:p :p :p... χά!

Πέμπτη, Δεκεμβρίου 16

Η "οργή" του "λαού" κι άλλα παραμύθια

Κατάντησαν και οι πορείες κάτι σαν αποτελέσματα εκλογών.. όλοι βλέπουν αυτό που θέλουν να δουν.
Η αριστερά βλέπει κοσμοπλημμύρα αγανακτισμένων..
Οι δημοσιογράφοι βλέπουν, μεταδίδουν και καταδικάζουν την άγρια επίθεση του όχλου σε βουλευτή ..εντάξει.. της Ν. Δημοκρατίας.
Και οι αξιότιμοι πολιτικοί μας την καταδικάζουν εφ όσον το λένε οι δημοσιογράφοι.
Κανένας δεν μπήκε στον κόπο να δει την σύνθεση της χθεσινής κοσμοπλημμύρας και μόλις τώρα αρχίζω να καταλαβαίνω το νόημα της λέξης συμφέρον που μου έγραψε χθες στο Γιουκαλίλι ένας φίλος.
«Συμφέρον-οντος.. Όφελος, χρησιμότης, ωφέλεια, κέρδος, κάθε τι που ωφελεί χρησιμεύει ή φέρνει κέρδος από κάτι…» αν θυμάμαι ακόμα τις λέξεις και τις έννοιες αφού ότι δεν μ αρέσει το διαγράφω απ το μυαλό μου.
Γιατί η αριστερά να δει παραπέρα απ ότι συνήθως βλέπει?
Το μόνο που την ενδιαφέρει είναι η ποσότητα..
Γιατί οι δημοσιογράφοι να πουν την αλήθεια?
Φερέφωνα είναι..
Γιατί ο όχλος να μην πέσει πάνω στον Χατζηδάκη για να τον λυντσάρει?
Έχει πειστεί πως μόνο η δεξιά φταίει..
Ο Χατζηδάκης ήταν αυτός που χρειαζόταν την συγκεκριμένη στιγμή..
Γιατί κι αυτός δεν μπήκε στον κόπο να δει ότι δεν είχε να κάνει με αγανακτισμένους πολίτες παρά μόνο με «πολίτες» που το μόνο που σκέπτονται είναι το συμφέρον τους..
Αν στη θέση του βρισκόταν βουλευτής του Πασόκ το χειρότερο που είχε να πάθει
ήταν να τον γιουχάρουν και να τρέξει να κρυφτεί σε καμιά διπλανή τουαλέτα πάλι..
Η «κοσμοσυρροή» ξέρει μέχρι που και πόσο να απλώνει το ξερό της..

4 σχόλια:

Syntaktis είπε...

καλημερα Ελιτσα μου
συμφωνω ΜΕ ΟΛΑ!
εξαιρετικη αναρτηση!!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Καλη σου μέρα Laplase
Λίγοι συμφωνούν μαζί μου
Ευχαριστώ

(που πέρασες.. όχι που συμφωνεις μου)
:)))

ΑΝΤΩΝΗΣ είπε...

ΤΑ ΕΙΠΕΣ ΟΛΑ!!! Που θα πεί, όταν θέλεις καταλαβαίνεις, άρα δεν ισχύει το αντίθετο που ισχυρίζεσαι στο άλλο σου "σπίτι".
Όσο για τα περιθώρια και τα χαρακώματα, αυτά υπάρχουν για να καταργούνται από τους τολμηρούς. Βεβαίως και τώρα καταλαβαίνεις.

Ελιά Μαϊστρα είπε...

ΑΝΤΩΝΗ
Αρα συμφωνείς?????
Χμ! κάποια γκάφα θα έχω κάνει πάλι...
Να με προσέχω γμτ μου
Αντε έχε την τελευταια κουβέντα απ την άλλη..
Δεν φταιμε εμείς (Μαρινέλλα)
Οι παραλληλοι δρόμοι φταίνε
Κάνουν να συναντηθούν... αλλά μπά!!!