:p :p :p... χά!

Κυριακή, Ιανουαρίου 31

Του Ασώτου...

Και του χρόνου λοιπόν ..
Άν και πρέπει να σου ομολογήσω ότι με έχεις μπερδέψει πολύ. Γιατί δεν μπορεί όλα αυτά να είναι λόγια των παρατρεχάμενων σου..
Όλο και κάπου θα έβαλες το χεράκι σου πριν χρόνια. Βλέπεις πρέπει να σε πιστέψω γιατί αλλιώς σε ποιον θα τα πω; Και μεταξύ μας να είσαι και ευχαριστημένος.
Βρήκες πολλούς το τελευταίο διάστημα να μιλάνε μαζί σου; Όχι! Ούτε εγώ.
Λοιπόν που λές μάστορα για να στα πω και αντρίκια δεν τα είδες καλά τα πράγματα.. Και είναι και κάτι κουβέντες που σου ξεφύγανε : «τα του Καίσαρος» κλπ . κλπ. Και τα «εμά» και τα «εσά» που πολύ φοβάμαι ότι μάλλον έστριβες διά του αρραβώνος καμιά φορά .
Όπως και να’ χει τα κατάφερες να μείνεις στην μνήμη των ανθρώπων και εγώ τους ανθρώπους τους σέβομαι. Όχι! αυτό δεν είναι δικό σου.. Εσύ είπες τίμα τον.. την.. Εγώ δεν τιμώ ούτε εκτιμώ ούτε υπολογίζω μόνο σέβομαι .Αυτό με κρατάει.
Αλλά να έρθω στο θέμα μας:
Για πες μου λοιπόν μέρα που είναι σήμερα, τι ήταν αυτός ο Άσωτος;
Γιατί είχε φύγει; Το έψαξες; Το διασταύρωσες;
Και ήταν καλό που ξαναγύρισε; Και κάτω από ποιες συνθήκες ξαναγύρισε;
Και ο μόσχος ο σιτευτός; Η φάκα ήταν;
Μη μου λές τώρα να δω το δίδαγμα της παραβολής της μετάνοιας και της συγχώρεσης.
Αυτό μου το απέδειξες στην τελευταία πράξη περίτρανα μια κι’ έξω.
Μήπως είναι στη μέση δωροδοκία, δήλωση και υποταγή, στον πατέρα , που πιθανώς να άρχισε να βλέπει μια δραστηριότητα και στ’ άλλα του παιδιά; Άσε που σκόρπισε και ζιζάνια ανάμεσά τους με τον "σιτευτόν".
Δεν το πιστεύω γιατί θα πρέπει και να πιστέψω πως είσαι ο πρώτος διδάξας.
Πολλά είναι τα περίεργα..
Πάντα φρόντιζες για τον έναν βάζοντας μπροστά τους πολλούς..Κάτι μου θυμήζει αυτό!
Ο «έχων δυο χιτώνες» είπες θυμάσαι; Προτροπή στον έναν για να σώσει τη ψυχή του.. Και αν δεν ήθελε να τη σώσει.. ο άλλος θα έμενε γυμνός;.. νηστικός;
Μη μου πεις και για τους άλλους όταν τους έδιωξες με το φραγγέλιο γιατί και εδώ κάτι μου βρωμάει.. Πάλι για λίγους φρόντισες… για τους μέσα στο ναό.
Θα σου έλεγα κι’ άλλα αλλά κάπου στο πίσω μέρος του μυαλού μου υπάρχει η ελπίδα ότι οι υπηρέτες σου τα έκαναν κατά πως τους συνέφερε γι αυτό σταματώ εδώ.
Πάντως να σε ενημερώσω όχι μόνο εσύ πέρασες στην αθανασία αλλά και οι τακτικές σου Ξέρεις ..ναι …αλλά… να δούμε! Αν… φοβάμαι με ρωτάς;
Όχι.. σήμερα γιορτάζω, ξέχασες; και εξ'άλλου δεν είπες να ερευνώ;

Χρόνια μου πολλά λοιπόν

Με κάθε σεβασμό..στην μνήμη της

22 σχόλια:

ΛΕΩΝ είπε...

Έτσι κάνουν στη μαφία.....για παραδειγματισμό!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

ΛΕΩΝ
Αμαρτωλή!

korinoskilo είπε...

και του χρονου!!

καλησπερα

τάκης τυρταίος είπε...

Χρόνια σου πολλά!
Η ερώτηση του φόβου είναι για μένα
όλος μου ο προβληματισμός
σε σχέση με τη θρησκεία της Αγάπης.
Να παρατηρήσω επίσης ότι άλλο να σέβεσαι
πρόσωπα και πεποιθήσεις
και άλλο να τις ασπάζεσαι.

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Κορινό
Ευχαριστώ..

Ελιά Μαϊστρα είπε...

ΤΑΚΗ
Καμιά φορά πάλι σκέπτομαι
ότι ο φόβος φυλάει τα έρημα
Οσες φορές βρήκα το δίκιο μου στα εργ.δικαστήρια..από χριστιανο δικαστή το βρήκα.
Αστα!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

ΣΥΓΝΩΜΗ
για την αναθεώρηση στα σχόλια.
Δεν μπορώ να μιλάω με ανθρώπους χωρίς να τους κοιτώ στα μάτια..
Μαϊστρα

tiktos είπε...

μωρουδέλιιιιμ η παραβολή του ασώτου είναι για να σου θυμίζει ότι αν φύγεις από το κοπάδι θα σε φάει ο κακός λύκος της γνώσης και της ελευθερίας.Ότι αν είσαι υποτακτικός θα ανταμοιφθείς στην επόμενη ζωή.
Τελικά πολύ κλειστό το κλαμπ των περιούσιων.

Και μην απορείς με τους δικαστές και τους μεγαλοδικηγόρους διότι από τα σπλάχνα της εκκλησίας βγήκαν οι περισσότεροι.

Σμουυυυυάααατς

Ελιά Μαϊστρα είπε...

ΤΙΚΤΟ μας
Καλημέρα
Δεν απορώ πιά για τίποτα
παρά μόνο με μένα..
Σμουάτςςςς

Laplace είπε...

καλησπερα κ καλη εβδομαδα Λιτσα μου..
Χρονια πολλα κ του χρονου ευχομαι!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Αχ βρέ LAPLACE ...άχ βρε λαπλασάκι μου
Καλή εβδομάδα και ευχαριστώ :)))))

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

Πάντα για τυχερό τον είχα τον άσωτο. Πέρα απ΄ το ότι έκανε ότι του γούσταρε, είχε πάντα ένα μέρος για να γυρίσει.

Το ότι γύρισε βέβαια, άλλοι το λένε, εγώ με τα μάτια μου δεν το 'δα!

Το άσμα ύμνος!!!!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

ΜΑΜΟΥΦΙ
Ας τους να λένε..
ΕΙΣ ΑΣΩΤΟΣ

ΥΓ: μόνο μπροστά στα μάτια μου
δεν καταλαβαίνω τι γίνεται..Αυτό να σε εκπλήσσει..

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΆ ΟΛΟΨΥΧΑ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ.
Οσο για την παραβολή του Ασώτου, είναι από τα μεγαλύτερα νοήματα που υπάρχουν.
ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΜΗΝΑ.

Ελιά Μαϊστρα είπε...

ΑΣΤΡΟ
Μάλλον το νόημα της ανάρτησης σας ξέφυγε..
Παρ'ολα αυτά ευχαριστώ για τις ευχές

OXΙά είπε...

Άσωτος που επιστρέφει μαλάκας ήταν, είναι και θα είναι.
Μείνε εκεί που είσαι. Καλά πας.
Χάρηκα για την γνωριμία

Και λοιπόν;E allora? είπε...

Μου φαίνεσαι πολύ θυμωμένη (αν βέβαια κατάλαβα καλά).Καλά κάνεις και τα βγάζεις...να θυμάσαι ότι πάντα πρέπει πρώτα να΄ναι καλά η ελίτσα

Xρόνια πολλά και καλά ....θερμές ευχές
Καλό μήνα κιόλας :)

Φιλιά

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Ναί! ΟΧΙΑ
Αλλά είδες τί υποδοχή;
Εδώ θα μείνω..

Ελιά Μαϊστρα είπε...

ALLORA
Πολύ, αλλά τίποτα "προσωπικό"
Βρέ Αλλόρα μου δεν γιορτάζω
πικρό χιούμορ κάνω! ( Κρυάδεεες!)
Φιλιά

(όποτε σε βλέπω όλο σ'ενα αεροδρόμιο
σε φαντάζομαι.. ξέρεις!)

Ανώνυμος είπε...

Περισσεύει μιαν εκτύπωσις να την στείλω στον ...Άνθιμο;;;;;;

Φιλιά στα μούτρα σας άσωτη και ακαμάτρα κόρη :))

Ελιά Μαϊστρα είπε...

ΦΟΡΑΔΑ
Ολα δικά σου μάτια μου!
Κιό αφορισμός δικός μου..πές του

Φιλιά ζάχαρη
Με γέμισες σάλια :))

Ανώνυμος είπε...

[url="http://www.monclerjackenofficial.com/moncler-handbags"]moncler handbags[/url]