:p :p :p... χά!

Δευτέρα, Απριλίου 26

Άμαααααν! ντόκτορ!!




Γιατρέ μου
Κάτι έπαθα!
Στην αρχή νόμισα ότι χάλασε η τηλεόρασή μου..
Δεν ήταν αυτό!
Μετά ως κατάπτυστος Έλλην με συνωμοσιολογικά ένστικτα

(ένα προβληματάκι που το έχω από παλιά, αλλά είναι άλλου γιατρού ευαγγέλιο
που θέλει με το ζόρι να με κουράρει…το ιατρείο του είναι( εδώ)

συνεχίζω λοιπόν , ως κατάπτυστος "από τέτοιος" , άρχισα να σκέπτομαι ότι οι εξωγήινοι είναι εδώ και κάτι κάνουν με την τηλεόρασή μου παρεμβάλλοντας εικόνες γιατί έβλεπα πράγματα και θαύματα σε σημείο να αναρωτηθώ αν οι εξωγήινοι έχουν διαβάσει Όργουελ..

Σ’ αυτό το σημείο δεν σου κρύβω ότι μπερδεύτηκα γιατί δεν ξέρω τις προθέσεις των εισβολέων παρόλο που η φιλενάδα μου η Ελένη τους έχει τυφλή εμπιστοσύνη και γράφει και βιβλία γι’ αυτούς τα οποία τα διαβάζουν στον κ. Χαρδαβέλα .

Τέλος πάντων γιατρέ μου να μη σας κουράζω γιατί πληρώνεστε και με την ώρα
Ιδού το πρόβλημά μου:
Άρχισα να βλέπω τους πάντες στην οθόνη μου σαν κουκουλοφόρους..
Και αν τους έβλεπα σαν πιτσιρικάδες κουκουλοφόρους να παίζουν με μολότοφ δεν θα ανησυχούσα τόσο… αλλά τους βλέπω σαν κουκουλοφόρους - καταδότες των Γερμανών της κατοχής και κάθε τόσο σηκώνουν το χέρι και το δάχτυλό τους δείχνει εμένα!!!!
Δεν θα με πιστέψεις αλλά έβλεπα τον κ. Πεταλωτή τον κ. Λομβέρδο, τους δημοσιογράφους , τους ανταποκριτές τους ειδικούς , ως κουκουλοφόρους άλλης εποχής!!!

(άσχετο, αλλά μέσα στην παραζάλη μου έκανα και μια διαπίστωση.. ότι η μόνη διαφορά των γυναικών δημοσιογράφων της κρατικής τηλεόρασης και της ιδιωτικής είναι το χρώμα των μαλλιών.. αλλά μάλλον ανεβάζω πυρετό)

Είναι επικίνδυνο γιατρέ μου;..
Πρέπει να κάνω εγχείρηση;

Υπάρχει Ελπίς λέμεεεε;

(Στην πανδημία δεν με βοήθησες καθόλου.. κατεργάρη..
αλλά την αντιμετώπισα από μόνη μου!
Μήπως (χωρίς παρεξήγηση) να ακολουθήσω κι ‘εδώ τη δική μου θεραπεία; )

Στα μούτρα σου η απόδειξη ρε!

11 σχόλια:

Laplace είπε...

Για ολα φταει ο Καραμανλης,αυτο θα σου πει ο γιατρος...

Για τα Ιμια,τον οτσαλαν,το χρηματιστηριο,για την ΟΝΕ,για τους Ολυμπιακους αγωνες,για τους εξωγηινους που διαβαζουν οργουελ,για τον χαρβαδελλα(αυτος οντως αυτο υποστηριζει χαχα),για ολα τα δεινα που περναμε,φταιει αυτος ο αλητης..

οι κουκουλοφοροι ειναι φιλοι μας,οπως κ οι γερμανοι κ οι φλωρούμπες του ΔΝΤ..

ολοι το λενε..Ο Τζοβενακος το φρικιό,ο Τάκης ο σουγιάς,ο Τόλης ο πεταλούδας,ο Νίκος ο αντεροβγάλτης..

δεν ξερουν αυτοι?αυτα λεει κ ο γιατρος..

ΦΑΙΔΩΝ ΘΕΟΦΙΛΟΥ είπε...

Ελίτσα μου, μού κάνει εντύπωση ότι ο εφιάλτης σου που σ' εκανε να καταφύγεις στο γιατρό, δεν ήταν αυτοί που προκάλεσαν το ναυάγιο ΕΛΛΑΣ, (6 μήνες μόλις πέρασαν κι επιβεβαιώνεις την ασθενή μνήμη των Ελλήνων;;)αλλά εκείνοι που βρέθηκαν με τη χειροβομβίδα απασφαλισμένη στα χέρια τους. Μήπως είδες λάθος εφιάλτη;;;
Όσο για τις δημοσιογράφους συμφωνώ μαζί σου.

Ελιά Μαϊστρα είπε...

ΛαΠλάς
Γιατί ασχολείσαι με σφουγγοκωλάριους ;
Για τον κουρασμένο μας λένε συνέχεια βέβαια
ποντάροντας στην ηλιθιότητά μας .
φιλιά μικρό..

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Φαίδων
Μπορεί να μας λένε συνέχεια παραμύθια
Αλλά μη ξεχνάς ότι στη Μυτιλήνη έχουμε μια παροιμία
Που λέει «κολιός και κολιός απ το ίδιο βαρέλι»
Αυτό για τις εκλογές που «άλλαξε ο Μανωλιός και έβαλε τα ρούχα του αλλιώς»
Για τα υπόλοιπα, περί Ξηρών κτλ δικαιολογείσαι σε ένα βαθμό σαν ποιητής που είσαι να τα βλέπεις όλα από ψηλά και αλλοίμονο αν δεν τά’ βλεπες.. θα ήσουν ένας σαν εμάς.
Όμως: «….. Ο πνευματικός άνθρωπος, ο γνήσιος ο ανόθευτος κτλ κτλ.. Δεν ξεχνά ωστόσο πως έχει και μια άλλη δουλειά να φέρνει στους ανθρώπους μηνύματα απ τους καιρούς που έρχονται Κάτι αφουγκράζεται πέρα απ’ όλες τις αλλαγές και ειδοποιεί.
Είτε τον παρακολουθούν είτε όχι ακόμα κι αν πρόκειται να τον παρεξηγήσουν και να τον συκοφαντήσουν το χρέος του είναι να μιλήσει" (Νουμάς τευχ 122 σελ. 3)

Και Φαίδων
Τους εφιάλτες μου τους κοιτώ στα μάτια
κάθε φορά ακριβώς για να μην κάνω λάθη

Σιγαλας Μακαριος είπε...

"Τους εφιάλτες μου τους κοιτώ στα μάτια
κάθε φορά ακριβώς για να μην κάνω λάθη"

απο τις πιο σοφές κουβέντες που έχω ακούσει...

Ελιά Μαϊστρα είπε...

WishmasteR
Σ'ευχαριστώ
Κατα πως τα λές φαίνεται πως είμαι ένας "σοφός" παλιάτσος :-)
Καλημέρες!!!!

Κ.Υ.Π. WALKING είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Κ.Υ.Π. WALKING είπε...

Είχα έμπνευση αλλά ξέχασα ένα στιχο

ΔΝΤ-ΔΝΤ ΓΙΝΑΝ ΟΛΑ ΔΝΤ ΤΑ ΑΔΥΝΑΤΑ
ΔΝΤ-ΔΝΤ ΣΕ ΕΝΑ ΘΕΑΜΑ ΚΟΙΝΟ
ΔΝΤ-ΔΝΤ
ΚΙ ΟΠΩΣ ΠΑΝΕ ΤΟΥ ΧΟΝΤΡΟΥ ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ
ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΚΙ Ο ΓΑΠ
ΣΕ ΟΛΑ ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟ

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Κ.Υ.Π. WALKING
Γουστάρωωωωω!!!!
και γώ πολλές φορές βασανίζομαι με τους στίχους(λέμε τώρα!) Στέλνε αν θες μέηλ να βασανιζόμαστε μαζί :-)

ΦΑΙΔΩΝ ΘΕΟΦΙΛΟΥ είπε...

Γνωρίζω το χρέος μου Ελίτσα και αυτό κάνω μια ζωή είτε γράφοντας τα βιβλία μου είτε δρώντας ως πολίτης χωρίς ποτέ να σωπαίνω. Αν δεν το διαπίστωσες ακόμα, δεν είναι αργά. Αλλά η ισοπέδωση των πάντων είναι η ευκολία του ολοκληρωτικού συμψηφισμού. Και αυτό σημαίνει 'Ότι φταίνε όλοι". Δηλαδή κανείς συγκεκριμένα. Για τις παθογένειες του πολιτικού συστήματος και τις αγκυλώσεις του κράτους, πράγματι συνέβαλλαν όλοι. Ο καθένας με το μερίδιο ευθύνης του, μηδέ των πολιτών εξαιρουμένων που βολευόμασταν στη θολούρα, στην πλάγια εξυπηρέτηση και στη δωροδοκία. Μηδέ των συντεχνιών εξαιρουμένων, που δεν τους ένοιαξε ποτέ να πάει καλά το μαγαζί για να πάει και το συνάφι τους καλά. Μόνο να τα παίρνουν και "Γαία πυρί μειχθήτω". Μηδέ των αριστερών κομμάτων εξαιρουμένων που στην αναμπουμπούλα χαίρονταν και χαίρονται. Και ασφαλώς το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης, έχουν τα δύο μεγάλα κόματα. Κανένα κόμμα όμως δεν έρριξε την Ελλάδα στα βράχια, εκτός από τη Ν΄Δ. Όσο για τους εφιάλτες σου δεν αμφιβάλλω ότι τους κοιτάς στα μάτια, αλλά και λίγο χιούμορ στο πείραγμα δεν βλάπτει..

Υ.Γ.
Και για την απασφαλισμένη χειροβομβίδα, εννοώ αυτήν που άφησε ο Καραμανλής στα χέρια του Παπανδρέου. Δηλαδή το ναυάγιο ΕΛΛΑΣ και όχι την 17 Νοέμβρη όπως κατάλαβες εσύ. Ο πνευματικός δημιουργός Ελίτσα μου να πεις του Νουμά, ότι εκτός από τα μηνύματα από τους καιρούς που έρχονται, δεν πρέπει να μένει ξεκομμένος και από το καιρό που ζει. Να παίρνει θέση ξεκάθαρη για όλα ώς πολίτης με συνείδηση του ρόλου του (μέγιστη ιδιότητα ο συνειδητοποιημένος πολίτης) εκεί όπου οι άλλοι στρογγυλεύουν τα πράγματα ή τα γενικεύουν. Ο πνευματικός δημιουργός (δεν ξέρω για άλλους πνευματικούς) πρέπει να είναι ΠΑΡΩΝ στο καιρό του και όχι μέσα στη γιάλα του.

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Φαίδων
Συμφωνώ ότι είναι και κάποιοι άλλοι υπεύθυνοι εκτός των πολιτικών
για το χάλι της Ελλάδας και όχι μόνο το σημερινό (γιατί το σημερινό είναι ξεπούλημα)
Αλλά να βάζεις στο ίδιο τσουβάλι τους αριστερούς
(και τα όποια «λάθη» τους ) με τους υπόλοιπους είναι προκλητικό δεν νομίζεις;
Αν ακούγεται σήμερα μια φωνή είναι αυτών.. οι υπόλοιποι χειροκροτούν και κόπτονται και λυγάνε μέσες..
Μάλλον θα αποκαλώ τους αριστερούς ποιητές αφού είχαν προβλέψει τι μέλλει γενέσθαι (για να κάνω κι εγώ χιούμορ) σε λιγότερο ή σε περισσότερο βαθμό άσχετα αν δεν τα βρίσκουν μεταξύ τους πράγμα που αφορά μόνο αυτούς ,την Ελλάδα και κανέναν άλλον.
Τώρα για το τι έβαλε ο Καραμανλής στα χέρια του ΓΑΠ, έχουμε διαφορετικές απόψεις οπότε δεν θα τις συζητήσω εδώ όπως κάνουν μερικοί μπλόγκερς τσανάκια πληρωμένα του Πασόκ και εδώ ξαναγυρίζω στην αρχή του σχολίου σου να ξανά συμφωνήσω μαζί σου ότι μεγάλες ευθύνες έχει και ο λαός αλλά δεν αξίζει να εξευτελίζουμε τόσο τον εαυτό μας βάζοντας τους όλους στον ίδιο παρονομαστή .

Καμιά σχέση άλλη δεν έχω με τον Νουμά παρά μόνο είμαι αναγνώστρια του και παρακολουθώ αυτά που διαπιστώνεις κι εσύ και νομίζω τα είχαμε πει κάποτε στο μπλόγκ σου.
Απλώς τον ανέφερα γιατί δεν έβλεπα το όνομα του συγγραφέα κάτω απ το κείμενο (μου έφαγε το σκυλί τη σελίδα) και δεν ήθελα να κάνω λάθος..
Νομίζω πως ήταν του Γ. Θεοτοκά, που αν και υπέρμαχος του αστικού καθεστώτος και φανατικός αντίπαλος της δικής μου ιδεολογίας οφείλω να πώ πως στο συγκεκριμένο συμφωνώ..
Σε κούρασα αγαπητέ Φαίδωνα
Οπότε σε χαιρετώ