:p :p :p... χά!

Δευτέρα, Ιανουαρίου 4

ΠΑΡ'ΤΑ ΛΙΖΑ


Το παλιό; Ποιό παλιό; Εκεί είσαι ακόμα;

61 σχόλια:

monahikoslikos είπε...

και κάν΄τα κορνίζα

Laplace είπε...

καλησπερα Ελιτσα μου
καλη χρονια..Με υγεια κ πολλες χαρες να ειναι γεματο το 2010...

πινω καφε κ μολις ειδα την αφισα,πηγα να πνιγω :P:P
αυτο το κοριτσακι κατι μου λεει οτι τωρα θα ειναι διορισμενη στο δημοσιο,θα της εχει φυγει το χαμογελο κ θα ειναι μεσα στην ξινιλα για την 'κακια δεξια που κατεστρεψε την μεγαλη ελλαδα του σημιτη΄ :P

καλη εβδομαδα,καλο βραδυ
φιλια

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

Βαρέθηκα να περιμένω αυτές τις καλύτερες μέρες.
Βαρέθηκα να βάζω θεμέλια.
Μια ζωή θεμέλια. Τόσα χρόνια και αυτό το σπίτι δεν ψήλωσε καθόλου.
Και όπου πετύχω αυτό το κοριτσάκι, θα γίνω βιαστής, γιατί τώρα πια για παιδεραστής δεν το βλέπω. Μεγάλωσε πολύ τώρα. Αν ζει ακόμη!!
Με φούρκισες τώρα και για να ηρεμήσω πάω να ρίξω κανένα γλυκό. Θα ψάξω, όλο και κάτι θαχει μείνει. ΟΥΦ:!:
Καλή 'βδομάδα!

τάκης τυρταίος είπε...

Επειδή τον κάκτο μου τον άφησα στην οχιά
μπορώ να ρίξω ότι άλλο έχω ευχαρίστηση
από δω?

OXΙά είπε...

Ήρθα με τον κάκτο του Τάκη στο χέρι. Λοιπόν, ποιος έχει σειρά;

tiktos είπε...

Η Αλλαγίτσα από μικρή φαινόταν ότι θα γίνει πουτανίτσα.
Ωχ σόρυ, είδα τον Τάκη με τον κάκτο και παρασύρθηκα.

xristina είπε...

όποιος δεν θέλει κάκτους...τους θέλω εγώ...μην πετάτε τους κάκτους χαχαχ

xristina είπε...

εννοώ πετάξτε κάτι άλλο...τι φταίνε οι όμορφοι κάκτοι ...ε?(να μου δωθούν στο χέρι...οι κάκτοι που δεν θέλετε)

OXΙά είπε...

Christa ...the bee,
δεν τους πετάμε, τους ....τοποθετούμε.
:))

Μαριάνθη είπε...

Γεια σου Λίτσα!!Μα πού τι θυμήθηκες και την ξετρύπωσες αυτή την αφίσσα!Εποχές ανεπανάληπτες!Πάθους και ελπίδας.

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Λύκε
Πάντα είχα μια απορία ..τεχνικώς πως γίνεται!!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Λαπλάς μου
Ανταποδίδω...
Το κοριτσάκι δεν ξέρω..γιατί είναι και αχάριστοι!!! Μπορεί να έχει φάει και κλωτσιά..
Όλα να τα περιμένεις απ αυτούς!!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

ΔΥΣΠΙΣΤΕΕΕΕΕΕΕ Κρατήσου!!!
ΟΧι την Αννούλα δεν μας φταίει..
Τον άλλον τον καταφέρνουμε?
Πάνω του!!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Ότι θές Τάκη
Δεκτή κάθε βοήθεια..και "ευγενική" προσφορά..

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Οχιά
Οχι την Αννούλα...
Ε΄'άλλου ήταν μικρή..Μάλλον με το ζόρι τη στρατεύσανε..

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Τίκτο μας
Ελεύθερα οι άντρες μεταξύ μας..

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Χριστινάκι μου
Δεν σέ γνώρισα πάλι
Πότε μελισούλα, πότε οπως τώρα που δεν μπορώ να καταλάβω τι έχεις ντυθεί...με μπερδεύεις..
Στο χεράκι σου ποτέ!
δεν πιστευω να μετάνοιωσες για κάτι και εύχεσαι να σου κοπεί!!!!!
:)))))
Φιλάκια

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Η Οχιά μας Christa
Χειμαρώδης.... ο μικρό μας είναι αυτό (σαϊνι!!)

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Ψέμματα Μαριάνθη μου;
Εγώ δηλαδή... δεν... αλλά ναι!!
έτσι ενοιωθε ο κόσμος...κρίμα!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Και βέβαια ΤΟ μικρό μας ήθελα
να πώ για την Οχιά.. (Άκου ο μικρός μας!!)

Global Greek είπε...

χαχα, κάποια πράγματα δεν αλλάζουν ποτέ. κορνίζα μπρίζα κι αν η μπρίζα είναι ελλατωματική ίσως να αυτοκατασταφεί ¨-)))

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Globalάκι
Κάτσε εκεί που κάθεσαιιιιιιι!!!
Ασε τις νοσταλγίες και τα όνειρα
για "μπροστά"
Εμεις πάμε ολοταχώς ΠΙΣΩ!!

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

Μπήκα και γέμισε ο κώλος μου μ' αγκάθια!!! Ποιος άφηκε κάκτους και λοιπά ακανθώδη στην είσοδο; Η Λίζα στην κορνίζα ίσως;

Φώντας είπε...

Εταίρα στα νιάτα, ρουφιάνα στα γεράματα η αλλαγίτσα.
Πάντως μυαλό δεν βάζουμε με τίποτε.

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Οχι ρε Μιά φορά!!
Φιλαράκια και περιμένουμε τη Λίζα να κάνει μπάνιο για να την περιποιηθούμε..

Δεν πιστευω να θές απόδειξη για το σχόλιό σου!!!
:))))

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Φώντα
Αμα σου μπεί μια φορά..τελείωσε!
Γίνεται συνήθεια...
Εχουμε και τον μπαμπούλα της δεξιά απ την άλλη
.... γιατί να μήν αλλωνίζουν;
Με τις υγείες μας...

Μήπως πρέπει να ροβολήσουμε κατά Πλάτανο μεριά?

xristina είπε...

είμαι συλέκτης κάκτων βρε χαχαχ δεν κάνω πλάκα ,αλήθεια λέω ελίτσα...έχω και μπλόγκ με τους κάκτους μου
φιλί...μελένιο~

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Το ξέρω Χριστινιώ μου
Μπορεί να μη γράφω σχόλια αλλά σε παρακολουθώ
Και νομίζω πως δεν σ'εχω κάνει σύνδεση???????
Την κάνω τώρα αμέσως!!!!!!!
Φιλιά
είμαι ασυγχώρητη (να πώ πως δεν είμαι λάτρης της κηπουρικής??? αφηρημένη είμαι..)

Ευρύνοος είπε...

Η πολλά υποσχόμενη αλλαγή που ποτέ δέν ήλθε..
μάλλον ψέματα.. πάντα ερχόταν και πάντα ο κόσμος ζητούσε περισσότερη ..αλλαγή..

μόνο που πάντα γινόταν προς το χειρότερο..

ξαναψηφίστε, μιά χαρά τους δίνεστε..
και ξαναψηφίστε..
και ξαναψηφίστε..

κτλ..

αλλά θα μου πείς, αυτό θέλουν, να απαξιούν οι πολίτες την ψήφο και τους "θεσμούς"..
χαχαχα

τρελό ανέκδοτο και τούτο..
σάμπως βγάζουν ότι ψηφίζετε;

άντε καλησπέρες :)

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Τάσου
Θα πάρου τ'άρματα
Θα βάλου φισικλίκια
Αυτοί από λόγια δε γροικούν..
Μόνο απού μπιν..λίκια!!!

Η Γκόλφου σ'

Γειά μας ωρέ!!

ΦΑΙΔΩΝ ΘΕΟΦΙΛΟΥ είπε...

Ελίτσα μου δεν βλέπω τίποτα στην ανάρτησή σου. Δεν ξέρω γιατί. Μόνο ένα όρθιο παραλληλόγραμμο κενό. Αλλά μπορώ όμως να σου ευχηθώ για τη νέα χρονιά. Σου εύχομαι λοιπόν να μαλλώνουν οι χαρές μεταξύ τους, για το ποια θα σε πρωτοσυναντήσει...

Ανώνυμος είπε...

Δεν θα κάνω θέμα ότι δεν ζητήθηκε η άδειά μου, αλλά τουλάχιστον ένα link θα το περιμένα αφού η φωτογραφία είναι από το προσωπικό μου αρχείο, αφού αυτό το κοριτσάκι είμαι ΕΓΩ. :)

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Φαίδων
Σ'ευχαριστώ για την ευχή σου και ανταποδίδω..
Μήν μπερδευτούνε λές οι χαρές και αρχίζουν να βαράνε εμένα;
Ναι έχω πρόβλημα με τον εξπλόρερ
Μή μου πεις κι'εσύ για τον μοζίλα... είμαι τελείως άσχετη..

ΛΕΩΝ είπε...

"Λίζα....μπανάνα.....έλα Λίζα....μπανάνα!!!!"
Φιλιάαααααα

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Φοράδα
1) σε λίγο αν δεν σε φοβόμουν θα άρχιζα να σε ψάχνω ..πού είσουν; Εεεεεεέ??
2) συγνώμη που δεν ζήτησα την άδειά σου Αννούλα
ελπίζω να μή βρώ κανέναν μπελά (στην αναζήτηση εικόνων δίπλα στην αφίσσα η θεογκόμενα που υπάρχει ΕΣΥ είσαι;)
3) ΠΑΙΔΙΑ νάτη!!! αυτή είναι!!!!!!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

ΛΕΩΝ
Πρώτα-πρώτα φιλιά
κατά δεύτερο πρόσεχε την παραπάνω..
(έφτυσα αίμα για να απαντήσω στο σχόλιο που έκανε...)κάτι λοιπόν τρέχει..μ'αυτήν, τη Google,και κάπου παίζει και ο Πινόκιο..
Λές να ντύσουμε τον κάκτο με μπανανόφλουδα?
Καλή σκέψη!!!

Ανώνυμος είπε...

Τι ακριβώς φοβάσει περισσότερο;
Να με ψάξεις ή το που θα με βρεις;
χαχαχαχαχαχαχα

Smoutsssssssssssss

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Φοραδα
εγώ σ'αγαπώ σ'όποιο αλώνι και να σε βρώ
Εσένα λέμε...όχι το αλώνι ,που μακάρι να είχαν τέτοιες φοράδες όλα..
Σμουάτς!!!

(και δεν φοβούντε οι Ελιές ρέ
κλαινε μόνο μερικές φορές.. αλλά το παλεύουν)

Ανώνυμος είπε...

Κι εγώ σ΄αγαπώ μαρή.... :)
Κι αναμέσ(ο) μας
κανένα ..... αλώνι
καμία ....συνιστώσα δεν θα μπει....

χαχαχαχαχααχαχαχα

Πόσο καιρό έχουν να σου αφιερώσουν ποιήμα, αγαπημένε μου ΖΑΝ;;;;;;;;; :))))))))

Ανώνυμος είπε...

Kαι σ΄ αυτό το σημείο ακριβώς αποχωρώ, για να παρευρεθώ στο γεύμα της αξιολάτρευτης πεθερούλας μου....

Δεν θέλω γέλια, το κέρατό μου μέσα....

(Καλή χρυσή, αλλά από κουζίνα.... χειρότερη κι από σένα... )

Φιλιά

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Ομολογώ χρυσή μου
Ποιήματα δεν μου χάρισε ποτέ κανείς
Ολος δικός σας
Ζαν (με παχύ Ζ)

(Αμα βρεθώ σε δύσκολη θέση να επικαλεστώ την αγάπη μας ; Εέ! εέ!)

φιλιά

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Εγώ δεν μαγειρεύω καλααααά!!!!!
Να σε φτιάξω Χουνγκιάρ Μπεγεντί να φάς απέ τα χεράκια μου;
Κι'ένα ταούκ-κιοκσού απέ πάνω;

( τα λέω μήν και τα ακούσει κανείς και με πάρει και με ξεφορτωθώ)
:))))

OXΙά είπε...

Ελίτσα,
ζητώ το χέρι σου μαζί με το ταψί.

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Οχιά
Πάρτο και το χέρι μου και το ταψί
και να μη σας ξαναδώ στα μάτια μου
Και να με χαιρεσαι..

korinoskilo είπε...

αααα!!! οχι και το χερι και το ταψι.. ενα ενα ... κανε δυο ταψια ρε ελιτσα να μην μαλωνουμε:ρρρ

OXΙά είπε...

Κορινόσκυλο,
άργησες. Είμαστε κιόλας ζευγάρι:))))

korinoskilo είπε...

εγω ομως ειμαι η κουμπαρα σας οχια ... και δικαιουμε ταψι :Ρρρρ
αντε μην το φαω ολο :Ρρρ

OXΙά είπε...

Και πού είναι το δώρο; Πώς έτσι σε κάνω εγώ κουμπάρα στο τσάμπα; Ενώ ο Τάκης μου'φερε τουλάχιστον έναν...κάκτο.
Κάτω το χέρι από το ταψί.

monahikoslikos είπε...

Το Μήτσο τι τον κάνατε?

korinoskilo είπε...

βρε για εναν κακτο κανεις ετσι ... που αμα κατσεις πανω του ... αντε μην πω τι κραυγη θα βγαλεις...

εμεις δινουμε χωραφια με τουλιπες

διαλεχτε ....


παει το ταψι ... τωωωωρα:Ρρρρ

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Κορινό
Είπαμε να τακτοποιηθουμε..
όχι να ξεπατωθουμε στη κουζίνα!!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Οχιά
Πρώτα θα ρθεις να με ζητήσεις
απ τη μαμά..Αυτά που ξέρεις άστα!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Οχιά ντροπή ζητάς δώρα ;
Γι'αυτό με παίρνεις;
Να τα χαλάσουμε.. τότε

Ελιά Μαϊστρα είπε...

monahikoslikos
Εσύ όλα στη φόρα..
Θα σου ξηγήσσσσω..

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Κορινό
Ελα έλα βάλτε τώρα που γυρίζει...Τί άλλο δίνεις;

Ελιά Μαϊστρα είπε...

ΡΕΕΕ δεν με παρατάτε λέω εγώ!!
Γεροντοκόρη χίλιες φορές..

xristina είπε...

για το μπλόγκ, δεν το είπα για να συνδεθείς ελίτσα μου...δεν παίζουν για κέρδος ούτε για εντυπώσεις τα μπλόγκ μου, ούτε διαφημίσεις δεν εχω...χαχχ... την ωρα μου περνάω, οπότε και με αναγνώστες και χωρίς το ίδιο κάνει :-)
απλά ήθελα να ερθω και ήρθα...φιλιά

xristina είπε...

χαχχ τώρα το είδα το άλλο που μου έγραψες :-)
" δεν μπορώ να καταλάβω τι έχεις ντυθεί...με μπερδεύεις..
Στο χεράκι σου ποτέ!
δεν πιστευω να μετάνοιωσες για κάτι και εύχεσαι να σου κοπεί!!!!"
για να σας μπερδεύω το κανω χαχαχ μου αρεσει οταν μπερδεύεστε... :-) τέτοιες ευχές δεν εχω κάνει ποτέ , αλλα δεν εχω μετανειώσει και για κάτι.....αυτο ειναι μεγάλη ευτυχια ελίτσα μου :-)
φιλί.

Ελιά Μαϊστρα είπε...

ΧΡΙΣΤΙΝΑΚΙ Χ2
Για το πρώτο μή σκας για μένα το έκανα
για να παρακολουθω πιό ευκολα..ο πανόπτης με τα ειδησεογραφικά με μπερδευει..
Ποτέ να μή μετανοιώνεις
Όλα εμπειρίες είναι αρκεί να τις λαμβάνουμε υπ'όψην μας την επόμενη φορά :)))

Σε φιλώ

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Αγαπητή Ελίτσα.
Η απογοήτευση είναι έκδηλη στον κόσμο, αλλά ακόμα δεν υπάρχει λόγος να μην ελπίζουμε σε κάτι που κινείται και προσπαθεί.
Οι αναθεματισμοί πριν την ώρα τους είναι πάντα δείγμα ανωριμότητας.
Εμείς ακόμα είμαστε στη γωνιά της αναμονής.
Την καλησπέρα μας.

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Αστροσυμορίτες

Απογοητεύεται όποιος ελπίζει κάτι.. από κάποιον
Ευτυχώς ή δυστυχώς απέφυγα το τυρί στη φάκα..
που τόσα χρόνια έχει μουχλιάσει πια…
Προφανώς αναφέρεσθε στον τίτλο του πόστ .
.αλλά όχι και αναθεματισμός!!
μια ελληνοπρεπέστατη έστω νοερή χειρονομία είναι!
Εύχομαι μέσα άπ’ την καρδιά μου στην αναμονή σας να συναντήσετε
το πολυπόθητο τραίνο της αλλαγής