:p :p :p... χά!

Παρασκευή, Απριλίου 2

Η Τιμή..... (τιμή δεν έχει)

Όταν τα σύννεφα έχουν κατεβεί τόσο χαμηλά έτοιμα να κρύψουν τον πόνο απ τη λόγχη , απ τα χθεσινά καρφιά στα πόδια και στα χέρια,
Όταν ψιθυρίζεις «άφες αυτοίς» τη στιγμή που η ζωή είναι ήδη στο λαιμό σου
και σαν ρουκέτα ανυπομονεί να βγει σαν χείμαρρος και να χαθεί..
όταν τα δάκρυα δεν βγαίνουν απ τα μάτια αλλά απ τη βαθειά πληγή των πλευρών σου μη φωνάξεις «Ιλί, ιλί, λαμα σαβαχθανί» …..

Δεν θα σ’ ακούσει…..

Μα θα σ’ ακούσει ένας μακρινός «ληστής» απ αυτούς που προσπαθούν να κρατήσουν ακόμα γερό τον ιστό του σύμπαντος παρ’ όλο που οι χορδές
πάλλονται με πάθος απ τα πάθη έτοιμες να κοπούν στα δυο και να σκοτώσουν την ελπίδα με τον παράφωνό ήχο του τέλους τους.. Γκρόνγκκκ..

Και όπως προχωρείς προς την αποκαθήλωση μαγικά ο «ληστής» σου
σου στέλνει τη ψυχή του, την εκτίμησή του, και το γέννημα της καρδιάς και του μυαλού του ίσως γιατί το είχε ανάγκη, ίσως γιατί πάλι μαγικά κατάλαβε πως εσύ το είχες ανάγκη για να μη φωνάξεις «Τετέλεσται»

Σ’ ευχαριστώ «ληστή» για την τιμή,
σ’ ευχαριστώ για το «λάβετε φάγετε» και σ’ ευχαριστώ που μου θύμησες
με την φωτογραφία σου ότι ναι μπορείς να γιορτάσεις, τσουγκρίζοντας δυο αυγά μόνος σου.. έτσι σαν μωρό..
Καλή σου ώρα….

Μαϊστρα-Ιόλη

10 σχόλια:

'ΦΑΝΤΑΣΟΥ' είπε...

Η "τιμή¨ δεν έχει τιμή. Η αξιοπρέπεια όμως έχει κόστος.Καταφέρνεις πάντα να τρυπάς ευαίσθητες χορδές.Νάσε καλά.

monahikoslikos είπε...

τιμή έχουν και τα αρνια στο τσιγγέλι...
ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΜΑΙΣΤΡΑ-ΙΟΛΗ

Ελιά Μαϊστρα είπε...

ΦΑΝΤΑΣΟΥ
Πανάκριβο…
Μακάρι να μην είχε συμβεί..
Την αγκαλιά μου.. αν μπορεί να βοηθήσει

Ελιά Μαϊστρα είπε...

monahikoslikos
Ευχαριστούμε Αντώνη

Aristodimos είπε...

Αγαπητη μου Ελίτσα,

Ευχομαι απο καρδιας

Καλο μηνα ,

Καλη Ανασταση και μιαν όμορφη και χαρούμενη Πασχαλιά να περάσεις με οσους πραγαμτικά σε αγαπούν.

Αρης

staxti είπε...

Γεια σου ελίτσα!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

ΑΡΗ
Πολλές ευχές και από μένα
και μια ακόμα
Να ξεκουραστείς,
Να πάρεις απόφαση πως αυτός ειναι ό κόσμος
Και να αρχίσεις να ξαναγράφεις
Το βάζουν κάτω τα παληκάρια ΡΕ!!
Την αγάπη μου

Ελιά Μαϊστρα είπε...

ΣΤΑΧΤΗ
Γειά σου Μουρίτσα ...χωρίς κρόταφο!
Φιλί

OOO είπε...

Σχολιο για τους Αορατους,μια και αποφασισες να μην υπαρξουν σχολια εκει.Ο Αρχιτεκτονας που κυκλοφορει στο κεντρο και δεν φοβαται τους ασφαλιτες,δεν εχει κανει φυλακη.Φαινεται.
Η ανοιξη ειναι ομορφη φετος.Χωρις καγκελα.

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Φίλε Άντε Γειά
(Χε! χε! πρώτη φορά που δεν γράφω αγαπητό μπλόγκ)
Έχω τις απόψεις μου περί Αόρατου αλλά και για όσους
βροντοφωνάζουν με έπαρση ότι δεν φοβούνται την ασφάλεια
άσχετα αν ανήκω κι εγώ σ’ αυτούς.. (τρομάρα μου)
αν δεν κάνω λάθος κι’ εσύ κάποτε έγραψες κάτι τέτοιο..
Με ενοχλούν τα κάγκελα εκτός αν υπάρχουν για να μαντρώσουν παιδόφιλους και έμπορους ναρκωτικών. Πάμε παρακάτω:
«Η ανοιξη ειναι ομορφη φετος.Χωρις καγκελα»
Μερικές φορές με πιάνει το «μαμαδίστικο»
και ανησυχώ… αν λάβω υπ όψιν μου και κάνα δυο πόστ σου.
Εύχομαι να είσαι καλά πάντα..