:p :p :p... χά!

Σάββατο, Νοεμβρίου 13

Εσείς ..οι άλλοι



Που δεν το βάλατε κάτω, ακόμα κι αν σας αγνόησαν, σας απείλησαν, σας χλεύασαν..
Πρόσεξες πως έχουν ένα κοινό μεταξύ τους;
Ο ένας σου επιβάλει την πείνα για να σε αποδυναμώσει.
Ο άλλος εύχεται να πεινάσεις για να ξεσηκωθείς .
Περιμένουν και οι δυο σαν ύαινες ..
Να λυγίσεις.. για να χαθείς
Να επαναστατήσεις ..γιατί θα χαθούν..
Σε μετρούν , μετρούν τις μέρες σου, τις αντοχές σου και σύ πέφτεις σηκώνεσαι
και προχωράς τον δικό σου δρόμο , αυτόν που εσύ χάραξες
και αναρωτιούνται για ακόμα μια φορά από τι είσαι φτιαγμένος..
Και απορούν συνεχώς γιατί δεν τους ακολουθείς..
Άντεχε μάτια μου ..άντεχε.. και θυμήσου πως τα δάκρια της «Βάρκιζας» που σου επέβαλαν κάποτε έγιναν παράδειγμα για κάποιους ..
Άντεξε . .. και γίνε εσύ της δικαιοσύνης ο ήλιος ο νοητός και η μυρσίνη η δοξαστική για να έχουν τα παιδιά να τραγουδάνε κάτι ακόμα.. και όσο την δικιά τους πείνα την θεωρούν μέσω τιμωρίας ή ξεσηκωμού για σένα, αυτός ο ήλιος θα γυρίσει..
Ξέρεις εσύ από ήλιους, από άσπαρτα ψηλά βουνά, από θάλασσες και κάμπους.
Γιατί αυτή είναι η δική σου «πείνα» Και δεν αναρωτήθηκες ποτέ τι είναι η Πατρίδα σου. Πάντα το γνώριζες.
Γι αυτό και αντέχεις..

21 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Mπράβο για το αισιόδοξο και γεμάτο κουράγιο μήνυμα.Να ευχηθούμε να πιάσει τόπο.Σονόρα

ΛΕΩΝ είπε...

Για πόσο ακόμα...?
Και το χειρότερο ερώτημα που έρχεται στο νου.... για ποιον?
Τα φιλιά μου σε όλους!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

για να έχουν τα παιδιά να τραγουδάνε κάτι ακόμα----


Μονο και μονο γι αυτο αξιζει να ξεσηκωθουμε....αξιζει να παλέψουμε...

Ελιά Μαϊστρα είπε...

ΑΝΩΝΥΜΕ/Η (Σονόρα?)
Να είσαι καλά :)))
Ευχαριστώ

Ελιά Μαϊστρα είπε...

ΛΕΩΝ
Για όσο αντέξουμε.
Γι αυτούς που ψάχνουν για ένα χέρι.
Γι αυτούς που έφυγαν αλλά κάτι μας άφησαν..το όνειρο που δεν το ξεπουλήσαμε.
Γι αυτό που έχουμε μέσα μας που δεν το καταλαβαίνουν οι άλλοι..
Για μας έστω..για να λεγόμαστε άνθρωποι
Και σε σας φιλιά

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Ρίκη
Ναι..και μπορούμε, αν πάρουμε το κουράγιο αυτών των ανθρώπων και άν πάψουμε να τους βλέπουμε σαν "τρελούς" όπως μας τους παρουσιάζουν..
Καλό σου μεσημερι :)

Αντώνης είπε...

Aν λυγίσω θα χαθώ. Σε κάθε περίπτωση σωστό. Αν δεν επαναστατήσω, θα χαθούν. Όμως χρόνια τώρα δεν χάνονται. Αντέχω αλλά για πόσο ακόμα αφού πεινάω όλο και περισσότερο? Επιδιώκουν να εξαθλιωθώ για να μπούν πάλι ηγήτορες στην δική μου επανάσταση. Αλλά αφού θα επαναστατήσω, δεν θα χαθούν (έτσι λές). Επομένως πρέπει να επαναστατήσω πρώτα ενάντια σ’ αυτούς που περιμένουν την δική μου εξαθλίωση (ενίοτε και πρακαλώντας την) για να χρησθούν αρχηγοί και μετά να ξωπετάξω και τους άλλους που εν τω μεταξύ θα έχουν προλάβει να εκμεταλλευτούν τον δικό μου ξεσηκωμό για να στερεώσουν τα δικά τους γαλόνια.
Κοτζαμπάσηδες και Φαναριώτες όπως πάντα και μαζί μια νέα κλίκα που περιμένει να πολεμήσουμε για να αυτοχρισθεί ηγέτιδα. Έχει τον τρόπο και τους ανθρώπους να το πετύχει, άρα εγώ στη μέση πρέπει να απαλλαγώ από όλους αυτούς ταυτόχρονα, αλλιώς έχω χάσει.
Ξέρεις τον τρόπο και δεν τον λές?

Υ.Γ. Στο «ξένο σπίτι» αναφέρομαι στον «πυρετό» που σε ταλαιπωρεί τις τελευταίες ημέρες!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

ΑΝΤΩΝΗ
Παρόλο που μου εξήγησες πάλι χάθηκα..(είπαμε..σε ψάχνω ακόμα)
ΑΝΤΩΝΗ
Παρ όλο που σου εξήγησα πάλι χάθηκες..
(δεν θα με βρείς ποτέ φοβάμαι)
ΑΝΤΩΝΗ
Γι αυτού του είδους τον πυρετό κάποτε τούς τρελλούς τους λάτρευαν σαν αγίους και σαν προφήτες.
ΑΝΤΩΝΗ να στο ξαναπώ "Τα τείχη της Ιεριχούς"
κάποιοι τρελοί θα τα γκρεμίσουν απ έξω..
Αυτοί που ορισμένοι τους μέμφονται
και άλλοι τους καλούν κάτω απ τις κομματικές τους σημαίες..
ΥΓ: Ζητώ συγνώμη απ το ξένο σπίτι αλλά δεν είδα πουθενά να απαγορεύεται να κάνω παραπάνω από 50 σχόλια και ΓΙΑΤΙ ΖΗΤΑΣ ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΜΕΝΑ??? ΗΛΙΘΙΟ ΕΙΜΑΙ????

Σιγαλας Μακαριος είπε...

Υπάρχουν αυτοί οι άλλοι? Και αν υπάρχουν γιατι δεν χαράζουν το δρόμο έξω απο κομματικούς σχηματισμούς και τους βλέπω μόνο να επικρίνουν απαξιωτικά? Γιατι μιλούν για φρούδες επαναστάσεις αλλα δεν αντιδρούν όταν παρουσιάζεται η ευκαιρία? Γιατί μου λένε ότι θα κάνω μια τρύπα στο νερό όταν υποβάλλω μήνυση ενάντια στο μνημόνιο και όταν "ψηφίζω" για αντιπροσώπους ανθρώπους που θα αντιταχθούν στα μέτρα αναζητώντας συμμάχους (άσχετα αν δεν με εκφράζουν πολιτικα)?

Γιατί θεωρούν πως απέχωντας επαναστατούν και οτι αυτό τους κατατάσσει στην κατηγορία των διαφορετικών? Η απαξιωση μέσω της αποχής δεν απαιτεί θυσίες, η πάλη όμως προυποθέτει συμμετοχή...
πολλές καλημέρες...

Ελιά Μαϊστρα είπε...

WiSh
Θα σου απαντήσω μόνο για την ερώτησή σου για το άν υπάρχουν ή όχι(για τα άλλα σκέψου τα γιατί)
Υπάρχουν λοιπόν φιλαράκι
Μα δεν τους βλέπουμε ..φροντίζει το σύστημα γι αυτό..
Όπως παλιά.. που τους έλεγαν αλήτες.. και συμμορίτες και όλοι μαζί με αρχηγό το Χριστό τους βάλανε σε μια «κόλαση».. Εκεί είναι ακόμα όμως δεν αντέχουμε τα χαστούκια που μας δίνουν με το λόγο τους και συνεχίζουμε να επιπλέουμε προσπαθώντας να ισορροπήσουμε με τα πόδια σε δύο βάρκες ..
Υπάρχουν.. και η στάση τους δεν είναι εχθρική γι αυτούς που λένε πως είναι φίλοι του λαού και των εργατών.. Τον δρόμο τους δείχνουν μα αυτοί όχι πως δεν τον βλέπουν ΔΕΝ τον θέλουν.. Σ ε μερικά σου σχόλια στη σελίδα σου βλέπω πως ξεχωρίζεις ένα κόμμα σαν να μην είναι μέρος του συστήματος..
Αν είσαι ικανοποιημένος με τα μέχρι τώρα έργα του καλώς..
Δεν είμαι αντικομμουνίστρια.. μάθε να μας ξεχωρίζεις.. και θα μιλάω για τα λάθη
μέχρι να τα δει ή μέχρι να διαλυθεί παύοντας έτσι να χαλάει ανθρώπους.
Και επειδή σε κριτική μου είπα ότι το σάπιο δεν διορθώνεται γενικά μιλώντας δεν θα κάνω εξαίρεση κι εδώ.. Υπάρχουν λάθη που καταστρέφουν μια χώρα..
Υπάρχουν όμως και λάθη που καταστρέφουν την ελπίδα μας ( και αυτά είναι τα χειρότερα) και μας κάνουν να ακολουθούμε τυφλά κάποιον γιατί δεν βλέπουμε τίποτα άλλο καλύτερο.
Και όλοι είμαστε ικανοποιημένοι που κάναμε το χρέος μας και ας κουτουλάμε συνεχώς σε τοίχους που σεβόμενοι τα θεμέλια τους δεν βλέπουμε πως από ένα μέρος και μετά είναι ξερολιθιά πρόχειρα στοιβαγμένη..
Όπως σου είπε και ο Τίκτος αναλαμβάνω κι εγώ τις ευθύνες μου για το ότι δεν δίνω διάρα τσακιστή για την Δημοκρατία και τους δημοκρατικούς θεσμούς της που δεν τους ξεχωρίζω πιά απ αυτούς της αντίθετης όχθης.. αναλαμβάνω τις ευθύνες μου για το ότι αρνούμαι να γίνω μέρος του θιάσου που μόνο κακές παραστάσεις μπορεί να δίνει γιατί ο θιασάρχης σταμάτησε να ονειρεύεται … και ποιος μου λέει ότι δεν βολεύτηκε με τα λίγα αφού κι αυτά του δίνουν τον τίτλο του «αρχηγού»
Τελειώνοντας σου ξαναλέω ότι υπάρχουν …εμείς δεν έχουμε τα κότσια να πάμε να τους βρούμε στην κόλαση

Σιγαλας Μακαριος είπε...

Τελικά μάλλον εγώ είμαι τυφλός και δεν βλέπω, είμαι τυφλος που δεν βλέπω αυτούς τους
"άλλους" να γίνονται παράδειγμα και αφετηρία. Οχι δεν μιλάω για εμάς τους μικρούς και την όποια προσπάθεια στον ενδεχόμενο μικρόκοσμο μας, θα ήταν πολύ βολικό, αλλά μεγέθη τεράστια, ταγούς που να μπορούν να συμπαρασύρουν κόσμο, να αφυπνισουν ταυτιζόμενοι με την λέξη ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ.

Οχι φίλη μου δεν τους βλέπω αυτούς τους φάρους λοιπόν γιατί έτσι και αλλιώς δεν πιστευω σε σωτήρες όπως και δεν πιστευω και στα κόμματα εφόσον με ρωτας. Κομμουνιστής λοιπόν δεν είμαι αλλά επιδιώκω να συναλλαγώ και να τριφτώ με ανθρώπους που μπορώ έστω να επικοινωνήσω σε μια βάση κοινών σκοπών και στόχων που σίγουρα είναι η ανατροπή του άκρατου καπιταλισμού όπως εφαρμόζεται με όλα τα παρελκόμενα του στο σήμερα.

Δεν ακολούθησα προσωπικά ποτέ κανέναν τυφλά και εξ΄ αρχής μίλησα για ενδοσυστημικούς συμμαχους. Πρέπει να διαχωρίσουμε επιτέλους τα αποτελέσματα των πράξεων μας απο την πρόθεση μας γιατί κάνουμε λογικά άλματα και αφορίζουμε αδιακρίτως.
Και εγω δεν δίνω δεκάρα τσακιστή για τη δημοκρατία τους Ελίτσα μου αλλά αυτό δεν σημαίνει οτι επέχωντας αυτή η δημοκρατία δεν με μεταχειρίζεται.
Στην τελική η όποια διαφωνία μου δεν αφορά το σκοπό αλλά το αποτέλεσμα και δεν θα έγραφα και δεν θα έγραφες εδώ καταθετοντας πόνο ψυχής αν δεν ενδιαφερόμασταν.
Να σου πω πως δεν είμαι ικανοποιημένος και δεν θεωρώ πως έκανα κανένα χρέος. Ικανοποιηση θα νιώσω μόνο εαν τιμωρηθούν οι προδότες.
Τέλος οτι κουτουλάμε συνεχώς σε τοίχους ιδεολογικούς αλλά κυρίως φαντστικούς είναι και επιλογή μας εν μέρη...
Διυλίζοντας τον κώνωπα και συμμετέχοντας σε ατέρμονες συζητήσεις αν η κότα έκανε το αυγό ή το αυγό την κοτα την ώρα που το συστημα είναι αφύλαχτο και φοβάτε να μην δεχτεί ισχυρό χτύπημα εμείς βρεθήκαμε να διαφωνούμε χαμένοι στη μετάφραση...
Δείξε μου την κόλαση και πες μου αυτή είναι χειρότερη απο την πραγματική κόλαση που είναι η καθημερινότητας μας για να πάω να τους βρώ αυτούς τους "άλλους"...

ήδη οι σκέψεις μου δεν με αντέχουν...

Ελιά Μαϊστρα είπε...

WiSh
μην ψάχνεις δεν θα τους δείς..Εσύ ψάχνεις για φάρους..Δεν είναι..
Η κόλασή τους δεν έχει να κάνει με την δική μας καθημερινότητα, αυτή την ζούνε χρόνια..Ασε είναι περίεργοι λέμε..τρελοί!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

ΥΓ
Λαθος !
Αρχηγούς εννοώ!
( φάροι είναι!!)

Benikos place είπε...

Σε πεθύμησα, και περασα να σε δω...χαιρομαι που εισαι καλα και παλευεις.Πολλα φιλια

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Benikos place
Και γώ σας σκέπτομαι με αγάπη..
Τα πιτσιρίκια καλά?????
Φιλιά σε όλους σας

Σιγαλας Μακαριος είπε...

καλά το πες αρχικά Ελίτσα μου, φάρους ψάχνω γιατί ήδη όπως σου έγραψα σε αρχηγούς δεν πιστευω...

Ειμαι αρκετά τρελλός του λόγου μου οπότε αν υπήρχαν αυτοί οι φάροι και θέλαν να δράσουν θα μας είχε ενώσει η μούρλα μας... πίστεψε με...
Μιλάω για δράση και κυρίως για ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ έξω απο την πεζότητα του τρόπου γραφής και τους τύπους που θα κρατήσει κάποιος σε ένα ιστολόγιο...
Η κόλαση μάλιστα ειναι το ανικανοποίητο που βιωνεται μονάχα εσωτερικά...
καλημέρες...

elli elli... είπε...

Ξέρεις εσύ από ήλιους, από άσπαρτα ψηλά βουνά, από θάλασσες και κάμπους.......μπραβο εξαιρετικο!!!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

WiSh (πάλι ξεχάστηκα με τα σχόλια ..συγνώμη)

"Γράφεις:
οπότε αν υπήρχαν αυτοί οι φάροι και θέλαν να ΔΡΑΣΟΥΝ θα μας είχε ενώσει η μούρλα μας... πίστεψε με...
Μιλάω για ΔΡΑΣΗ και κυρίως για ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ"

Ενωσέ μας εσύ..γιατί εγω δεν το κρύβω..ψάχνω για αρχηγό..

Ελιά Μαϊστρα είπε...

elli elli
Αν τα δούμε πιό απλά τα πράγματα ίσως τους πλησιάσουμε...
Το πρόβλημά μου ειναι:Αραγε θυμόμαστε να βλέπουμε απλά? Οπως ένα παιδί??

ΥΓ
( κάτι βλέπω δικό σου απ την άλλη αλλα δεν ξέρω τι είναι!! πρέπει να σου πώ ότι ειμαι και άσχετη από f/b)

Benikos place είπε...

Καλησπερα, ξανα, καλα ειμαστε, αγωνας, μπηκαμε στον εκτο με φορα ;) πιασαν τα κρυα, σημερα το πρωτο χιονι... ακομα τουτη η ανοιξη ραγιαδες ραγιαδες..τουτο το καλοκαιρι μωρια και ρουμελη...217 μερες μεινανε να γυρισουμε σπιτι μας για παντα...περασαν ηδη 8000

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Benikos
"Στο σπίτι μας για πάντα"
Πώς τα καταφέραμε ακόμα και φράσεις που κανονικά μόνο χαρά δίνουν να μας βάζουν σε σκέψεις..
216 και σήμερα λοιπόν..
Χιόνια κι εδώ απ ότι διάβασα..και ραγιάδες απ ότι βλέπω..
Φίλια σε σε όλους σας