:p :p :p... χά!

Τετάρτη, Νοεμβρίου 3

Και οι ιοί για τον υιό..

Θαρρεί κανείς πως και τα στεγανά του f/b για σας δουλεύουνε τομάρια..
Τώρα αν σας πώ πως περιμένω να έρθει η σειρά των blogs θα μου πείτε έχουμε καιρό μέχρι τις άλλες εκλογές.
- χτυπάει ιός τα blog?
- Oχι θα μου πείς ρε! αλλά υπάρχουν και οι νόμοι ..αυτούς που τους πάς??
-Δεν τους πάω! τους γράφω..όσο οι νόμοι είναι το δίκιο το δικό σας..

Και μπορεί τα λεφτά να τα "φάγαμε μαζί" εγώ όμως έκανα το κουμάντο μου
για ιερό σκοπό.. Το μερίδιό μου απ το φαγοπότι το έβαλα στην άκρη.Και ναί!
Λεφτα υπάρχουν...για ιερό σκοπό!
Για να με βρίσκετε πάντα μπροστά σας..
Και στα μπλόγκ να βάλετε χέρι θα γυρίσω πίσω στον πολύγραφο..
Και τότε να δούν τα μάτια σας γιάφκες πραγματικές και όχι μαϊμού σαν τις δικές σας.
Εισαγώμενοι"επαναστάτες " της 3ης του Σεπτέμβρη..

Και μη μου χτυπάτε εμένα στα μούτρα φακέλλους μς στρακαστρούκες δεν σας φοβάμαι..
Είναι παλιά τα κόλπα σας βουτηρομπεμπέδες της "αλλαγής".
Βλέπεις ειναι και η χρονική στιγμή που ακυρώνει όποια καλή πρόθεση..
Είναι και το οικογενειακό παρελθόν σας το μαύρο που από πιτσιρικάδες παραφυλούσατε
- πίσω απ τη φούστα της μάνα σας- να πετάξετε πέτρα σε όποιν δεν σας έπαιζε..
Αυτά ..τομάρια!

(ευχαριστώ το κοριτσάκι που μου παραχώρησε για λίγο τον υπολογιστή του)

Η Ελιά απ το παραδιπλανό άλσος με σύνδεση ίντερνετ του Χαρδαλ-ι-ός..αλλο μούτρο από κεί..( και μήν ακούτε τις διαδόσεις..μαζί τα φάγανε..όλοι!)

6 σχόλια:

Μαριάνθη είπε...

Ναι ναι μαζί τα φάγαμε όλοι!!!Εγώ ακόμη προσπαθώ να τα χωνέψω όμως ενώ αυτοί που το μαρτυρούν έχει ακόμη χώρο η κοιλιά τους. Μπορεί και ξεχειλώνει άλλωστε από το πολύ φαγοπότι.
Γεια σου γλυκιά μου Λίτσα

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Μαριανθούλα μου
Μήπως είμαστε εμείς που τους δίνουμε το δικαίωμα να μας τα λέν αυτά??
Χμ! τώρα που το σκέφτηκα καλύτερα να είμαι μια ηλίθια του f/b που ανοίγει μηνύματα χωρίς να τα κοιτάξει, παρά μια ηλίθια ψηφοφόρος!

Μαριάνθη είπε...

Άστο! Ούτως ή αλλέως ηλίθια δεν είσαι.
Άλλοι έχουν το πρόβλημα.

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Απόδειξη! Ούτε που κατάλαβα τι είπες!!

Σιγαλας Μακαριος είπε...

πόσο δίκιο έχεις για το σύστημα...
σκέψου όμως τι καταφέραμε απέχοντας...
εξυπηρετήσαμε το συστημα για άλλη μια φορά...
τόσο απλά...
φιλιά...

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Όταν θα ζητούν «επί πινακι» την κεφαλή των απεχόντων
εν χορώ θα καταλάβεις πόσο ενοχλήθηκαν ! Προς το παρόν νομίζουν τα δικά τους..
*κοίτα πως ερμηνεύει το ΚΚΕ την αποχή
(δεν μιλάω για τους απέχοντες από βαρεμάρα )
Υπάρχουν κι αυτοί.. όπως και στους μετέχοντες άλλωστε που απλά ψηφίζουν χωρίς να ξέρουn..
Φιλιά..