναι όλοι οι γιατροί καθίκια, αλλά το σύστημά είναι σάπιο.
Ο κολικός είναι απίστευτος πόνος και το αυτονόητο είναι να τρέξεις να σε παραλάβουν αμέσως και να ανακουφιστείς.
Δυστυχώς είμαστε έρμαια μιας φαινομενικής τύχης.
Περαστικά σου!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Αστρο - Συμμορίτες
Όχι δεν είναι όλοι τους καθίκια ευτυχώς
Και χάρη σ'αυτούς σωζεται το κύρος της ιατρικής..
Σας ευχαριστώ
Και πάλι χρόνια σας πολλά!

monahikoslikos είπε...

Καλώς βρεθήκαμε... περαστικά και πλέον δεν θα χαθούμε...
Θα σε παρακολουθώ βήμα βήμα ...σκιά σου θα γίνω...

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Χχαχχαχαχαχαχ!
Σ'ευχαριστώ Λύκε για τίς ευχές!
Βήμα -βήμα; Σκιά μου; Παραμύθι μου θυμίζει!!!
" Η Ελιά και ο μοναχικός Λύκος!"
Την αγάπη μου!!

Global Greek είπε...

Ax Ελίτσα, σαν να ήμουν σε μια γωνιά και να τα έβλεπα έτσι που τα περιέγραψες! Κριμα κριμα κριμα.. αλλά ευτυχώς που το βλέπεις με χιούμορ γιατί προσωπικά δεν βλέπω στο φως σ'αυτό το τούνελ... Φιλιά

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Global
Μα...αυτό είναι το πρόβλημά μου..
Ενώ κανονικά δεν έχω χιούμορ μόλις βρεθώ στα δύσκολα... κρατάν την κοιλιά τους απ'τα γέλια..(φτάνει να σου πώ πώς έκανα παζάρια με το γιατρό να μπώ στο χειρουργείο με φωτογραφική μηχανή...όχι βέβαια στον Ευαγγελισμό)

Φιλιά γκλομπαλάκι
Χάρηκα για τον ανηψιό σου :)))))