:p :p :p... χά!

Κυριακή, Δεκεμβρίου 5

Πρόστυχες νότες

Σαν πεφταστέρια που κλέβουν ευχές όνειρα προσμονές ..
και εξαπατούν ακόμα και στην τελευταία τους στιγμή .
Παρτιτούρες που δεν ζήλεψαν καμιά Eroica μα λύγισαν τη μέση
μπροστά σε τυχάρπαστους αυτοκράτορες..
Βρώμικες νότες που έγραφες επειδή « άκουγες»… με ένα σκοπό ..
να ψαρέψεις κι εσύ ένα «στέμμα» σαν τη μαϊμού του βασιλιά που καμαρώνει
στα πόδια του χωρίς να βλέπει το χαλκά στο λαιμό της..
Κατάπτυστε μουζικάντη που το ταλέντο σου το πούλησες και έμεινες γυμνός ..κοίταξέ μας..
όλοι εμείς μια αγκαλιά..
και στη ζωή και στο θάνατο.. αλλά μακριά σου..

31 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2011: Μα τόσο καλός!!!!!!

11 σχόλια:

Laplace είπε...

καλημερα Ελιτσα
καλη εβδομαδα!:)

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Καλημέρα λαπλασάκι
τα έμαθες τα νέα??
Κοίτα:http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=230315
Οχι τίποτα για να μη μας λέν τρελλούς

ΜΑΜΟΥΝΙ είπε...

Νονούλα μου καλημέρα!(καλησπέρα ήθελα να πώ!)
Ούτε εγώ τα ήξερα τα νέα...τώρα απο σένα τα μαθαίνω και πέφτω απο τα σύννεφα!
Tης δικής μας γειτονιάς η mariaonice είναι???
Απαπαπαπαπα!
Τρέχω να τα πω και στην Κάρυ μου...
Εμένα πάντως με τσεκάρισες...ενα απλό μαμουνάκι είμαι που λέω μόνο αυτά που πιστεύω χωρίς να δέχομαι θεωρίες που διάβασα ότι υπερασπίστηκε η κυρία!
Α! στο καλό σου , σκιάχτηκα τώρα!
Πού στο καλό τα μαθαίνεις εσύ όλα! Εμ τελευταίως δεν διαβάζω e-net-ελευθεροτυπία! Την βαρέθηκα κι'αυτήν!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Θα γυρίσω σε λίγο ρε ΜΑΜΟΥΝΟΜΑΜΟΥΝΟ εχω λίγη δουλειά ακόμα ..άραξε εν τω μεταξύ

Ελιά Μαϊστρα είπε...

ΜΑΜΟΥΝΗ
Για λίγο ήρθα , για να μην περιμένεις άδικα..
Έχω δουλειά και δεν προλαβαίνω ουτε αναπνοή να πάρω..έχω όμως να σου πω και πάρα πολλά και μάλλον θα σου στείλω γράμμα..
Επειδή βιάστηκες να μεταφέρεις τα νεα στη θεία σου πρέπει να σου πώ πως η εν λόγω κυρία δεν είναι χαζή για να πέσει σε τέτοιο σφάλμα..
Αν προσέξει κάποιος και μαζέψει τα κομμάτια του παζλ θα καταλάβει πολλά.
Εγώ βέβαια δεν καταλαβαίνω γρί γιατί δεν ξέρω κιόλας τι θα πει μου χρειάζεται εμένα και των αφεντάδων ένα δεδικασμένο… τι δεδικασμένο θα σε γελάσω.. εγώ μια απλή και μάλιστα ξανθιά μπλόγκερ είμαι.. σήμερα είμαι και αύριο όχι! και τι έγινε!! Μάλλον δε σε διαφώτισα αλλά ίσως η θεία σου καταλάβει.. Τα υπόλοιπα μωρό μου θα στα στείλω με ταχυδρόμο.
Μείνε όσο θες αλλά όταν φύγεις μη ξεχάσεις να κλειδώσεις(!!!!)
ΥΓ: τραγουδάκι δεν μου άφησες αλλά σε καταλαβαίνω ..φαν του Μικός..

ΜΑΜΟΥΝΙ είπε...

Eντάξει περιμένω το γραμματάκι σου!
Και κλείνω και την πόρτα...(μα καλά να κλειδώσω κιόλας? Δεν περιμένεις άλλον? Σβήνεις και τα φώτα?)
Μωρέ νονά λίγο μονοχνωτούλα έγινες τελευταία...εσύ είσαι χαρούμενος άνθρωπος!
Τραγουδάκι όχι! Γιατί αν σου αφήσω θα μ'αρχίσεις στις καρπαζιές...αφού ξέρεις τώρα τάπατε με την θεία μου-Κυρά μου και συμφωνώ απόλυτα μαζί της!

NOSTOS είπε...

Πολυ καλη η αναρτηση σου..κρατω το τελευταιο και το πιο σημαντικο για μενα....
"Κατάπτυστε μουζικάντη που το ταλέντο σου το πούλησες και έμεινες γυμνός ..κοίταξέ μας..
όλοι εμείς μια αγκαλιά..
και στη ζωή και στο θάνατο.. αλλά μακριά σου.." Καλο σου βραδυ.

Ελιά Μαϊστρα είπε...

NOSTOS
Θα σου απαντήσω με μερικά λόγια όπως τα θυμάμαι
απ την συγκλονιστική σου ανάρτηση..
Σκέψου... θα πεθάνει νεότατος και δεν θα το ξέρει..
Σ ευχαριστώ που πέρασες
Καλό βράδυ !

Ελιά Μαϊστρα είπε...

ΜΑΜΟΥΝΗ
Πάντα μονοχνωτούλα είμαι απλά δεν γίνομαι αμέσως αντιληπτή δεν μπορώ και τη φασαρία..
Μην βιάζεσαι για το γράμμα.. θα το πάρεις :)))
Μα ναι το ξέρω ..Το Μίκυ είναι ο Μάντζαρος και ο Σολωμός της θειά σου.. Η μάλλον η Βουγιουκλάκη..

Αντώνης είπε...

Ά-κριτες δογματικές απόψεις
Ι-ταμότητας μνημείο,
Δ-ιάχυτης στρεβλής αντίληψης
Ω-ς σε Εφιάλτη απευθυνόμενες,
Σ-τον Καιάδα άνευ αντίλογου ωθούσες.

Χωρίς μέτρο, αφιερωμένο σε "...όλους (?) μια αγκαλιά (?)..." και στην ίδια ανεύθυνη λογική που δημιούργησε συνειδητά 11.000 "νεκρούς" στα ξερονήσια, χωρίς ποτέ, ούτε τώρα, να μάθει τον όρο "σεμνά" ή "συσταζούμενα".

Ελιά Μαϊστρα είπε...

ΑΝΤΩΝΗ
Όταν οι ίδιες ανεύθυνες λογικές τώρα μας στηρίζουν βάζοντας φρένο..
εμείς, με δεκαπεντασύλλαβους απειλούμε ρίχνοντας τα παιδιά μας στον καιάδα.
Αφού πρώτα φροντίσαμε μυστικά και ύπουλα να οδηγήσουμε τον Ξέρξη..
Παρ όλα αυτά κάποιοι τρελλοί επιμένουν για τις Θερμοπύλες τους
Χαίρεται Καίσαρες
Οι «μελλοθάνατοι κατ επιλογήν μας σας χαιρετούμε …αγέρωχα..