:p :p :p... χά!

Σάββατο, Ιουλίου 24

Γιατί ρε! Π...στη μου;

Κατά άσχετου ευαγγελίου το ανάγνωσμα

Όχι για να μη μου πει κανείς πως δεν ειδοποιάω!
Αν όμως συνεχίσεις να διαβάζεις λυπήσου με! και να ξανάρθεις..
Γιατί τα πάθη μου πολλά
Όπως και τα γιατί μου
Που άδικα ξενιτεύτηκα
Για να σε βρώ γιαβρί μου

Δεν φταίω εγώ
Δεν φταις εσύ
Μ’ αυτή η κακούργα μοίρα
Που έπεσα στο δρόμο της
Και βγήκα στην τριγύρα.

Τέρμα τα στιχάκια για σήμερα γιατί θα μας παρεξηγήσουν
Γιατί άλλο ο ποιητής ρεεεε!
κι’ άλλο «ο εκ του προχείρου» με τη γνωστή φάτσα..τη δική μου..

Και πάμε Ντόλυ… φάε το μαντολάτο σου και πάρ το μαντολίνο Και αμα περάσουμε από Λευκάδα να ψάξουμε και στα κουρεία για γλυκά ..και για τη Σίσυ ίσως;

1) Η Κέρκυρα είναι ακριβή ή εγώ κάνω άσκοπα έξοδα;
2) Και πού είναι η ΣΙΣΥ που περίμενα πως και πώς να συναντήσω;
3) Ρέ!! κώστα! Ρε δεν κατουράμε όπου να’ ναι!
4) Γιατί στα ίντερνετ καφέ πάνε μόνο πιτσιρίκια;
5) Ωρέ σπλάχνο μου!! Μη με παίρνεις κάθε τόσο τηλ΄Εχω πάρει το ΠΙ μαζί μου δεν γκρεμοτσακίζομαι στα καντούνια λέμε!!
6) Αν υποψιαστώ πως έχασα το ιματζ της Μαϊστρας θα υποβάλω μήνυση κατ αγνώστων (που’σαι μαρή Ολγα!!!!!!)
7) Η Σίσυ η θλιμμένη πριγκίπισσα άφαντη… ρε! Λες να ήρθα σε λάθος νησί;
8) Διάβασα πως έκλεισε το τρωκτικό και ναι κλίνω, ευλαβικά το γόνυ κτλ κτλ για ορισμένους θαμώνες.. αλλά μπα!
9) Βιάζομαι να γυρίσω στην Αθήνα γιατί άνοιξε ένα οινοζυθεστιατόρειον
μούρλια που σερβίρει Σέχτες καπαμά, γιαχνί, παπάγιαχνί, σέχτες με σαλιγκάρια, σέχτες οικολογικές , σέχτες για κρεατοφάγους για όλα τα γούστα εν ολίγοις και συνοδεύονται με το ακριβότερο πιοτό ..εγώ πληρώνω
10) Στην Κέρκυρα δεν κυκλοφορούν φαντάσματα άρα έστω και έτσι,
Σίσυ γιοκ
11) Και τέλος …Τέλος και τω Θεώ Δόξα!
Και ινσαλάχ! Που φωνάζουν αι σκλάβαι και διάφορα τέτοια..

Σας γλυκο ασπάζομαι η άτυχη κορασίς ..καλά να πάθω!!!



22 σχόλια:

Ευρύνοος είπε...

Κέρκυρα ε;

το νού σου στα μενού..
έχουν διπλά..
άλλα για Έλληνες (ακριβότερα) κι άλλα για ξένους (φθηνότερα)..
ξέρω τι σου λέω..

κοίτα το μενού με ξένο τίτλο επίητδες..

το φόντο σου χάθηκε αλλά κάνε κλίκ στο λινκ εκεί που το έβαλες αρχικά για να το ανακτήσεις..
κι εμένα χάθηκε αλλά το ξαναέβαλα..

καλές διακοπές :)

δήμητρα♥♥♥q είπε...

Μπου χαχαχαχαχαχαχαχα!!!

Καλά, ο εντεκάλογος του... γνωστού ζώου, πολύ με άρεσε γιαβρίμ'!!!!!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Ευρύνοος
Διακοπεεεές!!Στην Κέρκυρα! Ούτε η Καρέζη να ήμουν..Για δουλειά πήγα..ψάχνω να βρώ πρόσωπα που έχουν χαθεί Η Σίσυ π.χ
Τίς προάλλες έψαχνα την Ιφιγένεια στην Αυλίδα..
Σειρά έχει η κυρα- Φροσύνη :)))))))
Οτι μου λές για το φόντο μου Ντεν καταλαβαίνει!! Το έβαλα κάπου αρχικά; Πού;

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Φυσικένια ????????????
Μπου χαχαχαχαχαχαχχα Φυσικένιαααααα? ξαναμπου χαχαχαχαχαχαχ
Ρέ πάς καλά; Το προηγούμενο το έλεγες και έσταζε μέλι το στόμα σου..
(αναρωτήθηκες μήπως ο νονός σου σε κρυφοζηλεύει?)
Καληνύχτα τζιέρι μ'

Ευρύνοος είπε...

Εννοώ οτι το φόντο, το κατέβασες απο κάποιο site..
πήρες έναν κωδικό html απο εκεί και τον έβαλες στην διάταξη του ιστολογίου σου..

τώρα, χάθηκε και πρέπει να ξαναπάς στο site που το είχες βρεί, να το ξαναβρείς (ή να διαλέξεις κάποιο άλλο) και να βάλεις τον νέο κωδικό html στην θέση του παλιού και όλα θα είναι οκ..

άν θές κάποια βοήθεια θα είμαι εντός για λίγο ακόμη..

Ελιά Μαϊστρα είπε...

ΤΑΣΟ
Μάλλον θα βάλω καινούργιο αύριο όμως..
Σ ευχαριστώ ίσως αυριο αν σε πετύχω σου ζητήσω βοήθεια.
νυσταααααααζω λέμεεεεεε
έχω να κοιμηθώ από παρασκευυυυ... ΣΜΠΟΥΠΠΠ!
Ξεράθηκα..

Ευρύνοος είπε...

οκ

αύριο ψάξε εδώ..
http://www.thecutestblogontheblock.com/free/free-backgrounds.html
έχει καμμιά 30ριά σελίδες να βρείς οτι θές..
απο εδώ είχες πάρει και το προηγούμενο σου..

αν χρειαστείς βοήθεια, σφύρα..
μετά το μεσημέρι (μετά τις 4 εννοώ) θα είμαι μέσα..

καλόν ύπνο :)

Ελιά Μαϊστρα είπε...

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΩΡΕ ΤΑΣΟ σαϊνι!:)))
Τα κατάφεραααα σ'ευχαριστώ!

Γειά σου και σένα ρε Ελιά χμ! χμ! σαϊνι..δεν θα τό λεγα..:((

Ευρύνοος είπε...

χαχα

σαϊνι η Ελιά!

άντε καλορίζικο (ξανά)

:)

πρκλς είπε...

Άκουσα κάτι για Λευκάδα, ή ήταν οφθαλμαπάτη σαν αυτές που βλέπουν οι διψώντες της ερήμου?

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Ευρύνοε
Είσαι ο μόνος που υπερεκτιμάς το θολωμένο μου μυαλό και προσθέτεις πόντους στο αϊ-κιού μου..συνέχισε και πέρασε να σε κεράσω ένα μαντολάτο..
:)))))

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Πρκλς
Εσύ καλά άκουσες..(πώς φαίνεται ο διψασμένος!)
Εγώ δεν καταφερα να περάσω για να βρώ γλυκά που πωλούνται στα μπαρμπέρικα (!) ..(πώς φαίνεται ο πεινασμένος!!)
Πέρνα.. κερνώ δροσερό νερό με καϊμακλή καφέ
γιαβρί μου.... e-γιαβρί μου χμ! χμ!

πρκλς είπε...

Κλαψ, που θα παει, θα περασουν 25 μερες και τοτε τρεμε Λευκαδα, τρεμε Ιθακη, τρεμε Ιονιο!!!
:-)
Αλλά απο που να περασω για κερασμα ισαμε τοτε, εεε?

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Τυχερέ Πρκλς
Όταν πάς κοίτα μη βρείς την φωτ.μηχανή που έχασα..Ευχαριστώ..
Βρέ πρκλσ! βρέ πρκλσ! eksapanekathen ξεχασιάρης
εκεί που πήγαμε την άλλη φορά βρέ!
στον καφενέ δίπλα στα μπαχαρικά που είπες κιόλας ότι σου άρεσε γιατί σου θύμησε την αγορά του Αλ Χαλίλι! Που πέρασε αυτή ή κοπελιά και μου είπες σιγά στο αυτί..μπλα μπλα μπλα
Θυμήθηκες; Εκεί ..πάρε με τηλ να πούμε ώρα :-)

Ανώνυμος είπε...

Εύχομαι του χρόνου να είναι ακόμη καλύτερες οι διακοπές σου!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Ευχαριστώ ΞΕΝΕ
Κι εγώ το εύχομαι..

Ανώνυμος είπε...

ΞΕΝΟΣ????????????

Ανώνυμος είπε...

ΞΕΝΟΣ???????????????????????

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Σου είχα απαντήσει ξένε
Τώρα ως διά μαγείας χάνονται και τα σχόλιά ΜΟΥ
ξένος είπα ...όχι "ΞΕΝΟΣ" και ότι έχει να κάνει μ'αυτό..

Σιγαλας Μακαριος είπε...

Kαλησπέρες Eλιτσα, τα σεβη μου...
Αν σε ενδιαφέρει...



Απαιτώ Δικαιοσύνη- Θέλω την Πατρίδα μου Λεύτερη: Γίνομαι ΣΥΝ-ΜΗΝΥΤΗΣ ΤΩΡΑ!
ΓΙΝΕΤΕ ΟΛΟΙ ΣΥΝ-ΜΗΝΥΤΕΣ ΣΤΗΝ ΜΗΝΥΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜ. ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ & ΤΟΥ Δ.Ν.Τ!


Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΗ:

1. ΑΓΟΡΑΣΤΕ ΕΝΑ ΠΑΡΑΒΟΛΟ "ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ", ΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΣΑΣ. ΚΟΣΤΙΖΕΙ 10 ΕΥΡΩ.


2. ΓΡΑΨΤΕ: " Εγώ ο/η...κάτοικος ...οδός.., δηλώνω παράσταση πολιτικής αγωγής, στην υπ'αριθμόν:

ΑΒΜ: Α10/1688/27-5-10 μήνυση που κατέθεσε στη Χαλκίδα ο Δημήτριος Αντωνίου, κατά των βουλευτών του Ελληνικού κοινοβουλίου για εσχάτη προδοσία.



3. ΔΩΣΤΕ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΣΑΣ ΑΠ'ΟΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΕΤΕ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΟΥ.

4. ΖΗΤΗΣΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΕΝΑ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ.



Ενημερώστε όλους τους Έλληνες

Τώρα μπορούμε να συμμετέχουμε στον αγώνα για την πατρίδα μας

Μήνυση για εσχάτη προδοσία (το κείμενο εδώ: http://bloggingvsmanipulation.wordpress.com/2010/06

Ελιά Μαϊστρα είπε...

OK WishmasteR>.
Σ'ευχαριστώ... Λές; ε;
Και τα δικά μου τα σέβη

Ανώνυμος είπε...

hi all emaistra.blogspot.com blogger discovered your website via search engine but it was hard to find and I see you could have more visitors because there are not so many comments yet. I have discovered website which offer to dramatically increase traffic to your website http://xrumerservice.org they claim they managed to get close to 1000 visitors/day using their services you could also get lot more targeted traffic from search engines as you have now. I used their services and got significantly more visitors to my website. Hope this helps :) They offer most cost effective backlinks service Take care. Jason