:p :p :p... χά!

Κυριακή, Ιανουαρίου 10

Ενα Ναί και ένα Οχι


"Εξυπηρετεί το σύστημα η επίθεση…
Την καταδίκη της επίθεσης μπροστά στη Βουλή τονίζει σε ανακοίνωσή του το ΚΚΕ. Όπως αναφέρει, η ενέργεια σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί πράξη αντίστασης στην άγρια και ολομέτωπη επίθεση που εξαπολύει η κυβέρνηση στα λαϊκά δικαιώματα. Αντίθετα, συμπληρώνει το ΚΚΕ, βοηθάει και εξυπηρετεί όσους επιθυμούν να φοβίσουν το λαό. "πηγή: Ποντικοπαγίδα

Nαί!!! εξυπηρετεί το σύστημα η επίθεση…
Οχι!!! Ο Λαός δεν φοβάται κανένα τσουτσέκι ...

Απογοητευμένος είναι αγαπητό κόμμα..
Πώς σας διέφυγε;

32 σχόλια:

monahikoslikos είπε...

Σιγά, το ΚΚΕ περιμέναμε να μας ανοίξει τα μάτια...
Χωριό που φαίνεται... κολαούζο δεν θέλει!!!

Μαριάνθη είπε...

Πέρασα Λίτσα να σου πω ένα καλό απόγευμα. Σε βρίσκω πάντα στις επάλξεις.
Να σαι καλά!!

Η τρελή είπε...

Εθελοτυφλούν αγαπημένο μου Λιτσάκι!

Φώντας είπε...

Ελίτσα θα σε "μαλώσω", δεν έχεις καταλάβει τόσο καιρό οτι μόνο η αντίσταση των παπαρηγοκανελοχαλβατζηδοσκυλακομαΐληδων μετράει; Τα άλλα τα κάνουν για προβοκάτσια οι εχθροί του λαού σαν "εσένα" που φτιάχνετε και blog χωρίς την έγκριση της ΚΕ.

τάκης τυρταίος είπε...

Πέρασα να σου πω καλό απόγευμα
και πέφτω πάνω στην κολόνα του συστήματος..
Ευτυχώς αγαπητή Ελίτσα το φασίστα τον
έχω καθαρίσει προ καιρού μέσα μου.
Το μόνο που κάνω είναι να τους
ρίχνω μηνύσεις στο δικαστήριο της Ιστορίας..

OXΙά είπε...

Τι πίνουν εκεί μέσα στον Περισσό όταν γράφουν αυτές τις ανακοινώσεις είναι ακόμη μυστήριο.

tiktos είπε...

Τι είναι το ΚΚΕ ελιίτσα;
Μην είναι ο κυματοθραύστης που πάνω του συγκρατήτε η οργή του κοσμάκη για να μην τους πάρει όλους ο διάολας;

τάκης τυρταίος είπε...

(Συγνώμη Ελίτσα)
ΟΧΙΑ Πάντως όχι απόσταγμα άμπελου
γιατί θα τόχαν διαλύσει το μαγαζί..

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

Δεν κοιτάνε τα χάλια τους, οι ανακοινώσεις τους μάραναν.
Από τον καιρό του συμμοριτοπολέμου, πάντα βλέπουν πίσω από κάθε ενέργεια, την προβοκάτσια και την εξυπηρέτηση του συστήματος!!!
Ορισμένες από τις πιο πάνω λέξεις, έτσι τις έμαθα και έτσι πρέπει να τις λέω, για απολύτως προσωπικούς λόγους.
Καλό βράδυ με "ησυχία"

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Eγώ πάλι τις λέξεις που λές τις έμαθα αλλιώς..
Και δεν μου τις έμαθαν ούτε στο κατηχιτικό ούτε στην πλατεία πίνωντας καφεδάκι με τον χωροφύλακα...
Οπότε σβύνω την λέξη συμμοριτοπόλεμος γιατί αλλιώς είναι σαν να φτύνω πάνω από κόκαλα ΑΝΘΡΩΠΩΝ που πολέμησαν για την Πατριδα μου όταν οι άλλοι ή το έσκαγαν σαν ποντίκια ή συνεργαζόταν με τον εχθρό..

Ολοι έχουμε πρωσοπικούς λόγους Σταυρο
Μη ξεχνάμε πως ο εμφύλιος είναι ο πιό απάνθρωπος Πόλεμος
Καλό βραδυ και σε σένα
Και μή ξεχνάς η ησυχία είναι μονο για πεθαμένους! (Φτου! τι μέκανες να πώ ..σε καλό σου)

Dennis Kontarinis είπε...

Αγαπητή Ελίτσα.
Υπήρξα γιά χρόνια οπαδός του κόμματος.
Τολμώ μιά ερώτηση μόνο.
Από 18% πως τα κατάφερε η Αλέκα και το πήγε το κόμμα στα 6% ;
Σε προσκαλώ και στα http://eftanhsa.blogspot.com
Ντένης

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Dennis Kontarinis
Σ'ευχαριστώ που πέρασες και σε καλωσορίζω
Πιστευω πως αυτή την απορία την έχουν πολλοί
Εγώ δεν την έχω (Δεν είμαι μέλος του κόμματος)
Το τραγουδι που έχω βάλει μ'εκφραζει απόλυτα ,Ακουσέ το άν βρείς καιρό..
Θα περάσω στο υπόσχομαι

τάκης τυρταίος είπε...

Μαϊστρα τι τραγουδάρα είναι αυτή?

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

Καλά που βγήκε ρε το κόμμα για να μου πει πως πρέπει να νιώσω. Γιατί από μόνη μου τι να σκεφτώ το βούρλο;

Τυπο-θραύστης είπε...

... καλησπέρα Ελίτσα ...
... να καταθέσω την απορία μου για τις αντιδράσεις που δημιουργεί μια ανακοίνωση του ΚΚΕ ...
... η οποία, απ' ό,τι αντιλαμβάνομαι, αναφέρει το αυτονόητο ...
... προς τι λοιπόν ο ορυμαγδός "αγανακτισμένων" και "διαφωνούντων";
... πιστεύω ότι, ως εναλλακτική, δεν έχουν παρά να αγκαλιάσουν τις κοινές ανακοινώσεις Χρυσοχοΐδη και Παναγιωτόπουλου ...
... είναι και πιο "sic" ...
... και θα τους ηρεμήσει ...
... έρρωσο ...

Ελιά Μαϊστρα είπε...

stavrosx1
Δεν είναι όλοι εχθροί του κόμματος οι οποιοι ασχολούντε με το κόμμα ..Κάποτε ας γίνει κατανοητό..
Να είσαι σίγουρος δεν θα τους κόστιζε τίποτα να αγκαλιασουν τις δηλώσεις που λές.. αντίθετα θα κερδιζαν κιόλας

Αναρωτιέμαι μήπως ζητούν περισσότερα, πιό δυναμικά, πιό αποτελεσματικά..Δεν βαριέσαι με τις απορίες μου θα μεινω κι'εγώ!!
Καλο σου βραδυ Σταυρο..

OXΙά είπε...

Να ανεβάζεις ανακοινώσεις του Κόμματος συχνότερα. Τσάμπα γέλιο.

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Κατάλαβες Λύκε
Τώρα πως να σου τη βγώ;
ας όψεται ο παρακάτω πρωην σύντροφος..
Πάντως συγνώμη δεν σου ζητώ και δεν απολογούμαι
Δεν θα σε ξαναβρίσω όμως :)))

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Μαριάνθη μου
Ανω κάτω με βρήκες..ενα σπίτι χαλια
σ'ευχαριστώ να είσαι καλά..

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Φώντα
αυτούς και άλλους κάποιο χεράκι τους ψηφίζει
Δεν φταινε λοιπόν αυτοί..
Η πυραμίδα δείχνει να κάνει νερά στη μέση.

Ναι ..κι'εγώ εχθρός..βλεπεις δούλεψα και σαν σεκιουριτάς..μέγα σφάλμα..

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Τάκη
Κάνε τις μηνύσεις σου εσύ..
το χρωστάς..και γώ τιμής ένεκεν ..μια ζωή!!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Ότι ξέρεις ξέρω ΟΧΙΑ..

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Τι, θα μπορούσε να ήταν Τίκτο
το σκέφτηκες?

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Ναι ΤΑΚΗ
τρομερή φωνη, εχει το πάθος που χρειάζεται
για τα λόγια που λέει

Ελιά Μαϊστρα είπε...

ΤΡΕΛΟ μου
Αλήθεια δεν ξέρω...όσο
και να το ψάχνω μέσα μου μοιράζομαι στα δυό
μια έτσι μια αλλιώς..

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Μαμουφι
Το Αυτονόητον
Ευχαριστώ πολύ ..δεν μου φτανει ρε φίλε..
φιλια μαμουφι

Ανώνυμος είπε...

Περίμενες να λείψω το ΣΚ για να μοστράρεις σφυροδρέπανα εεεεεεεε; :)))

Τίποτα δεν θα πω. Θα το ράψω. Μετά τη διαγραφή μου τους εκδικούμαι, με την απόλυτη προσήλωσή μου στον χριστιανισμό. χιχιχιχιχιχ
Για πεθαμένους δεν ομιλώ.... Δεδικαίωται....

Φιλί

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Φοράδα
Δεν μιλάς, δεν θα μιλησεις,αλλά την έριξες την καρφάρα σου για πεθαμένους..Τον Φοίνικα τον θυμάσαι;
Γουσταρω την εκδίκησή σου..Ισως να έκανα κι'εγώ το ίδιο;
Χα χα χα χα ΤΩΡΑ θυμήθηκα!! χθες πήρα το χρίσμα (;) της ΟΣΙΑΣ..ραντεβού λοιπόν στα ξωκλήσια.

Και από δώ φιλι και ζάχαρι

korinoskilo είπε...

πολλα τους εχουν διαφιγει εδω και χρονια ;)

την καλημερα μου

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Ενα απ' αυτά ΕΓΩ!! (ψωνάρα!!!)

Α!ρε Κορινό μου άστα! που λέει και μια ψυχή.

(Δεν τα πήρα..αλλά δυό φορες χτες μου είπε ο εξπλορερ ότι μου κλεινει το πρόγραμα για να αποφύγω δεν ξέρω τι! Μαρή τί μού στειλες??)

simple man είπε...

Αυτό το μαγαζί γωνία έκανε πάντα καλό τζίρο, παρότι πάντα αγόραζε ακριβά και πουλούσε φθηνά.

Ελιά Μαϊστρα είπε...

simple man
Τα καλής ποιότητας εμπορεύματα κοστίζουν
Αν όμως τά αφήσεις και μουχλιάσουν...!
(αν κατάλαβα τί θες να πείς.... γιατι μή θαρρείς μες τη μούχλα ακομα η Μαϊστρα, όχι πως ηταν και ΑΑ)