:p :p :p... χά!

Παρασκευή, Αυγούστου 20

Της γής οι κολασμένοι...χε! χε!

Που πήγατε ρε μουλωχτοί παλικαράδες;
Κλαίουσες ιτιές , αμήχανοι καθοδηγητές, και χαρωποί πανηγυρτζήδες ;
Που κρυφτήκατε ρε αρουραίοι , τώρα που σας τέλειωσε το τυρί;
Τώρα την βλέπετε την φάκα και προσπαθείτε να σπρώξετε εμένα
να τσιμπήσω και να πιστέψω πως για όλα φταίω εγώ..
Εγώ, "το σωσίβιο και η σανίδα σωτηρίας σας .."

Και αν απέτυχε γουρούνια ο σοσιαλισμός,
ο καπιταλισμός σας, τι έκανε;
Πως θα τον σώσετε ; για κάντε μου ξανά μια ανάλυση.. όπως παλιά!
τότε ωρέ!με την Σοβιετική Ένωση… Μη μου κρύβεστε σαΐνια μου…

12 σχόλια:

δήμητρα♥♥♥q είπε...

A πα πα... όλο κακές κουβέντες είσαι τελευταία. Σοσιαλισμός, Σοβιετική ένωση, μολότοφ....

Τς τς τς τς... Μα πού είναι αυτή η αντιτρομοκρατική να βάλει μία τάξη!!!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Φυσικένιαααα!
ΑΝΤΙΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ..
( Συσκέπτονται... σε ποιάν ανήκω ?)

'ΦΑΝΤΑΣΟΥ' είπε...

Ο χειμώνας που πέρασε είχε πολύ υγρασία ,όλα νύχτωναν νωρίς.Η αισιοδοξία μας μαραμένη, οι
φίλοι φοβισμένοι, ψάχνουν να βρούν δικαιολογίες και ιδεολογικές επεξηγήσεις. Τα καλοκαίρια μας, πάντα μικρά. Μην ψάχνεις απαντήσεις... ελίτσα.

Ελιά Μαϊστρα είπε...

'ΦΑΝΤΑΣΟΥ'
Θα τις ψάχνω πάντα τις απαντήσεις
Μιλάμε για τη ζωή..και όχι τη δική μας
τη δική τους, ή των άλλων αλλά για το αύριο..
Αισιοδοξία για ποιό πράγμα;
αν δεν το ξεκαθαρίσουμε αυτό πως να αισιοδοξούμε;

Ανατολή είπε...

@Αγαπητή Ελίτσα χαίρετε,
χρησιμοποιείς όμως κι εσύ κάτι μπανάλ όρους όπως "σοσιαλισμός", τσ, τσ, τσ. Γιατί δεν προσαρμόζεσαι στις σύγχρονες συνθήκες;
Τώρα κάνουν παιγνίδι οι παγκόσμιοι κυβερνήτες, τα λόμπυ, οι ισχυροί της γης. Ποιος τους έχει εναντιωθεί; Ποια χώρα; Θα πάμε βέβαια λίγο έως πολύ πίσω, αλλά μετά από διαβουλεύσεις (όχι επαναστάσεις και τέτοια πράγματα), θα μας ρίξουν κανένα ξεροκόματο για να μην γκρινιάζουμε κι όλα θα βαίνουν καλώς. Έτσι πορεύεται η Ιστορία.
Αυτά χονδρικώς απεκόμισα από πρόσφατες συζητήσεις μου με αμετανόητους πασόκους και πρώην μαχόμενους αριστερούς διανοούμενους.
Και για να σου ρίξω μια μετάφραση δική μου: Θα μας τον χώσουν, όμως θα τους παρακαλέσουμε να μην τον βάλουν όλον και πονέσουμε πολύ. Ίσως θα 'πρεπε να τους συστήναμε ευγενικά να χρησιμοποιήσουν κείνα τα ειδικά δαχτυλίδια, που χρησιμοποιούν κατά την ερωτική συνεύρεση οι έχοντες μεγάλο πέος...

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Αγαπητή /έ ΑΝΑΤΟΛΗ
Χάνεις τον καιρό σου με αυτούς που έχουν αποδείξει με λόγια και με πράξεις ότι από καιρό έχουν πάρει την κατάλληλη θέση και στάση βεβαίως
και περιμένουν σαν «παρθένες» τον ερωμένο τους. ( θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω κι εγώ άλλες λέξεις αν δεν κατανοείς το: παρθένες & ερωμένους..)

Αυτό μου θυμίζει τακτική ψηφοθηρίας και μόνο, και πρόσεξέ το γιατί απογοητεύει..
Η μάλλον μη το προσέξεις μήπως και απογοητευτείς και δεις και παραπέρα
ότι δεν είναι όλοι οι Έλληνες πόρνες..

Αν μου έλεγες το δικό σου σκεπτικό ίσως να μην έβγαζα αυθαίρετα συμπεράσματα..

ΥΓ: Και σκέφτηκα πολύ αν θα έβγαζα το σχόλιο σου (γιατί δεν μ αρέσουν οι βωμολοχίες)
σεβόμενη τους υπόλοιπους σχολιαστές και αναγνώστες..
Ίσως όμως εσύ δεν το ήξερες..

Ανατολή είπε...

@Ελίτσα,
Όλα αυτά που σου έγραψα είναι η ανεπίσημη επικρατούσα άποψη, ένθεν κι ένθεν. Σου τα μετέφρασα χοντροκομμένα όπως τα αντιλαμβάνομαι εγώ. Οι κύριοι αυτοί χρησιμοποιούν πιο κομψές εκφράσεις.
Όσο για το δικό μου σκεπτικό: Θέλω να τους φτύσω, αλλά δεν μου είναι εύκολο. Απλώς τους διαγράφω απ' το καρνέ μου.
Συγχώρα μου την ωμότητα των λέξεων, αλλά τα νεύρα είναι πρόσφατα, όπως πρόσφατες είναι και οι συζητήσεις που είχα.

Ελιά Μαϊστρα είπε...

OK ΑΝΑΤΟΛΗ :))
Συχωρεμένη/ος

Laplace είπε...

καλησπερα ελιτσα μου..
οι αρουραιοι δεν κρυφτηκαν..ειναι εδω..πρασινοι πρασινοι. κ κυβερνανε..

πολλα φιλια..

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Laplace
Γενικά μιλάς φαντάζομαι αν δεν σταθώ στο χρώμα..
Φιλιά...(όλα καλά??????? )

Global Greek είπε...

γεια χαρά, συγγνώμη που χρησιμοποιώ τον χώρο των σχολίων για το παρακάτω αλλά περνάω απο όλα τα φιλικά blog και προτείνω το ίδιο:

Αν θέλεις ΓΡΑΨΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΣΟΚΛΗ ή διέδωσε το (δες την δική μου ανάρτηση ή κάνε google "Τσόκλης ΒΙΑΣΜΟΣ" και θα καταλάβεις

Ελιά Μαϊστρα είπε...

ΒΑΛΙΑ
ΌΠως θα είδες αυτό λέγεται συντονισμός σκέψης..
Ή αλλιώς τα μεγάλα πνεύματα κτλ κτλ Χι! Χί!
Σου έγραψα τις απόψεις μου για τους "κυρίους"
..κάτι θα σκεφτώ..θα προσπαθήσω..
Σ'ευχαριστώ για την ενημέρωση

Αν ακόμα γυρνας στίς ξενητιές και είναι στο πρόγραμμά σου να πάς Μαγνησία στειλε μου φωτό από εκεί...Πληηηηηηήζ!
Φιλιά
:)))))