:p :p :p... χά!

Σάββατο, Ιουλίου 10

Το Πανάρχαιο Κόλπο..

Διαίρει και βασίλευε.. Αυτό μου ήρθε στο νου μετά τις πρόσφατες «περιπέτειές μου»

Πόσο πανάρχαιο με τον έναν ή τον άλλον τρόπο;
Ξεκίνα απ τον Ισαύ και τον Ιακώβ πήγαινε στον άσωτο υιό,
για να μη σε πάω εγώ και πιο παλιά τότε που ένα μήλο παραλίγο να κάνει να πιαστούν στα χέρια η Εύα με τον Ανταμ Δεν έγινε έτσι; Γιατί ποιος ήταν μπροστά;
Πανάρχαιο το κόλπο και απορώ όταν συζητούσαμε με έναν φίλο
περί ελευθερίας των ιστολογίων (θα δούμε πολλά μου είχε πει. Και αναρωτιόταν πως ακόμα τα αφήνουν ελεύθερα) απορώ λοιπόν γιατί δεν μας ήρθε στο μυαλό ότι το μόνο που έχουν εμπεδώσει κάποιοι και μάλλον αποδίδει καρπούς, είναι το διαίρει και βασίλευε..

Δεν με νοιάζει ποιοι διαβάζουν το μπλόγκ μου
Δεν αναρωτιέμαι τι, είναι οι αναγνώστες μου και οι σχολιαστές μου παρά μόνο αν πέσει στην αντίληψη μου ότι έχουν ενδιαφέροντα αντίθετα με τα δικά μου που αφορούν θέματα ηθικής Πολλοί το έχουν καταλάβει και αρκετοί εξαφανιστήκαν απ τις συνδέσεις μου μόνο γιατί έβαζαν φωτό ακατάλληλες για ανηλίκους.. Αυτό το έκανα και για έναν δεύτερο λόγο γιατί σέβομαι τους αναγνώστες μου και δεν θα ήθελα ποτέ οι συνδέσεις τους να βρίσκονται δίπλα σε σκουπίδια.. Αλλά μόνο όταν διαπιστώσω ΕΓΩ κάτι με αυτό το λίγο μυαλό που διαθέτω। Δεν δέχομαι λοιπόν να μου κάνουν υποδείξεις τάχα φιλικές, οι δικοί μου φίλοι ξέρουν το τηλέφωνό μου.. ( Δεν είναι πάντα κακές οι φιλικές υποδείξεις βέβαια)
Μπορώ στο σπίτι μου να κάνω ότι θέλω, μόνο κοινωνικά φρονήματα δεν μπορώ να ζητήσω.. δεν γουστάρω τους ασφαλίτες και τις μεθόδους τους.
Μπορώ να απαντώ σε όποιον θέλω χωρίς να τον θίξω και αν το έκανα καμιά φορά του λέω ότι δεν έγινε από πρόθεση ..
Αν κάποιος μου κάνει σχόλιο που βρίζει τα ΔΙΚΑ μου ιερά και όσια που λίγο πολύ είναι γνωστά θα πράξω αναλόγως. Το έχω κάνει κι αυτό..
Το αλισβερίσι τούτο έχει αρχίσει εδώ και καιρό..
Η πρώτη υπόδειξη ήρθε με τη μορφή «ωραίου Μπρούμελ» είδε ότι δεν μασάω. Η δεύτερη δεν ξέρω να σας πω με τι μορφή ήρθε... ίσως ναι να ήταν φιλική και κάνω εγώ λάθος
Περιέργως και τυχαίως μάλλον, ο μίτος και των δυο έχει την ίδια αφετηρία.
Χωρίς να θέλω να πω πως φταίνε πάντα οι αφετηρίες ..

Είπα παραπάνω ότι είναι γνωστά τα δικά μου πιστεύω …ίσως όχι για όλους..
Πληροφορώ λοιπόν ότι με τους διάφορους @@@φίρερ δεν τα έβαλα ποτέ όχι από θαυμασμό σ’ αυτούς (αλλά ούτε «στη σπιθίζουσα φασισμό σκεψη» και «βλακεία» των παραφυάδων τους όποιες κι αν είναι αυτές..)
που με κατηγορεί αναγνώστης μου ίσως με καλή πρόθεση.
Αλλά για τον λόγο ότι προτιμώ να ασχολούμαι με αυτούς που με τις τακτικές , την ανοησία και το υπερφίαλο εγώ τους, γίνονται μήτρες για το αυγό του φιδιού και που όσο συνεχίζουν, τόσο θα πληθαίνει το καρκίνωμα το οποίο περιφρονώ και το θεωρώ ανάξιο δικού μου λόγου να το αναφέρω στις σελίδες μου..
Λάθη γίνονται πολλά… φτάνει να μη γίνονται σκόπιμα και επί του πονηρού..
Είμαι στη διάθεση των όποιων φίλων να μου απαγορέψουν να έχω τις συνδέσεις τους στο μπλόγκ μου -στο οποίο βρήκε την ανάρτηση που έχω ζήσει στο πετσί μου να κάνει ο αγαπητός μου φίλος μαντάρα. Πάντα μια τέτοια ανάρτηση πώς τα καταφέρνω νά γίνει ....σκατά δεν ξέρω , αλλά μάλλον θα είναι σύμπτωση!

Καλή σας μέρα
Δημοσίευση σχολίου