:p :p :p... χά!

Σάββατο, Ιουλίου 10

Το Πανάρχαιο Κόλπο..

Διαίρει και βασίλευε.. Αυτό μου ήρθε στο νου μετά τις πρόσφατες «περιπέτειές μου»

Πόσο πανάρχαιο με τον έναν ή τον άλλον τρόπο;
Ξεκίνα απ τον Ισαύ και τον Ιακώβ πήγαινε στον άσωτο υιό,
για να μη σε πάω εγώ και πιο παλιά τότε που ένα μήλο παραλίγο να κάνει να πιαστούν στα χέρια η Εύα με τον Ανταμ Δεν έγινε έτσι; Γιατί ποιος ήταν μπροστά;
Πανάρχαιο το κόλπο και απορώ όταν συζητούσαμε με έναν φίλο
περί ελευθερίας των ιστολογίων (θα δούμε πολλά μου είχε πει. Και αναρωτιόταν πως ακόμα τα αφήνουν ελεύθερα) απορώ λοιπόν γιατί δεν μας ήρθε στο μυαλό ότι το μόνο που έχουν εμπεδώσει κάποιοι και μάλλον αποδίδει καρπούς, είναι το διαίρει και βασίλευε..

Δεν με νοιάζει ποιοι διαβάζουν το μπλόγκ μου
Δεν αναρωτιέμαι τι, είναι οι αναγνώστες μου και οι σχολιαστές μου παρά μόνο αν πέσει στην αντίληψη μου ότι έχουν ενδιαφέροντα αντίθετα με τα δικά μου που αφορούν θέματα ηθικής Πολλοί το έχουν καταλάβει και αρκετοί εξαφανιστήκαν απ τις συνδέσεις μου μόνο γιατί έβαζαν φωτό ακατάλληλες για ανηλίκους.. Αυτό το έκανα και για έναν δεύτερο λόγο γιατί σέβομαι τους αναγνώστες μου και δεν θα ήθελα ποτέ οι συνδέσεις τους να βρίσκονται δίπλα σε σκουπίδια.. Αλλά μόνο όταν διαπιστώσω ΕΓΩ κάτι με αυτό το λίγο μυαλό που διαθέτω। Δεν δέχομαι λοιπόν να μου κάνουν υποδείξεις τάχα φιλικές, οι δικοί μου φίλοι ξέρουν το τηλέφωνό μου.. ( Δεν είναι πάντα κακές οι φιλικές υποδείξεις βέβαια)
Μπορώ στο σπίτι μου να κάνω ότι θέλω, μόνο κοινωνικά φρονήματα δεν μπορώ να ζητήσω.. δεν γουστάρω τους ασφαλίτες και τις μεθόδους τους.
Μπορώ να απαντώ σε όποιον θέλω χωρίς να τον θίξω και αν το έκανα καμιά φορά του λέω ότι δεν έγινε από πρόθεση ..
Αν κάποιος μου κάνει σχόλιο που βρίζει τα ΔΙΚΑ μου ιερά και όσια που λίγο πολύ είναι γνωστά θα πράξω αναλόγως. Το έχω κάνει κι αυτό..
Το αλισβερίσι τούτο έχει αρχίσει εδώ και καιρό..
Η πρώτη υπόδειξη ήρθε με τη μορφή «ωραίου Μπρούμελ» είδε ότι δεν μασάω. Η δεύτερη δεν ξέρω να σας πω με τι μορφή ήρθε... ίσως ναι να ήταν φιλική και κάνω εγώ λάθος
Περιέργως και τυχαίως μάλλον, ο μίτος και των δυο έχει την ίδια αφετηρία.
Χωρίς να θέλω να πω πως φταίνε πάντα οι αφετηρίες ..

Είπα παραπάνω ότι είναι γνωστά τα δικά μου πιστεύω …ίσως όχι για όλους..
Πληροφορώ λοιπόν ότι με τους διάφορους @@@φίρερ δεν τα έβαλα ποτέ όχι από θαυμασμό σ’ αυτούς (αλλά ούτε «στη σπιθίζουσα φασισμό σκεψη» και «βλακεία» των παραφυάδων τους όποιες κι αν είναι αυτές..)
που με κατηγορεί αναγνώστης μου ίσως με καλή πρόθεση.
Αλλά για τον λόγο ότι προτιμώ να ασχολούμαι με αυτούς που με τις τακτικές , την ανοησία και το υπερφίαλο εγώ τους, γίνονται μήτρες για το αυγό του φιδιού και που όσο συνεχίζουν, τόσο θα πληθαίνει το καρκίνωμα το οποίο περιφρονώ και το θεωρώ ανάξιο δικού μου λόγου να το αναφέρω στις σελίδες μου..
Λάθη γίνονται πολλά… φτάνει να μη γίνονται σκόπιμα και επί του πονηρού..
Είμαι στη διάθεση των όποιων φίλων να μου απαγορέψουν να έχω τις συνδέσεις τους στο μπλόγκ μου -στο οποίο βρήκε την ανάρτηση που έχω ζήσει στο πετσί μου να κάνει ο αγαπητός μου φίλος μαντάρα. Πάντα μια τέτοια ανάρτηση πώς τα καταφέρνω νά γίνει ....σκατά δεν ξέρω , αλλά μάλλον θα είναι σύμπτωση!

Καλή σας μέρα

26 σχόλια:

δήμητρα♥♥♥q είπε...

Δε γνωρίζω την αφορμή της ανάρτησης αλλά καταλαβαίνω πολύ καλά για ποιο πράγμα μιλάς...
Το σεβασμό και την καλημέρα μου!

Laplace είπε...

Καλημερα Ελιτσα μου..
ετσι ειναι...πολυ καλα τα γραφεις,για ακομα μια φορα..

αυτη η 'μπλογκοσφαιρα' εχει απειρα καλα αλλα κ δεκαδες ασχημα..κ συχνα δημιουργουνται τετοια θεματα..

πιστευω πως καλα κανεις κ δεν ασχολεισαι με τους διαφορους φυρερ,γιατι μετα απο 3,5 χρονια ενασχολησης μου με τα Blogs εχω βεβαιωθει πως ΑΥΤΟ ΕΠΙΔΙΩΚΟΥΝ..πολυ καλα κανεις...κ ναι,ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΞΙΟΙ του λογου σου(εκτος αν φθασουν τις προκλησεις σε ορια που δεν υπαρχει αλλη αντιδραση απο την ολομέτωπη επιθεση)

Y.Γ. μα τι κακο ειναι αυτο,να προσπαθουν καποιοι αυτοαποκαλουμενοι 'ευσυνείδητοι' bloggers να προσπαθουν να 'συνετίσουν τους ασυνείδητους bloggers'?
γεμισαμε μπλογκοπατερες..

καλο ΣΚ ελιτσα μου

Ελιά Μαϊστρα είπε...

melv@ki
Σ'ευχαριστώ...μόνο αυτό
Και τη δική μου καλημέρα

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Ευχαριστώ Laplace
Καλημέρα

πρκλς είπε...

Χωρίς να έχω άποψη εφόσον δεν ξέρω και δε μου πέφτει λόγος να μάθω λεπτομέρειες, ένα έχω να πω:
Συνέχισε ακάθεκτη.
Οι συμβουλές από ανθρώπους που εμπιστευόμαστε είναι καλό και χρήσιμο πράγμα -αρκεί βέβαια να παραμένουν συμβουλές άνευ πιέσεως που μας ανεβάζει την πίεση.
Αν είναι οι συμβουλατόροι να σου χαλάνε τη ζαχαρένια, δε λέει.

Επιπροσθέτως, η ύπαρξη μπλογκοπατέρων δεν έχει νόημα χωρίς την ύπαρξη μπλογκογιών και μπλογκοκορών. Και ερωτώ: Θα ήθελες μια μέρα των ημερών να γίνεις μπλογκοκόρη?
Jamais λέμε!!!
:-)

Ελιά Μαϊστρα είπε...

πρκλς
Σ'ευχαριστώ μερικές φορές και μια λέξη
κάνει δουλειά..
:-)

'ΦΑΝΤΑΣΟΥ' είπε...

Μιά λέξη λοιπόν: Φαντάσου μια παραλία αρκετά μεγάλη. Πολλοί άνθρωποι ο ένας σχεδόν δίπλα στον άλλο, δεν έχει τόπο να απλώσεις μιά πετσέτα ,κάτι τέλος πάντων για να καθήσεις. Από εκεί εγώ εξαφανίζομαι ,άντε γειά δηλαδή. Στη παραλία όπως και στη ζωή δεν είναι δυνατόν να είμαστε όλοι μαζί. Ο καθένας θα τραβά το δρόμο του και σύ τον δικό σου.
Δε θα του έδινα τέτοια διάσταση. θα έλεγα: Το κουβαδάκι σου κι αλλού.Υπάρχουν εκκατομύρια δικές σου σελίδες που όμως δεν είναι για μένα. Απέραντη ψυχική αγγαλιά.

Ελιά Μαϊστρα είπε...

ΦΑΝΤΑΣΟΥ
Συνέβησαν πολλά άκρως φασιστικά
Το «με ποιο σκοπό» με νοιάζει
έδωσα τέτοια διάσταση γιατί υπάρχουν κι άλλα
( τι να πεις από ένα μπλόγκ)

Σ’ ευχαριστώ.. τη χρειάζομαι

Ελιά Μαϊστρα είπε...

ΑΝΩΝΥΜΕ 17:34
Καλό! Και βλέπω ότι του αρέσει..
Ρε σεις μήπως του κάνετε διαφήμιση;

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Θεωρώ τον μετριασμό σχολίων μικρό πλεονέκτημα
Και τζάμπα μάγκας δεν ήμουν ποτέ.

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Αν ηξερα θα μπορουσα να εκφερω γνώμη....και πάλι, ισως...

Ελιά Μαϊστρα είπε...

ΡΙΚΗ
Νά σαι καλά...Δεν αξίζει τον κόπο όμως..
Αυτοί που έπρεπε να καταλάβουν, έχουν καταλάβει, πως έχω καταλάβει :-)

Global Greek είπε...

εεε, τι να πω, δεν καταλαβαινω τι κερδίζουν μ'αυτό... Καλημέρες

Ελιά Μαϊστρα είπε...

GLOBAL
Ανάλογα τις περιστάσεις
Από πολύ σοβαρά μέχρι ηλίθια είναι αυτά που κερδίζουν
μ’ αυτές τις τακτικές, παντού και όχι μόνο εδώ. Στη συγκεκριμένη περίπτωση ίσως κατηγορώντας εμένα και αναγνώστες μου, θέλησαν να υπερασπιστούν την «αρρώστια» τους.. «Ανδρικά» πράματα δηλαδή.. Πρόσεξε , ανδρικά λέω, όχι αντρίκια..
Φιλί Global

Matriga είπε...

Ελίτσα, σωστά τα λες,
αλλά μην ξεχνάς πως η μπλογκόσφαιρα
είναι μια μικρή μικρογραφία της κοινωνίας
μας! Δυστυχώς, δεν είναι όλοι κακοπροαίρετοι...

Καλό Σ/Κ!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

matriga
Πάντα φρόντιζα τίποτα δικό μου να μη μοιάζει
με την "κοινωνία"..
γιατί να το επιτρέψω εδώ;

(μάλλον καλοπροαίρετοι θα ήθελες να πείς..)

Καλό Σ/Κ

Και λοιπόν;E allora? είπε...

καλημέρα :)

Ελιά Μαϊστρα είπε...

ALORA
Καλησπέρα!! :)

Σιγαλας Μακαριος είπε...

την καλησπέρα μου και αλί στους καραγκιοζοφυρερ... ας κοπιάσουν για τον μισθό τους...

Ελιά Μαϊστρα είπε...

WishmasteR
Και τρισαλί και βάλε!
Να σαι καλά βρέ!
:-)

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Βρέ! ΑΝΩΝΥΜΕ!!!
Εσύ είσαι;
Μα να μη σε γνωρίσωω!!!!
Κοτζαμάν όνομα φαρδύ πλατύ δεν το είδα!!!!
:)

Ανώνυμος είπε...

Να σου πω μια ιστορία:
Το καλοκαίρι ο άντρας που είμαι μαζί του 20 χρόνια και έχουμε 2 παιδιά έπαθε ένα ατύχημα και έμεινε ένα μήνα στο κρεβάτι κατάκοιτος.
Έμεινα μαζί του κάθε μέρα επί 24 ώρες, τον φρόντιζα, έπλενα το κορμί του, τον τάϊζα πριν φάω εγώ, ξυπνούσα το πρωι πριν απ αυτόν για να του πάω καφέ, αγωνιούσα για την αποκαταστασή του, έπαιρνα τις εξετάσεις του ανά χείρας και έτρεχα στους γιατρούς για να βρω την κατάλληλη μέθοδο για την αποκατάστασή του. Δεν περίμενα ούτε ευγνωμοσύνη, ούτε ευχαριστώ από κανένα, απλά γιατί έκανα, όχι αυτό που έπρεπε, αλλά αυτό που ΗΘΕΛΑ. Δεν περίμενα όμως ο καλός μου τον ίδιο αυτό καιρό α στέλνει αγκαλιές και φιλιά σε μια άγνωση _λέει_ μπλόγκερ με την οποία είχαν όπως φαίνεται την ύψιστη πνευματική επαφή, μιας και αυτή εκδήλωνε το υπερτατο ενδιαφέρον της για την πορεία του συζύγου μου. Κάποια στιγμή μάλιστα του ζήτησε πραγματικές αγκαλιές και όχι e-αγκαλιές. Αυτό που εγώ λοιπόν θέλω να καταθέσω για τα μπλογκς είναι ότι όταν περιορίζονται στην έκθεση και δημόσια συζήτηση των αόποιων απόψεων των ανθρώπων είναι η υπε΄ρτατη μορφή ελευθεροτυπίας, αλλά όταν χρησιμοποιούνται ως πηγές αναζήτησης συντρόφου το μόνο που εκπέμπουν είναι θλίψη

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Ανώνυμη
Απ τη μια είναι να κλαίς κι απ την άλλη να γελάς
Αλλά νομίζω πώς ο καθένας μέσα από ένα μπλόγκ κάνει ότι θα έκανε στην πραγματική ζωή την «έξω από εδώ» Δεν είναι δύσκολο να το καταλάβεις γιατί όπως λένε ο κλέφτης και ο ψεύτης κτλ….
Προσπαθώ να σε νοιώσω απλά και μόνο γιατί είχες το κουράγιο να τα γράψεις όλα αυτά σε ένα ιστολόγιο.. ίσως σου έκανε καλό , αλλά θέλω να σου πω ένα μυστικό που ίσως σε βοηθήσει να δεις τα πράγματα με άλλο μάτι και ξεκάθαρα..
Οι άντρες όταν βρεθούν στην θέση του δικού σου ( θέματα υγείας σοβαρά αλλά και μη ) κάτι παθαίνουν.. ξαναγίνονται παιδιά θέλοντας να τραβήξουν την προσοχή των αγαπημένων τους..
Και ξέρουμε πώς τα παιδιά λένε και ψεμματάκια καμιά φορά..
Τώρα το ενδιαφέρον για την υγεία ενός μπλόγκερ σε άλλον είναι συνηθισμένο
Και όχι αναγκαστικά κακό..
Το πώς μια γυναίκα κάνει τέτοιες προτάσεις τι να σου πω; Άβυσσος αλλά και πάλι αδυνατώ να το πιστέψω και σου ζητώ να με συγχωρήσεις..

ΥΓ : Αν νομίζεις πως σε βοήθησα και θέλεις να μου ξαναγράψεις στείλε μου μαιλ για να μην έρχεσαι σε δύσκολη θέση να γράφεις σαν ανώνυμη γιατί πολλές φορές (όχι όλες) τα ανώνυμα δεν είναι πιστευτά…
Με εκτίμηση

Ελιά Μαϊστρα είπε...

" Κυρία"
Λυπάμαι που τόσον καιρό δεν σας απάντησα από δώ αλλά παρασύρθηκα απ τα mail που με βομβαρδίσατε βρίζοντάς με αφού πρωτα ήρθατε εδώ με σχόλια τα οποία δεν κατάλαβα ..απόδειξη οι συμβουλές που σας έδωσα..
Λυπάμαι για όσα λέτε αλλά δεν με ακουμπάνε καθόλου τα λόγια σας
γιατί το ήθος μου είναι γνωστό ακόμα και σε πονηρούς που με πλησίασαν..
Σας συμβουλεύω να σεβόσαστε τον τον σύντροφό σας και να μην τον κάνετε ρόμπα...πόσο μάλλον χωρίς λόγο..γιατί όπως φαίνεται και απ ότι καταλαβα το πρόβλημα το έχετε εσείς..

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Η αργοπορημενη απάντηση οφείλεται στο ότι σας είχα ξεχάσει
και μόλις σήμερα κάποιος διαβασε το πόστ και μου ήρθε ειδοποίηση..έτσι ώστε να το ξαναθυμηθώ...

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Πρός σχολιαστή: ΦΑΝΤΑΣΟΥ...
Αγαπητέ μου φίλε ευχαριστώ που "πήρες θέση μούγκας"
επιβεβαιώνοντας την σύντροφό σου με τη σιωπή σου..
Κρίμα...