:p :p :p... χά!

Δευτέρα, Ιουλίου 4

"Περιμένω" *

Εκεί !
Με τις ώρες ..με τις μέρες!
Πέντε μέρες
Δέκα μέρες… Όσο χρειαστεί.. Έμαθες να περιμένεις..
Να σου βρουν δουλειά.. να σου εγκρίνουν το δάνειο.. να σου μεταθέσουν τον γιό σου να διορίσουν την κόρη σου
Αράχνιασες να περιμένεις στο μουντό σου γραφείο, στην γκρίζα σου καθημερινότητα μια αλλαγή που δεν ήρθε..  και για σένα δεν θα’ ρθει ποτέ γιατί την φοβάσαι..  και το ξέρεις.
Φταίει η ζωή που έφτιαξες και εγκλωβίστηκες σ αυτήν φταίει που τα όνειρά σου ήταν όσο το μπόι σου.. .
(πάντα κάποιοι θα μας θαυμάζουν.. πάντα κάποιοι θα θέλουν κάτι από μας.. έτσι ξεγελάστηκες..)

Περιμένεις…εκλιπαρείς κατά βάθος ..να σου δώσουν πίσω τη ζωή σου..
Τη δική σου ζωή ..όχι τις ζωές που θέρισες

Περιμένεις γιατί δεν έμαθες ποτέ να κάνεις κάτι άλλο και συνεχίζεις να παρασύρεις κι άλλους στον εφιάλτη σου, στη βολεμένη κακομοιριά σου, ανεμίζοντας την σημαία της αντίστασης τάχα μου.. ξανά.. ..και είσαι εσύ..
ο ίδιος που αύριο θα πανηγυρίζεις πάλι.

Που θα προσκυνάς,  θα κουνάς την ουρά σου, θα ξεσκονίζεις καρέκλες , και θα χώνεσαι πιο βαθιά στην ασπρόμαυρη  ζωή σου παίρνοντας εκδίκηση για τον χρόνο σου, που δεν γυρίζει πίσω, για τα όνειρα, που δεν προλαβαίνεις να κάνεις πια 

και αγωνίζεσαι «περιμένοντας»,  για να μην τα έχουν κι άλλοι..
αυτοί που μπορούν να ονειρευτούν  και έχουν τον χρόνο μπροστά τους.. Τα παιδιά «σου»


*Ευχαριστώ το Κορινό για τη λέξη που μου έδωσε στο παιχνίδι : Πές μου μια λέξη να γράψω γι αυτήν..

6 σχόλια:

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

"Αράχνιασες να περιμένεις στο μουντό σου γραφείο..."
και κάποιοι άλλοι να εκλιπαρούν περιμένοντας, ή να περιμένουν εκλιπαρώντας κάποιον σαν (ή χειρότερο από) εσένα, για μια υπογραφή, μια σφραγίδα, ένα παραπεμπτικό, μια έγκριση, μια ελπίδα πως η εγχείρηση θα "καλυφθεί" από την ασφάλεια και δεν θα χάσουν το παιδί τους για 20, 30, 50, 70 ψωροχιλιάρικα...
Κάποιοι που δεν έχουν (δεν συμφέρει άλλωστε...)το απαιτούμενο..."επίπεδο" και "υπόβαθρο" για επαναστάσεις, μόνο σβέρκο χοντρό για σφαλιάρες...
Αλλά εσύ βαριέσαι...

Και κοιτάς το ρολόι...

Και με πολύ...κόπο ψελλίζεις:
"Το χαρτί για το φωτοτυπικό έχει τελειώσει (ούτε ΕΝΑ φύλλο από ένα διπλανό γραφείο...). Και για να σας το επικυρώσουμε πρέπει πρώτα να βγάλουμε αντίγραφο, και να πάτε στο υπόγειο να πάρετε αρ. πρωτοκόλλου. Αλλά η ώρα είναι 13:00. Και στις 13:30 κλείνουμε.
Και χαρτί δεν προλαβαίνουμε να προμηθευθούμε" (λες και ψωνίζουν το Α4 πακέτο-πακέτο από το βιβλιοπωλείο της γειτονιάς...)
"και αύριο είναι αργία. Και ακολουθεί Σαβ/κο. Ελάτε από Δευτέρα"...

Καλημέρα

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Μιά χαρά το συμπλήρωσες Satirious :)
Να δείς και κάτι άλλους...που ΔΕΝ είναι του Δημοσίου! Αλλά θα μου πείς την πρασινομπλέ νοοτροπία δεν την συναντάς αλλού?
Σχολές έχουν κάνει!!
Καλημέρα και σε σένα

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

Σίγουρα και ΔΕΝ είναι μόνο του δημοσίου. Πιο πολύ αναφέρομαι σε "τύπο" ανθρώπου, και σε είδος νοοτροπίας και δεν επιχειρώ καμιά στοχοποίηση εργαζόμενων (μην κάνουμε κι αυτά που σιχαινόμαστε!).
Εξ` άλλου μήπως δεν υπάρχουν σωστοί εργαζόμενοι στο δημόσιο που ντρέπονται για λογαριασμό κάποιων άλλων συναδέλφων τους?! Απλά είναι πιο "εύκαιρο" παράδειγμα (και πιο "πιασάρικο" ομολογώ..!)μιας και η "μάζα", όντως, έχουμε πολλές φορές μεγάλη εξάρτηση από τις διαδικασίες και τους ανθρώπους αυτού του κλάδου, και αντιμετωπίζουμε "κατεστημένες" νοοτροπίες.
Ξανακαλημέρα

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Χμ ! δεν είμαι και πολύ σίγουρη αν υπάρχουν..'ισως όταν ειναι καινούργιοι..μετά τους βάζουν χέρι οι παλιοί και καταλαβαίνεις...
και στους εργάτες συμβαίνει αυτό..
Μια φορα όπως δούλευα (είμαι και νευρικός τύπος ) μου λέει ένας συνάδελφός μου στην φάμπρικα: -Δούλευε ανθρωπινα ..μη σε πάρει ο διάολος..

Καλημερα

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

"μου λέει ένας συνάδελφός μου στην φάμπρικα: -Δούλευε ανθρωπινα ..μη σε πάρει ο διάολος.."
Τελικά σε πήρε ο...διάολος??
Ή όχι??
Χαχαχαχα

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Με ψιλοπήρε Σάτυρε!
Γιατί εγώ δούλευα με το κομμάτι και είχα μείωση των οικονομικών μου
αυτός ειχε κανονικό μεροκάμματο !

Τον άκουσα γιατί φοβήθηκα μην σκεφτούνε ότι κάνω γρήγορα για να κάνουν εμένα αορίστου χρόνου και απολύσουν κανέναν άλλον..
Μύλος σου λέω...

Το φταίξιμο δικό μου που δεχτηκα να εργαστώ με το κομμάτι
νομίζω όμως και δικό του που δεν έφερε αντίρρηση στο διπλό καθεστώς εργασίας που άρχισε να εφαρμόζεται στο εργοστάσιο το σωτήριον έτος της παντοδυναμίας της κυβέρνησης της αλλαγής.. ξανά μύλος!!!

Καλή σου μέρα!