:p :p :p... χά!

Τετάρτη, Ιανουαρίου 13

100 να΄ναι οι μέρες σου




Αναρτήθηκε από tiktos on Τετάρτη, 13 Ιανουαρίου 2010

Πέρασαν οι 100 μέρες, Γιωργάκηηη, και ακόμα κοιμάσαι με τα τσαρούχια. Εκτός και αν εννοούσες, αδερφέ, ότι σε 100 μέρες θα χτυπήσει το ξυπνητήρι και θα σηκωθείς ξεκούραστος να πάρεις το mountain bike για να βγάλεις την χώρα από το αδιέξοδο που την είχε φέρει φυσικά ο πλεηστεϊσονάκιας πεδοβούβαλος.

Άκου τώρα μια συμβουλή για το τι θα έκανα εγώ αν ήμουν πορδυπουργός, αν και δω που τα λέμε,θεωρώ ότι θα κατάφερνα περισσότερα πράγματα μόνος μου παρά από ό,τι εσύ και οι 160 τίμιοι πλέον φαρσοκωμωδοί.

Πρόγραμμα 100 ημερών από τη στιγμή που έχουμε οργώσει και φρεζάρει το χωράφι (εσύ πες το εκλογές)

Σε 90 ημέρες έχω βγάλει 80 κλούβες πατάτες

Σε 40 μέρες αρχίζω να μαζέυω φασολάκια

Σε 30 μέρες αρχίζω να παίρνω τις πρώτες μαρουλοσαλάτες και μυρωδικά

δεν συζητώ για κρεμύδια και καρότα που είναι χρονικής.

Επίσης σε 90 μέρες θα έχω μαζέψει τους γίγαντες και θα τους έχω απλώσει για να στεγνώσουν.

Σε 20 ημέρες θα έχω μαζέψει τα σταφύλια θα τα έχω στίψει και θα έχω βγάλει το τσίπουρο για μένα και τα φιλαράκια.

Ξέχασα και το σταράκι που σπέρνω κάθε δεύτερο χρόνο και βγάζω το αλεύρι της χρονιάς.

Θα σου έγραφα και άλλα αλλά βαριέμαι. Συν το ότι θα έκανα και100 μεροκάματα.

Από τη στιγμή που βγήκες όλα τα παραπάνω μένουν ίδια, εκτός από τα μεροκάματα.



Read more: http://tiktos.blogspot.com/2010/01/100.html#ixzz0cW044S1N

Δεν υπάρχουν σχόλια: