:p :p :p... χά!

Δευτέρα, Απριλίου 18

Οδηγία (ΕΛ.) ΛΑΣ

(τι θα γίνει μάνα ;-) μου με μας? φφφφφφφφφ !)



Προσοχή
Από 8ης εσπερινής απαγορεύεται οι γυναίκες πολιτικοί  να κυκλοφορούν ελεύθερα
στους δρόμους.

Για τις υπουργούς  και δημοσιογράφους (της ίδιας συνομοταξίας*)  η απαγόρευση ισχύει για όλες τις ώρες του 24ώρου και σε περίπτωση ανάγκης ( με ειδική άδεια) θα πρέπει να φέρουν μπούρgα σε σκούρο χρώμα . ( Προσοχή ! Όχι πράσινο!)

Ακολουθεί οδηγία για τους άντρες πολιτικούς…. Λάθος.. πάμε πάλι….
Ακολουθεί οδηγία για πολιτικούς και δημοσιογράφους* ( διευκρίνηση παραπάνω) του άααλλου φύλου ευθύς μόλις η calvin klein
αποστείλει την ειδική παραγγελία της ΕΛΛΑΣ με τα τσίγκινα εσώρουχα ..

( σχόλιο κοπρίτη)
Μπορεί κάθε μέρα σας, να είναι του Άη Γιαννιού,
αλλά αν νομίζετε ότι τα πάθη σας θα κρατήσουν μόνο  μια εβδομάδα είστε βαθιά νυχτωμένοι..

7 σχόλια:

kariatida62 είπε...

Χρόνια Πολλά Νονούλα!
Καλή Χρονιά ...ωχ,ωχ! Καλό Πάσχα, καλή Ανάσταση ήθελα να πω και να περάσεις καλά με τους δικούς σου !
Α να μη ξεχάσω να χαίρεσαι και το Ντόπερμαν!!! Κοίτα να το ταίσεις καλά την Πασχαλιά....χιχιχιχιχιχιχιχιχιχι!


Υγ. Την λαμπάδα μου πότε περιμένεις να μου την στείλεις???? Αύριο θα φύγω!

ΜΑΜΟΥΝΙ είπε...

Ωχ ξέχασα βρε Νονούλα , να φορέσω τη φάτσα μου...είχα δανειστεί της Κάρυς και έμεινα μ'αυτήν
Το Μαμούν-η σου είμαι....

Ελιά Μαϊστρα είπε...

ΜΑΜΟΥΝΗ
Αν δεν ήταν τέτοιες οι μέρες πάλι θα σε μάλωνα..
Πόσες φορές σού είχα πει ότι δεν ζητάμε ποτέ?????
Ακόμα και στη νονά μας???
Σου πήρα την λαμπάδα σου …θα προσπαθήσω να στη φέρω
Αν δεν μπορέσω θα την αφήσω εδώ να την πάρεις..
Καλό Πάσχα!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Καλησπέρα φάτσα της Κάρυ
Τέτοιες «πατάτες» τις κάνω κι εγώ μονίμως.. :)))
Καλό Πάσχα και καλά να περάσεις

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Μαμούνη
Πέρασα απ το σπίτι σας αλλά δεν μπόρεσα να σου αφήσω την λαμπάδα σου..
Ελπίζω πως θα προλάβεις να περάσεις να την πάρεις..

Η λαμπάδα σου

Μόλις τα είδα σκέφτηκα εσένα.. πιστεύω να σου κάνουν

Θα σου έστελνα και τσουρέκι αλλά η Κάρυ συνηθίζει να τα ρίχνει σε ένα κεφάλι οπότε δεν ήθελα μπελάδες..

ΜΑΜΟΥΝΗ είπε...

Χριστός Ανέστη! Χρόνια Πολλά υγεία και αγάπη Νονούλα μου!
A!!! Τι όμορφες μπαλαρίνες!!!! Μου ήρθαν ακριβώς και τα μαλιαρά μου ποδαράκια φωτίστηκαν με το ροζουλί τους!
Και η λαμπάδα μου πρώτη!!! Χιχιχιχιχιχιχι!την ομόρφοτερη λαμπάδα την κρατούσα εγώ!
Σ'ευχαριστώ Νονούλα μου...νάσαι καλά, και του χρόνου!
Φιλάκι δυνατό ένα δεξιά ένα αριστερά!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Να είσαι καλά ΜΑΜΟΥΝΗ
Χαίρομαι που τα παπούτσια ήταν στο νούμερό σου.
(πές της θειά σου ότι ναι ...μπορεί τώρα τελευταία να ακούμε όλο και πιό συχνά "επαναστατικές" κορώνες αλλά μην τα γενικεύουμε όλα… Ας σου πεί λοιπόν κάτι για την αποτρίχωση μην καταντήσεις σαν προπολεμική Κνίτισσα με τη μαλλιαρή γάμπα)

Είδες βέβαια πως εδώ μέσα είναι ακόμα καραγιαπί δεν πιστεύω να ακούμπησες πουθενά και να λερώθηκες...