:p :p :p... χά!

Παρασκευή, Απριλίου 16

Η διαφορά μας




Εμάς στις ζαρντινιέρες μας φυτρώνουν περιστέρια…
Ξέρουν ότι ποτέ δεν θα τα προδώσουμε


Σε βλέπω …μη θαρρείς …Έχεις λουφάξει..
Χασκογελάς κάνοντας αστειάκια γι’ αυτούς που ψήφισες
κι ’όλο μου γράφεις άλλα λόγια για ν ’αγαπιόμαστε..


Μα πάλι θα προδώσεις την επόμενη φορά ..
γιατί πάλι θα σου τάξουν τα «νέα» πρόσωπα ..
πάλι θα βγεις στους δρόμους της «Τρούμπας» σου
να πουλήσεις προστασία και πάλι κράχτη θα σε δω να ψαρεύεις «αμερικανάκια»
Σε βαρέθηκα ρε γραφικέ Πασόκε… @@@@ τις ζαρτιέρες σου..

6 σχόλια:

ΛΕΩΝ είπε...

Μη μου πεις ότι είναι νεογέννητα....θα τρελλαθώ!
Είναι κουκλιά, να μας ζήσουν!
Φιλί

Ελιά Μαϊστρα είπε...

ΛΕΩΝ
Παρακολούθησα βήμα –βήμα την είσοδό τους
στον κόσμο μας.
Για το αν θα μας ζήσουν δεν είμαι σίγουρη
Βλέπεις ο «κόσμος» δεν είναι μόνο δικός μας

Αγκαλιά

tiktos είπε...

μην μου πεις ότι τα πιτσουνάκια τα γέννησε πασοκτζης, γιατί δεν θα σε πιστέψω.

υγ. τι σημαίνουν τα @@@@ τις ζαρτιέρες σου;

Ελιά Μαϊστρα είπε...

ΤΙΚΤΟ
Η μόνη σχέση που έχει ένας πασοκατζής με τη φωτο είναι η ζαρντινιέρα. θα μου πείς ότι οι ασφαλίτες εχουν σχέση μ'αυτήν ...ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΠΑΣΟΚΟΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ! ! !
Τα @@@@ σημαίνουν γαμώ αλλά δεν ήξερα πως να το γράψω κομψά.
Σσσσσμουαααααάτς

Και λοιπόν;E allora? είπε...

αχου μωρέ μου τα πανέμορφα πιτσούνια!!!!!

Καλή Κυριακή Ελίτσα
χχχ

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Άχου μωρέ μου το ξενητεμένο μου!
Φιλιά και αγκαλιά Allora