:p :p :p... χά!

Πέμπτη, Φεβρουαρίου 25

"Πολιτικη" Κουζίνα

(Τα λεφτά! ..τα λεφτά!)
Γιατί την πολίτικη δεν μπορείς να την φτάσεις..
Θέλει μεράκι ρε!
Να ρίχνεις με αγάπη τα υλικά και να συμμετέχει όλο σου το είναι..
Να δοκιμάζεις ξανά και ξανά και στο μυαλό σου να’ χεις τους αγαπημένους σου που θα γυρίσουν το βράδυ κουρασμένοι..

Να τους δεις όλους στο τραπέζι να ξαποσταίνουν και το πρόσωπο τους να λάμπει και να ξέρεις ότι έχεις μερίδιο σ’ αυτό.. και να μην περιμένεις ευχαριστώ γιατί έκανες το χρέος σου…

Θέλει μεράκι σου λέω και νταλγκά.. και όχι συνταγές κομμένες απ το χαρτομάνι που σ’ έχει πνίξει και δεν βλέπεις μπροστά σου..
Που τις μάζεψες όχι γιατί τις ήθελες αλλά σε ξεγέλασε το CD που τις συνόδευε.

Θέλει μεράκι…κι άσε τη γειτονιά να καταλάβει τι μαγειρεύεις απ τη μυρουδιά
που βγαίνει απ το σπίτι σου.. πάντα ξέρει η γειτονιά τι μαγειρεύεις..
μα εσύ χρόνια τώρα τη μπλούμ φασολάδα που σου μάθανε .. τρως και βρίζεις και την «ψωροκώσταινα» έτσι δεν τη λες;
Αυτήν που την ρούφηξες ,της έφαγες τα «τζιέρια» την πούλησες ξανά και ξανά γιατί το νηστικό σου μάτι δεν ονειρευόταν καρβέλι ζεστό μυρωδάτο ζυμωμένο απ τα χέρια σου .. και με προζύμι σπιτικό που θα φουσκώνει μέρες
και εσύ θα το ταΐζεις για να μη σου ξεφουσκώσει..

Όμως αυτή είναι η διαφορά μας.. εσύ μαγειρεύεις ο,τι βρεις όπου βρεις.... για να φας.
Εγώ φτιάχνω , για τους ανθρώπους μου και αν δεν φτάνει καμιά φορά το φαΐ
μένω νηστική χωρίς να καταλάβουν τίποτα, όμως νοιώθω χορτάτη..
νοιώθω πως έκανα την επανάστασή μου και ξεπέρασα το εγωιστικό εγώ μου και το απαιτητικό μου σαρκίο.
Για μας τους δυο μίλησα Άρη... δεν το συνηθίζω ….
Εσύ όμως δεν διατυμπανίζεις πως πρέπει να αλλάξουμε σαν άνθρωποι;
Κάνε την αρχή λοιπόν, ή βράσε στο καζάνι σου… ίσως το ζουμί σου να κάνει καλό πιλάφι για το ασκέρι του βεζίρη , τα «γιουσουφάκια» του και τις «χανούμισες» του

14 σχόλια:

Ευρύνοος είπε...

Προφανώς κάτι εννοείς βαθύτερο αλλά ζήλεψα τώρα που διάβασα για φασολάδα..

και την φτιάχνω την άτιμη χωρίς συνταγές..
Πολίτικη λέμε..
με όλα της τα μυστικά μέσα..

και ποτέ δέν φτάνει ένα πιάτο..
με ωμό κρεμίδι δίπλα χτυπημένο να σκάσει..

κι αν δέν φτάσει δέν πειράζει..
φτιάχνουμε άλλη..

καλησπέρα ελίτσα :)

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Τίποτα βαθύτερο ΤΑΣΟ, για φαγιά γράφω
Και εννοώ πως αν είναι φτιαγμένα με καθοδήγηση
συνταγών ο μόνος που τη βγάζει καθαρή είναι ο μάγειρας..
Αυτή είναι η φασολάδα… όχι η μπλούμ του στρατού
Με κρεμμύδι … (δοκίμασε τη και με παστό κολιό)
Καλό βράδυ :)

tiktos είπε...

πνευματώδες που δεν έβαλες τόνο στον τίτλο.

μένω νηστική χωρίς να καταλάβουν τίποτα, όμως νοιώθω χορτάτη..

η συνταγή της γνήσιας ελληνίδας

Ανώνυμος είπε...

Αι κουζίναι έχουν την τιμητική τους σήμερα διαπιστώνω. :))

Ελιά Μαϊστρα είπε...

ΤΙΚΤΟ
Μερικές φορές μόνο.. η ανορθογραφία μου
έχει κάποιο στόχο.. τις άλλες δεν σου λέω τίποτα..
με ξέρεις άλλωστε :))

Ελιά Μαϊστρα είπε...

ΦΟΡΑΔΑ
Καλώς την να κι’ ας άργησε..
Όπως και στους κουραμπιέδες της Προ-πρό
μη σου μυρίσει φαΐ βουρ στον πατσά εσύ.
(ακόμα να σου στείλω τη συνταγή της ταραμοσαλάτας…
αλλά αυτοσχεδίασε και λίγο καλό μου)
Φιλί και ΖΑΧΑΡΗ.

OXΙά είπε...

Ελίτσα,
η σωστή μαγειρική θέλει αγνά υλικά, μεράκι, φαντασία και υπομονή. Ακριβώς το αντίθετο με αυτό που η Πολιτικη Κουζίνα έχει.

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Γι αυτό όπου βρω αγνά υλικά ΟΧΙΑ
τα προσέχω ως κόρη οφθαλμού
και τα σέβομαι

τάκης τυρταίος είπε...

Καλά που ήρθαν και οι Μικρασιάτες
και μας πρόσφεραν πολιτισμό.
Αλλά όχι,εμείς εκεί,στα κολλήματά μας.

Ελιά Μαϊστρα είπε...

ΤΑΚΗ
Δύσκολα μου βάζεις συμμαθητή
όλοι τα είχαμε τα κολλήματά μας
πιστεύω και οι Μικρασιάτες..
πάντα υπάρχουν άνθρωποι και «άνθρωποι»
σ’ όλες τις εποχές

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

κι εγώ τώρα που τα έχω όλα...
και αγνά υλικά
και καλή συνταγή
και μεράκι
μπορείς...
όχι μπορείς να μου πεις γιατί τα καίω όλα;

Ελιά Μαϊστρα είπε...

ΜΑΜΟΥΦΙ
Ενίοτε κι εγώ…
Πρόσεξε τα ηλιοβασιλέματα ..
Εγώ πάλι να παίρνω τα χάπια μου..

Η τρελή είπε...

Όπως είπες και στην ετικέττα σου...."Είναι πολλά τα λεφτά Άρη...."

Με έκανες να ανησυχήσω.....περιμένω νέα σου!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

ΤΡΕΛΗ
Όχι.. δεν υπάρχει λόγος..
σε μερικές μέρες..
Γειά σου τρελό μου
φιλιά πολλά