:p :p :p... χά!

Τρίτη, Δεκεμβρίου 22

Άρχισαν ....τα όργανα;

Το μπλόγκ του Αθηναίου δεν το ξέρω… Σήμερα το άκουσα από ΕΔΩ
Δεν το έχω διαβάσει….
Τώρα είναι αργά να ψάξω να το βρω..
Το έκλεισαν…
Και τι έγινε…θα που πει κανείς….
Για όλους τους «κυρίους κανείς» τίποτα !
Για μένα …έγινε…. Ίσως να με πείτε τρελή
Αν είναι τρέλα που θα διαμαρτυρόμουν όταν οι αρχές
έκλειναν ένα έντυπο, ή ένα μπλόγκ, ακόμα κι’ αν αυτό ανήκε στον μπουμπούκο..
Ναι είμαι τρελή
Αν είναι τρέλα
να βλέπεις: ότι το να κλείσει μια αρχή ένα έντυπο ή
ένα μπλόγκ που πιθανώς δεν είναι αρεστό στο κοινό .. (κάπως έτσι ξεκινάνε)
και σκέπτεσαι πως κάτι επιδιώκουν …τότε ναι. είμαι τρελή
Αν είναι τρέλα να πιστεύω πως ακόμα και οι ιδέες που δεν μας αρέσουν
δεν μπορούν να ανατραπούν με κάρφωμα στις αρχές Ναι είμαι τρελή !

Αν δεν ξέρεις να παλεύεις για όνειρα… σταμάτα…κάνεις κακό..

Ενημερώνω ότι οι μετανάστες είναι φίλοι μου…είτε αρέσει σε κάποιους είτε όχι..
Αυτοί που καρφώνουν στην αστυνομία τάχα για το καλό των μεταναστών
είναι εχθροί μου…

Προς τα δικά μου φιλαράκια
(Σας απογοήτευσα φιλαράκια …., αλλά καλύτερα
Να με γνωρίζετε… κι ’αν δεν με θέλετε.. δεν πειράζει)

37 σχόλια:

Laplace είπε...

καλησπερα Λιτσα μου

ευχαριστω για την αναδημοσιευση κ την αναφορα!

συμφωνω με την αναρτηση σου
μιλαμε για τρελα πραγματα,ετσι?
κ 'παραδοξως΄ ολοι οσοι 'κοπτονται' για την φιμωση οταν ειναι για κανα indymedia (που στην τελικη δεν εινα μπλογκ αλλα κ παρανομως εκπεμπει απο δημοσιο σερβερ που υπαρχει για εκπαιδευτικους σκοπους)τωρα ΕΧΟΥΝ ΣΩΠΑΣΕΙ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΦΙΜΩΣΗ!

Αλήθεια η ΑΥΓΗ και ο ΣΥΡΙΖΑ τι εχουν να πουν για αυτο?

Δεν τον διαβαζα συχνα,μολις προσφατα εγινα αναγνωστης του αλλα σε καθε περιπτωση θα αναδημοσιευα την ειδηση ακόμα πχ κ ο blogger αλαβάνος ή ο καρατζαφερης αν φιμωνοταν

συμφωνω απολυτα μαζι σου πως Ο ΚΑΤΑΔΟΤΗΣ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΔΟΤΗΣ Κ ΤΕΡΜΑ!

δεν υπαρχει ΚΑΛΟΣ ΧΑΦΙΕΣ κ κακος χαφιες..ο ΧΑΦΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΧΑΦΙΕΣ..

Φώντας είπε...

Υπάρχουν και χαφιέδες "για το καλό";
Τι είναι τούτο πάλι.

OXΙά είπε...

Υποστηρίζεις τους μετανάστες, Ελίτσα; Και το λες φόρα-παρτίδα; Σα δε ντρέπεσαι που θέλεις να είσαι Ελεύθερη σε μία χώρα πολιορκημένη!

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

Α ρε χούντα που μας χρειάζεται...
Τώρα σηκωθήκαν τα ποδάρια και βαράνε το κεφάλι!
Άκου εκεί ελεύθερη έκφραση...
Αυτό είναι ασυδοσία. Να μπορείς να λες αλήθειες, χωρίς τον φόβο του χαφιέ.
Μπορεί όμως να ζήσει η Αστυνομία χωρίς χαφέδες;
Ακόμη θυμάμαι έναν Θεοχάρη, που η γιαγιά μου τον έλεγε Διαβολοχάρη. Συνταξιούχος χωροφύλακας 12ετούς θητείας, που είχε φακελλώσει όλο τον κόσμο στην Άνω Πόλη.
Μεταξύ όλων και η γιαγιά και ο παπούς μου,κι ας ερχόταν στο σπίτι μας και έπινε καφέ.

Και κάτι για τον φίλο ΟΧΙΑ: Η φίλη μας η Ελίτσα γράφει και λέει "Μετανάστες" και όχι "Λαθρομετανάστες" που κατάλαβες προφανώς.
Αν άνω λάθος να μου το πήτε.

ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ

Ανώνυμος είπε...

Ρε ΓΑΜΑΤΑ λέμε ....
Με κεφαλαία γράμματα....

Και δεν κατάλαβα γιατί και ποιούς θα απογοητεύσεις;
Είπε κανένας σε κανέναν ότι οι κοινωνικές και πολιτικές μας επιλογές, διαμορφώνουν απαραίτητα χαρακτήρες, ανθρώπους και κυρίως ανθρώπους ελεύθερους και δημοκράτες;
Όλες οι ομάδες διαθέτουν τους χουλιγκάνους τους, τους τυφλούς οπαδούς και τους αγνούς φιλάθλους τους. Μα όλες όμως....

Σας φιλώ θερμώς

τάκης τυρταίος είπε...

Ο φασισμός εκτός από ιδεολογία
είναι και τρόπος συμπεριφοράς,
που απ ότι φαίνεται προσεχώς
θα δούμε σε όλο το κοινωνικό φάσμα,
και ιδιαίτερα στις εργασίες μας.
Ντρέπομαι για τα συντρόφια όχι μόνο
γι αυτό αλλά και για αρκετά άλλα..
Το να σε απειλεί κάποιος θα μπορούσε
να ήταν και τιμή σου εάν είχες
πίσω σου κάποια ιστορία ή και κάποιους
αγώνες γι αυτά που λές και πράττεις..

Προσωπικά θα θεωρούσα τιμή μου
να με συγκαταλέγεις στους φίλους.

Και λοιπόν;E allora? είπε...

Πάντως ελιτσα άλλο μετανάστης οπως πχ εγώ και άλλο λαθρομετανάστης που δεν προσπαθεί να νομιμοποιηθεί.βεβαια και με τους λαθρομετανάστες η συζήτηση είναι πάρα πολύ μεγάλη και εκτενής!

καλό βράδυ :)

χχχχ

υγ.πάντως δεν πολυκατάλαβα τι έπαιξε,στα στοιχεία είναι λίγα.

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Λαπλάς
Σ’ ευχαριστώ που ψάχνεις..
Και μας ενημερώνεις..
Να σου πω πως ουδόλως μ’ ενδιαφέρει τι
θα πει η Αυγή και ο ΣΥΡΙΖΑ…
Βαριέμαι τα λόγια που λέγονται εκ των υστέρων.
Επίσης και τις εξηγήσεις..
Ούτε η Αστυνομία με απασχολεί..
Η σήψη κάτω απ’ το δέρμα που είναι αόρατη ακόμα
με ανησυχεί…

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Φώντα
Μα δεν θεωρούν τον εαυτό τους χαφιέ…
Και δεν ξέρω κι ’αν γνωρίζουν τι τους γίνεται.. Εκεί καταλήγω..
Δεν ξέρω ακόμα και αν οι κουκουλοφόροι επί γερμανών
γνώριζαν τι θα πει πατριώτης και ποιος είναι αυτός..

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Ναι… τους δικούς μου μετανάστες ΟΧΙΑ
Είτε είναι με τη λέξη λαθρό- μπροστά είτε όχι..

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Δύσπιστε μου
Δεν ξεχωρίζω μετανάστες και λαθρομετανάστες
Και πόσο μάλλον τους λαθρομετανάστες..
Που τους βρίζουμε αλλά μας αρέσει να δουλεύουν με μισό μεροκάματο, μας αρέσει να τους στοιβάζουμε στα σπίτια μας
χωρίς απόδειξη ενοικίου,
μας αρέσει να τους τα παίρνουμε μαζί με τους καρσινούς ομοίους μας, μας αρέσουν οι Παγανές
μας αρέσει, να το παίζουμε αφεντικά (έτσι για το εγώ μας)
των άμοιρων συνανθρώπων μας που το όνειρό τους είναι μια καλύτερη ζωή…. Μοναχά μια καλύτερη ζωή!!!!
Θα μπορούσε κανείς να τους βρει και κακές συμπεριφορές..
Ολόιδιες μ’ αυτές τις δικές μας..
ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ σε όλους μας

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Φοράδα
Η συγνώμη στα φιλαράκια
ήταν απλώς και μόνο γιατί υποστηρίζω ένα μπλόγκ
που δεν ξέρω τι γράφει… και πιθανώς
να μη συμφωνώ και μαζί του…
Ε σαν παιδάκι κι’ εγώ….να μην πω ένα συγνώμη;
Σε φιλώ φοράδα..

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Τάκη
Εμένα θα ήταν τιμή μου
Να με θεωρείς φίλη σου..
Πως έχουν μπλέξει έτσι τα πράγματα;
Πρέπει να ομολογήσουμε πως το σχέδιο τους
(από καιρό καταστρωμένο) είναι φτιαγμένο με μαστοριά..

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Αλόρα
Πιστεύω να κατάλαβες τώρα για τι μιλώ..
Σου ζητώ συγνώμη που δεν διευκρίνισα..
Για μένα μετανάστης μπορεί να είναι κανείς και στον τόπο του.

ΥΓ δεν ξέρω αν πήγες στη σελίδα του Laplace
Εκεί θα καταλάβεις….. αλλά το ζουμί είναι ότι
Έκλεισαν μπλόγκ γιατί δεν άρεσαν σε κάποιους
αυτά που έγραφε..
Καλό βράδυ και σε σένα

OXΙά είπε...

Τώρα για να καταλάβω. Υπάρχει ο μετανάστης και ο λαθρομετανάστης; Δηλαδή ο ένας έχει ζωή και ο άλλος λαθροζωή. Φθάσαμε στο σημείο να ορίζουμε την ζωή του οποιουδήποτε με χαρτιά και υπογραφές;
Και ποιοι είμαστε εμείς που χωρίζουμε τους ανθρώπους; Ποιος μου λέει εμένα αν δεν γίνω μετανάστης και λάθρα μάλιστα αν συνεχίσει να εξουσιάζει η μαλακία αυτόν τον τόπο;

tiktos είπε...

FBI
σας παρακολουθώ όλους.




χιχιχι




αλλά μήν το παίρνετε και τόσο στην πλάκα

Ευρύνοος είπε...

εν οιδα οτι ουδεν οιδα..

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Τίκτο μας- FBI
Θα μας κλείσετε και μας όλους;Χα χα!Θα μας κάνετε διάσημους..δεν σας συμφέρει!

Τίποτα δεν παίρνουμε στην πλάκα.. Ποτέ!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Ευρύνοέ μας
Θέλει αυτή η ζωή διάβασμα!!
Με μυαλό και καρδιά..

Μαριάνθη είπε...

Πολλά τα στραβά και τα παράλογα Λίτσα, τόσο που λες ή στραβός ειν΄ο γιαλός ή στραβά αρμανίζουμε. Φιλιά πολλά και αισιοδοξία.

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Αρχίζω μα πιστευω Μαριάνθη μου
πώς και ο γυαλός είναι στραβός
και στραβά αρμενίζουμε
Φιλιά Καλό βράδυ!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Κυρία Οχιά ('οπως θα έλεγε και κάποιος)

Γιατί νευρίασες; Θα σι πατίσου!
Απ'τη στιγμή που βγαίνει το επίσημο κράτος
το πρώην το νύν δεν έχει σημασία και μας βομβαρδίζει κάθε τόσο μέσω της τηλεόρασης οι αλλοδαποί το ένα, οι αλλοδαποί το άλλο, λογικό δεν είναι να μπερδευτούμε;Αυτό δεν είναι που ξεχωρίζει καλούς και κακούς;
Και μήν ακούσω αντιρησούλες ότι το επίσημο κράτος δεν είναι η τηλεόραση!!!
Σας φιλούμε Οχιά μας

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Οχιά
Στο καλούς και κακούς βάλε παρένθεση γιατί ξέχασα :)

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Καλημέρα!
Στείλε μας στο μαιλ simmoria@gmail.com την ημερομηνία γεννήσεώς σου και αν ξέρεις ώρα να σου πούμε το ζώδιό σου και να καταχωρηθεί.

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Καλέ Συμμορίτες του διαστήματος
Αφου σας είπα ότι την ώρα που γεννιόμουνα
Σχολάγανε οι μοίρες!!
Που να θυμάμαι;

Χαχαχχα
Σας ευχαριστώ πάντως
(Στο πόστ, που σας έστειλα ευχές δεν μπήκατε???)

staxti είπε...

Η λογοκρισία και η μετανάστευση είναι θέματα που ταλανίζουν τον πλανήτη αιώνες τώρα.Συνιστώσες τους είναι οι έννοιες ρατσισμός και ελευθερία.Η απάντηση σε όλα είναι το δικαίωμα στη ζωή πρώτα απ'όλα και στην ελευθερία του λόγου.Είναι πολύ εύκολο να διαγράφεις ζωές και να βουλώνεις στόματα.Απλά ως άνθρωπος πρέπει να σκεφτείς ότι με την ίδια ευκολία κάποιος άλλος μπορεί να κάνει το ίδιο σε σένα.Πολιτικές φύμωσης και απαξίωσης της ανθρώπινης ζωής μόνο σκοταδισμό και ακρότητες θα προκαλέσουν.

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Κυρία Στάχτη μας
Τα είπατε όλα!!!
Οπότε εγώ το βουλώνω (δύσκολοοο!)
και υποκλίνομαι!!!

Τα σέβη μας

πρκλς είπε...

Δεν το ξέρω το θέμα για να έχω και άποψη,
-από εδώ το έμαθα, μόλις-
αλλά μου χαλάνε την αισθητική κάτι τέτοια
-είτε μιλάμε για τα ρατσιστόνια που προφανώς τον έβριζαν τον άνθρωπο, είτε μιλάμε για τη φίμωση μέσω κρατικής παράμβασης.

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

Ο φασισμός πάνω από όλα είναι τρόπος. Ο τρόπος που μπορείς να εφαρμόσεις για να πετύχεις το οτιδήποτε. Ακόμα και τα "καλύτερα"...

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

Κυρία μου που είναι το mail σας οέο; Δικιά μου είναι η γκαβομάρα;
Ήθελα να σας στείλω ευχές!!
(κι ύστερα λέτε γιατί δε σας βρίσκει ο Αη Βασίλης)...

Ελιά Μαϊστρα είπε...

πρκλς
Και μέσα σε όλα και η Google!!!
Στενεύουν τα περάσματα!
Καλό βράδυ!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Μια φορα κι εναν τρελο...
Κυρία μου συμφωνούμε μαζί σας...
Αυτό δε το Ακόμα και τα "καλύτερα"...
μας έβαλε τα γυαλιά...

Τώρα το μέιλ μου κάπου θα είναι
να σας το στείλουμε από δώ φόρα-παρτίδα;

Σ'ευχαριστώ για τις ευχές σου
και σου εύχομαι κι'εγώ να είσαι ευτυχισμένη
μ'αυτούς που αγαπάς
Καλές Γιορτές
και χρόνια πολλά

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Αγαπητή περιμένουμε μαιλ με την πλήρη ημερομηνία γεννήσεώς σου και ώρα για να σου απαντήσουμε στην ερώτησή σου και να καταχωρηθείς σε ένα ζώδιο.
simmoria@gmail.com

Ανώνυμος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=4giTAzBpAjE

Να αρμενίζεις...πάντα. Χρόνια πολλά.

τάκης τυρταίος είπε...

Ελίτσα μου
Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα!!
Βρήκα δίκτυο με το ζόρι εδώ πάνω
και στέλνω σε σένα και σε όλους
τους φίλους την Αγάπη μου
και τις καλύτερες ευχές μου!
Ότι ποθείτε!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Στάχτη
με συγκίνησες και με τις ευχές
και με το τραγούδι... Πρέπει να με έχεις διαβάσει.. σ'ευχαριστώ!
Ανταποδίδω μέσα απ την καρδιά μου.
φιλιά..

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Τάκη
Οπου και να είναι "τα εκεί επάνω" οποσδήποτε
θα είναι όμορφα και ας μήν έχει και δικτυο..
Αν δεν έχει και τηλεόραση ακόμα καλύτερα..
Εύχομαι να περνάς όπως εσύ θέλεις...
Ευχαριστώ για τις ευχές και ανταποδίδω..
Ολοι με συγκινήσατε.... σκ....παιδα!!!!