:p :p :p... χά!

Τρίτη, Απριλίου 27




Να μ’ αγαπάς… τώρα να μ’ αγαπάς που σέρνομαι..
Τώρα να μ’ αγαπάς που αιμορραγώ..
Τώρα που δεν με βλέπεις και αναρωτιέσαι..
Τώρα που υποψιάζεσαι πως τον κατήφορο έχω πάρει..

Να μ’ αγαπάς..
Όπως αγαπάς τη μάννα σου..
Όπως αγαπάς τον αέρα, το φώς , το χώμα ..αυτή είμαι..
Κι ας μη με βλέπεις..

Αγάπα με σαν τον αγαπημένο που δεν γνώρισες ποτέ
κι είναι αυτός αιτία να αγαπάς τον καθένα .. σαν ψάχνεις
με τα μάτια σου το δρόμο και.. φαντάζεσαι
πως είναι οι πάντες… χωρίς επιλογή..
Όπως αυτόν σου λέω.. που ξέρεις μόνο την καρδιά του
γιατί οι καρδιές δεν κρύβονται.. χτυπάνε..

Έτσι να μ’ αγαπάς. Άντεξε λίγο..
Είμαι Εσύ νοιώσε το! Μην πουλιέσαι!
Είμαι εσύ!
Μην αναρωτιέσαι «για ποια Πατρίδα;»

Τώρα να μ’ αγαπάς…
Τώρα που έρχεται η νύχτα και ουρλιάζουν οι λύκοι..
Κράτα στο ένα χέρι σου το δυναμίτη και το όπλο
και τράβα με απ το άλλο… σώσε με σου λέω!

12 σχόλια:

Laplace είπε...

τελεια κ τα 2..
καλο βραδυ Ελιτσα μου

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Καλό μας Βράδυ Λαπλάς

Μαριάνθη είπε...

Λοιπόν εσένα πρέπει να σε διαβάζει όποιος θέλει ναχει το νου και την ψυχή του σε εγρήγορση. Εξαιρετικό.Χαιρετώ σε.

ΛΕΩΝ είπε...

Απλά θέλω να ξέρω την αλήθεια......
Να βλέπω τον εχθρό και να μην τον περνάω για φίλο.....
Να πληρώσουν οι φονιάδες για τα εγκλήματά τους....
Να φυλακιστούν τα λαμόγια κι οι καταχραστές....
Να αποφασίσω εγώ για το "ποια είναι η πατρίδα" κι όχι άλλοι για λογαριασμό μου.....
Απλά θέλω να ξέρω την αλήθεια.....

OXΙά είπε...

Όπου γη και πατρίς!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

ΜΑΡΙΑΝΘΟΥΛΑ μου
Με τον καλό σου λόγο πάντα δίνεις κουράγιο στους άλλους
(που καμιά φορά εμένα μ’ εγκαταλείπει)
είσαι μια ανάσα και ένας σύνδεσμος για μένα
αλλά ότι αισθάνομαι για τον άλλον δεν έχω το ταλέντο να το εκφράσω.
Γι’ αυτό …φιλιά

Ελιά Μαϊστρα είπε...

ΛΕΩΝ
Κι εγώ
Όταν λέει να μ’ αγαπάς δεν νομίζω να εννοεί ότι βοήθα με να
κρατηθώ στο χάλι μου..
Διάβασα κάτι συνταρακτικό κάπου:

«Δεν προσφέρω κανένα μισθό μου σ΄αυτό το καραγκιοζιλίκι. Κανένα δεκανίκι στο ξεφτύλισμα. Αν όμως βρεθεί ΕΝΑΣ κερατάς που θα πει εδώ θα μείνουμε μόνοι μας, χωρίς τη βοήθεια κανενός, αλλά περήφανοι και ελεύθεροι θα έμενα και νηστική αν χρειαζόταν και στο δρόμο αρκεί να δω τη χώρα μου να μην είναι πια η πουτάνα κανενός νταβατζή.
http://vasiliskos2.blogspot.com/2010/04/blog-post_3831.html

Ελιά Μαϊστρα είπε...

ΟΧΙΑ
Δεν νομίζω.. τουλάχιστον δεν ισχύει για μένα..
Θα βάλω το ίδιο τη Μυτιλήνη με την Αθήνα;
Φαντάσου να ζούσα και «έξω»..

anatoli είπε...

Συνταρακτικό. Κάπως έτσι ένιωσα κι εγώ. ΄Ενα ολόκληρο βράδυ έμεινα ξάγρυπνη για να γράψω το "ήτανε λέει μια γρια πόρνη"... ,που σου άρεσε. Γεγονός είναι πως από τότε έχω χάσει τον ύπνο μου. Κάτι με στοιχειώνει.
Αν θέλεις μπορείς να το αναδημοσιεύσεις. Εγώ δεν έχω δικό μου μπλογκ.
Η αρχική ανάρτηση βρίσκεται εδώ:
http://sibilla-gr-sibilla.blogspot.com/2010/04/blog-post_27.html#more

Πώς μιλάνε οι σκέψεις των ανθρώπων! Εσύ Μυτικήνη, εγώ Κρήτη... Πρέπει να τις φέρνει το αεράκι...
"Ανατολή"

Ελιά Μαϊστρα είπε...

ΑΝΑΤΟΛΗ
Καλή σου μέρα και ευχαριστώ για την τιμή που μου κάνεις με την άδεια που μου δίνεις
Το πρόβλημά μου είναι (ίσως ανόητο) ότι στη σελίδα του Γιώργου που το διάβασα δεν είχε σύνδεση και νομιζω και στη Σύβιλλα δεν ειχε και όνομα..Κάπου πρέπει να κάνω σύνδεση..
Και φαντάσου να μου έγραφε κάποιος άλλος χωρίς προφίλ και με το δικό σου όνομα ..θα ήταν σαν να σου έκλεβα το κείμενο..
Αλήθεια γιατί δεν κάνεις μπλογκ;
την καλημέρα μου

anatoli είπε...

Ελίτσα,
Αν σου αρέσει αναδημοσίευσε το από όπου θες. Το έστειλα και στο Σαρρή, αλλά η Σίβυλλα το ανάρτησε πρώτη. (Η αλήθεια είναι ότι μου αρέσει ο πίνακας της Σίβυλλας περισσότερο!!! (Sorry Γιώργο).
Όσο για δικό μου μπλογκ, προς το παρόν προτιμώ το στέκι του σπτιτιού μου (καφές, κουλουράκια και πορτοκαλόπιτα και "ζωντανή" παρέα).
Ανατολή

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Να είσαι καλά ΑΝΑΤΟΛΗ
Πιστευω να τα καταφερω να ακολουθήσω το παράδειγμά σου γιατί,
Τελικά τα κουλουρακια και η πορτοκαλόπιττα
είναι η λύση..
Επιμενω για το μπλόγκ θα περιμένω :-)
Καλό μεσημερι