:p :p :p... χά!

Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 2

*Η μεγάλη των πάσης φύσεως γραφιάδων σχολή*



Ρε! Πας καλά;
Γιατί νομίζεις ότι το επάγγελμα του "δημοσιογράφου" είναι για όλους τίτλος τιμής;
Γιατί σώνει και καλά θες να με πείσεις ότι όποιος δεν γράφει στο μπλόγκ του συνταγές μαγειρικής κτλ είναι «συντάκτης», «γραφιάς» «μεταφορέας ειδήσεων» δηλαδή "δημοσιογράφος";
Άρα πρέπει να μπεί στην «μεγάαααλη» ένωσή σου;
Και ποια ένωση σου παρακαλώ;
Εγώ μόνο αναδημοσιεύσεις βλέπω στην «εφημερίδα» σου από διάφορους που δεν ξέρω αν έχεις και την άδειά τους…
Και παρεμπιπτόντως είναι ακαλαίσθητη η σελίδα σου μέχρι που δεν βλέπεται..
Και τι είδους δημοσιογράφος είσαι ρε μάγκα .. (γιατί το δηλώνεις και σιγά που δεν θα το ’κανες! )
Γιατί δεν πιστεύω να λες δημοσιογραφία την επιλογή ξένων άρθρων
που η μοναδική συμμετοχή σου είναι να χρωματίζεις τους τίτλους τους ανάλογα με το περιεχόμενο; Από μπλέ σε πράσινο και κόκκινο μου το πάς άντε και λίγο κιτρινί..
Κάτι σαν τους συναδέλφους σου στην τηλεόραση και κάτι σαν τα κιοπέκια της Βουλής που αλλάζουν χρώμα γραβάτας ανάλογα με το τι θέλουν να μου περάσουν..
Και σού χει γίνει έμμονη ιδέα η ένωση των μπλογκεράδων που τους θεωρείς και δημοσιογράφους άπαξ και δεν ασχολούνται με τα ζώδια ,τους γκόμενους και το ιμάμ μπαϊλντί . τόσο που κάτι μου θυμίζεις.. κανένα κλώνο σου ίσως;
Λοιπόν άκου καλά μάστορα!
Εγώ ΕΙΜΑΙ BLOGGER ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ!
Κι ας σε ενοχλεί τόσο η φράση..
Κι αν δεν με έβλεπα στη σελίδα σου και στις συνδέσεις σου θα απαξιούσα να ασχοληθώ μαζί σου
Άσε που «κοπυ» έχεις κάνει τα ονόματα από «λίνκ» άλλων σελίδων και το σκεπτικό σου καθόλου δημοσιογραφικό!
- Α! αυτόν τον ξέρω άρα και όποιον διαβάζει δημοσιογράφος θα είναι..
Ρε σύ, εσύ είσαι σαΐνι!
Μήπως να το γύριζες στο αστυνομικό ρεπορτάζ;

Για ένα σε παραδέχομαι και σου βγάζω το καπέλο που ωστόσο δεν έχει πάνω ταμπελάκι με την λέξη press
Αυτά σου τα μαθήματα! μου κάψαν τη ψυχή μου!!
Εμ φωνάζεις εμένα το ψώνιο να με κάνεις "δημοσιογράφο".. λέμε τώρα
Εμ κατασκευάζεις καινούργια φυντάνια απ το πουθενά. για να γίνετε πολλοί .

Γι αυτό σου λέω αγαπητή σελίδα – γιατί σ’ αυτήν τα λέω φίλε, εσένα δεν σε ξέρω-
δεν είναι για όλους τιμή, η "δημοσιογραφία"..
Γιατί η τιμή -τιμή δεν έχει και χαράς τον που την έχει..

Και πού σαι : την λέξη BLOGER την γράφεις ανορθόγραφα..γράφτην τουλάχιστον στα ελληνικά
Και εγώ ανορθόγραφη κάργα είμαι αλλά είπαμε! Εγώ είμαι μπλόγκερ
ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ!


Και αν ω μη γένοιτο η σελίδα ανήκει σε κάποιον γνωστό
καλά να πάθω που έχω τέτοιους γνωστούς …μα τελείως α κ α λ α ι σ θ η τ η ! ! !
ΥΓ:Και γιατί καμαρώνεις που σε αντιγράφει η σχολή δημοσιογραφίας του ΑνΤενός..
Σιγά τα ωά και για σένα και για αυτήν

12 σχόλια:

Laplace είπε...

Kαλησπερα Ελιτσα μου
ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΠΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΠΛΟΓΚΕΡΣ!
Θα προτιμουσα να ημουν οδοκαθαριστης απο δημοσιογραφος..
Χιλιες φορες να βρωμαω εξωτερικα παρα εσωτερικα..

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Laplace
Ξέχασες να βάλεις εισαγωγικά..τα προσθέτω εγώ ξεχασιάρηηηη!!
"δημοσιογράφος"
:)))

vasiliskos είπε...

Ελίτσα δίκιο έχεις είμαστε μπλογκερς και ξερό ψωμί, αλλά τι έγινε, ποιος σε τσάντισε?

Ελιά Μαϊστρα είπε...

vasiliskos
Ένας που ζήλεψε την δόξα των ηλεκτρονικών αρουραίων ή μάλλον αυτοί τον ζήλεψαν γιατί λέει ότι η σελίδα του είναι απ το 1821(πλάκα κάνω)Που ίσως να ήταν σοβαρός στην παλιά έντυπη αλλά αφου δεν το χει στην ηλεκτρονική
τι το παλεύει...και σιγά μη σου πώ και του κάνω και διαφήμιση

vasiliskos είπε...

Καλά δεν είμαι περίεργη! Ασε που και να έλεγες μπορεί να μην καταλάβαινα πάλι γιατί όπως ξέρεις είμαι εντελώς ουφο στο χώρο! Αυτοδίδακτη:)

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Όχι βρε Βασιλίσκε
Δεν μπαίνει θέμα περιέργειας, δεν κάνω καμιά καταγγελία αλλά να δεις το όνομά σου κάπου που δεν θα ήθελες και με κίνδυνο να σε περάσουν ψώνιο δεν μ’αρέσει
Όταν ανταμώσουμε στην άλλη γειτονιά δεν έχω πρόβλημα να σου πώ
(Και επί τη ευκαιρία να σε ενημερώσω ότι έννοιες όπως ούφο,
χαζοβιόλα και άλλα τέτοια, έχουν κατοχυρωθεί σαν δικά μου αναγνωριστικά
και δεν επιτρέπω να τα χρησιμοποιεί κανένας για πάρτη του..)
:)))))

Υγ: εγώ είμαι περίεργη γι αυτό ψάχνω..

δήμητρα♥♥♥q είπε...

Ελίτσα...

ένα έχω να πω...

αναρχοκομμουνίζεις επικινδύνως και δε θα σου βγει σε καλό!!!

Για τιμωρία, στις προσεχείς δημοτικές εκλογές, θα σου στείλω 100 ντουζίνες ασταύρωτα ψηφοδέλτια να τα σταυρώσεις στο όνομα που θα σου υποδείξω και να τα μοιράσεις σε αντίστοιχους θεματοφύλακες της πατρίδος!!!!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Μαμακουάρκ
Σαν αναρχώ δεν νομίζω ότι θα σε άκουγα
το πολύ -πολύ να σου έβγαζα τη γλώσσα..έτσι :Ρ
Σαν κομμούνι.. ανάλογα αν ήμουν απ τα "υπάκουα"..ίσως..
Αλλά ποτέ δεν ήμουν γι αυτό έφαγα σούτ!

δήμητρα♥♥♥q είπε...

Oποία ταύτισις!!!!!

χα χα χα

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Οπότε μπορώ να σηκώσω το κόκκινο λάβαρο
(το οποίο δεν ειναι κληρονομιά κανενός)
Και να αναφωνήσω ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ ΒΑΓΓΕΛΗ????
:))))

Και λοιπόν;E allora? είπε...

πες τα !!!!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

ALLORA
ΤΑ πα.... ουφφφφφ!!
:-)