:p :p :p... χά!

Πέμπτη, Ιουλίου 28

«Επιλεκτική» αγανάκτηση ..

μερικοί νοιωθουν έτσι


Να «αγανακτήσω» τώρα???

Να αφήσω τον καθόλου όμοιο με  μερικών καναπέ μου και πετώντας ηχηρές κορώνες
να νομίσω πως εγώ έξω απ το παιχνίδι έχω την κατάσταση στα χέρια μου?

Να εγκατασταθώ στο σύνταγμα με παρέα τον σκύλο μου και να αναλογιστώ πως η οικογένεια Παπανδρέου ένα πρόβλημα το είχε πάντα με την συγκεκριμένη πλατεία?
Και πάντα την πρόδιδε με εντολή κατακτητών ?

Να θυμηθώ πώς ότι ιερό και όσιο ακούμπησε το Πασόκ το μαγάρισε και το έκανε πανηγύρι?

Να συνειδητοποιήσω πως ένα μεγάλο κύμα λαού.. (κι αν δεν σ αρέσει η λέξη συχώρα με) χρειαζόταν ακριβώς τώρα για να κλείσει τα μάτια τα μιας αναμμένης κουζίνας
αποφεύγοντας τον κίνδυνο του μπάμ της χύτρας γιατί δεν είναι πια της μόδας οι φράσεις  «αν χρειαστεί πυροβολήστε, μόλις πλησιάσουν τον άγνωστο στρατιώτη»?

Να συγκρίνω «μπαχαλάκιδες» με χίτες?

Όχι! τι ωφελεί όταν δεν βλέπεις και δεν ακούς!

Όμως εγώ θα αγανακτήσω! 
..Όταν στις επόμενες εκλογές δώ το αποτέλεσμα….


Μερικοί καναπέδες είναι έτσι..  

12 σχόλια:

kariatida62 είπε...

Όταν έχεις ακόμα και ένα ψίχουλο να φυλάξεις δεν αγανακτείς πραγματικά γιατί φοβάσαι να μη το χάσεις κι'αυτό!
Μόνο όταν δεν έχεις τίποτα να χάσεις τα παίζεις όλα για όλα!
---
Οι μαγκες εφαρμόζουν πάντα την μέθοδο καρότο-μαστίγιο για να κρατούν τις μάζες ελεγχόμενες..!
Αυτό δεν το λεω εγώ, το αποκαλύπτει η Ιστορία του Κόσμου μας!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Τελευταίο ψίχουλο ….

Η αγανάκτηση μιας εξαθλιωμένης μάζας…

Σε έναν άλλον κόσμο, σε έναν δεύτερο γύρο της ιστορίας..πρωτόγνωρο..

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

"Όμως εγώ θα αγανακτήσω!
..Όταν στις επόμενες εκλογές δώ το αποτέλεσμα…."

Εγώ πάλι ούτε τότε θα αγανακτήσω...
Έχω πάθει ανοσία...
Είναι κι αυτά τα παλιοφάρμακα, οι ουσίες ντε, που μας...ψεκάζουν κάθε μέρα με τα αεροπλάνα... Ξέρεις:
η κοροϊδίνη, η εκλογοαποτελεσματίνη,κλπ...
Εκείνες τις μέρες να προσέχεις. Θα δεις στον ουρανό κάτι παχιά λευκά και μακρουλά σύννεφα, και μάλιστα άμα συγκεντρώσεις το βλέμμα σου πάνω σου θα αρχίσουν να σου γελάνε, στην αρχή ειρωνικά και μετά σαρκαστικά... Χαααχαχαχα
Διαπιστωμένο λέμε. Δεν θέλω αντιρρήσεις. Ξέρεις ποιες είναι οι πηγές μου...!!
Καλησπέρες

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Με το μυαλό συνέχεια στο δάγκωμα
( ντόπερμαν βλέπεις)
..και άντε να σας δώ τί θα ψηφίσετε βρε ρεμάλια...και πάλι σωτήρες θα μου φορτώσετε ...και αλλα τέτοια ..
ξέχασα τα προεκλογικά και μετεκλογικά ρεζίλια!!
Απαπαπα! το μόνο καλό και καινούριο που θα δούμε είναι ότι δεν θα τολμήσουν να κάνουν ομιλίες και συγκεντρώσεις!!
Η λές είναι τόσο γαϊδούρια που θα κάνουν?
Και ποιός θα πάει?
Η λές να είναι τόσο βόδια και να πάνε?

Αλλά ναι! Και θα κάνουν και θα πάνε..
Τα σύννεφα.. έχεις δίκιο..

Καλησπέρεεεεσσσσσσσσ λέμε!!!!

Κατερίνα Κανελάκη είπε...

Και το καρότο θα συνεχίσει να είναι μπροστά στα μάτια μας.
Και το μαστίγιο θα μας χτυπάει αλύπητα.
Κι εμείς θα ζητωκραυγάζουμε σωτήρες λίγο πριν τις εκλογές και θα κλείνουμε δρόμους και πλατείες αγανακτισμένοι λίγο μετά από αυτές.
Αιώνες τώρα το ίδιο γίνεται...

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Έτσι ακριβώς όπως τα λές Κατερίνα ..τα ίδια θα γίνουν..
Τουλάχιστον να μην βγουν πάλι στη μπλογκόσφαιρα προεκλογικά
και αρχίσουν ξανά την προπαγάνδα ..και οι μεν και οι δε.. (αλλά οι μεν είναι οι πιο σιχαμένοι.)
Έχω φάει εγώ στη μούρη τις φωτο του αρχηγού τους, στα τραπεζάκια τους
στο «σερβάν», τους μπορεί και στα εικονίσματά τους..
Τώρα? Κάνουν όλοι την πάπια και μιλούν περί ανέμων και υδάτων!!

ΜΑΜΟΥΝΗ είπε...

Γιατί δεν μ'αφήνεις να σε χειροκροτήσω, επάνω???
Φοβάσαι Νονά να μη σου την πέσουν?

Ελιά Μαϊστρα είπε...

MAMOYNH
Δεν φοβάμαι το ξέρεις..
Αλλά επειδή είναι αναδημοσίευση (μακάρι να το είχα γράψει εγώ)
νομίζω ότι δεν έχω το δικαίωμα
να έχω ανοιχτά τα σχόλια..
Παραπέμπω με σύνδεσμο στην σελίδα..
Υπάρχουν βλέπεις και άγραφοι νόμοι στην μπλογκόσφαιρα που δεν στους διδάσκει κανείς παρά μόνο η λογική..όση έχει μείνει..
:-)

kariatida62 είπε...

Το είδα...αλλά το αναδημοσίευσες!
Αυτό σημαίνει αποδοχή!
Γι'αυτό θα σχολιαζαμε....για την αποδοχή σου!
Αλλά ο καθείς όπως θέλεις τρώει βέβαια την κολοκιθόπιττά του!

Υ.γ. Λίγο σταβή σε βλέπω σήμερα ή μου φάνηκε?

Ελιά Μαϊστρα είπε...

KAΡΥ
Χαχαχαχαχ
Τι θα πεί σταβή?????


Οχι βρε!Δεν θέλω να δώσω την εντύπωση ότι ψαρεύω σχόλια για το μπλόγκ μου..μα γιατί δεν με καταλαβαίνειςςςςςςςςςςςςςςς!!!!!

:-)

kariatida62 είπε...

Στραβή ήθελα να γράψω, στραβωμένη παιδάκι μου πώς το λένε?

Αυτός ο Άρης,τελευταίως ξεροσταλιάζει σπίτι μου, προφανώς για να σε ξαναανταμώσει αλλά εσύ πουυυυυυ!
χαχαχχαχαχαχαχχαχαχχαχαχχαχα

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Χαχαχαχαχ!
Μα τι να ρθω να κάνω??
Να σχολιάσω τραγουδάκια???
Βάλε κάτι δυνατό να ρθω να δαγκώσω...