:p :p :p... χά!

Κυριακή, Σεπτεμβρίου 18

Όταν το σύμπαν συνωμότησε..


Το δικό σου σύμπαν
Αυτό που μπορούσε να δει το «νηστικό» σου μάτι
Αυτό το σύμπαν που γεννήθηκε όταν το χάος ξεκαθάριζε και θα μπορούσε ίσως
να μπει μια «τάξη»..
τότε ο μεγάλος, έντρομος είπε  ξανάγενηθήτω φως και πάμε απ την αρχή..
Και  απ την πρώτη μέρα της επαναδημιουργίας του έφτιαξε εσένα.. που έλειπες  ..
Η επόμενη μέρα ήταν η Κυριακή ..
Το δικό σου «σύμπαν» λοιπόν συνωμότησε για να σου δώσει όσα σε σένα έλειπαν ..
Μικροπράγματα για λίγους , μα τόσο σπουδαία για σένα αφού μέσα απ αυτά ψήλωσες, απέκτησες οντότητα, έγινες «κάποιος»
Έστω και αν μέσα στο «θείο» συμβόλαιο ο όρος  ήταν με μεγάλα γράμματα που σου διευκρίνιζε ότι θα έρπεις …δεν χρειαζόταν ..γι αυτό πλάστηκες ..
Οι υποχρεώσεις σου??
Η καταστροφή της πρώτης ήδη σαθρής δημιουργίας  που ωστόσο θα μπορούσε να διορθωθεί αν γύριζε τα μάτια του απ αλλού για λίγο ο θεός και  αν έσπαγε το ποδάρι του ο διάολος..
Και τα κατάφερες σε λιγότερο από επτά «κυριακές»  ημέρες.. ανθρωπάκο.
Όμως ..αν  το σύμπαν συνωμοτεί κτλ. κτλ. όπως σου ψιθύρισε στο αυτί ο ποιητής  του Ποιητή σου, σου ξέφυγε η εντολή  μιας μοίρας.. της τρίτης.. αυτής που διορθώνει..
Πως ότι ζητήσεις για δικό σου όφελος, θα γίνει αέρας .. και θα επιστρέψει στον πονηρό δημιουργό σου.. Κοίτα λοιπόν την ατζέντα σου και τσεκάρισε πότε έχεις ελεύθερο χρόνο να αγωνιστείς γι αυτά που απέκτησες..

Όμως άσε με εμένα  να χαρώ  τα λίγα που προσπαθώ να κρατήσω με το ζόρι
για να πάρω κουράγιο και να μη σου μοιάσω έστω και αν με λες επαναστάτη  του καναπέ γιατί δεν ακολουθώ το σχέδιο του θεού σου..
Άσε με να μένω αδιάφορη σε χαράτσια και συντελεστές που αφορούν το τομάρι μου και να ανησυχώ μόνο για  τα ψιλά γράμματα, πχ. για την «κοινωνική οικονομία» ,»την κοινωνική επιχειρηματικότητα» , που προετοιμάζει την οργάνωση της μεγάλης στρατιάς του άνεργου μέλλοντος (πονηρέ αναλυτή των πάντων που δεν βλέπεις γιατί δεν ακούς ή ακούς και κάνεις πως δεν βλέπεις..)
Άσε με να ανησυχώ για το κλέψιμο, τον διαμελισμό και το μοίρασμα των οργάνων των παιδιών μου ( και καλά τεθνεώτων) κι εσύ πονηρέ επιστήμονα  που δεν μιλάς γιατί δεν ξέρεις ή ξέρεις και δεν μιλάς..

Ναι ..ανησυχούν  οι άνθρωποι του «καναπέ»


Έστω κι αν κατεβάζουν τα στόρια και κλείνουν τα παράθυρα με τις δικές τους κουρτίνες αποφεύγοντας όσο μπορούν  την έξω  μπόχα..

 Αγωνιούν κι αυτοί που φτιάχνουν ζωή με όποιο τρόπο μπορούν μόνο και μόνο για να δουν να ανθίζει



ένα λουλούδι και να γεννιέται ένας καρπός έστω και αν δεν έχουν όφελος απ αυτό..


Και άσε με να αισθάνομαι τυχερή μόνο όταν βρίσκω κάτι που εγώ έχασα και όχι που μου πήραν :Ρ :Ρ

7 σχόλια:

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

"Όμως ..αν το σύμπαν συνωμοτεί κτλ. κτλ. όπως σου ψιθύρισε στο αυτί ο ποιητής του Ποιητή σου..."

Ύστερα από λίγες χιλιάδες...χρόνια καταφέραμε επιτέλους να εκμοντερνίσουμε τον τρόπο (και το στυλ δεν λέω..!) για να εκφράζουμε την (πάγια όπως αποδεικνύεται..) πεποίθησή μας ότι είμαστε το κέντρο του...σύμπαντος (όπως ακριβώς η εκατομμυριοστή τρίχα της κεφαλής μου αισθάνεται πως για χατήρι της φτιάχθηκε το κεφάλι μου, κι εγώ ολόκληρος...!)

Ίσως σε μερικά εκατομμύρια χρόνια (θα υπάρχουμε γιατί το σύμπαν δεν μπορεί δίχως εμάς...)
καταφέρουμε να αλλάξουμε και πεποίθηση...

Καλησπέρες!

ΜΑΜΟΥΝ(Η) είπε...

Αν δεν περάσω εγώ Νονά να σου πω μια καλησπέρα, δεν υπάρχει περίπτωση νάρθεις εσύ...
Μα καλά δεν ανησυχείς καθόλου για μένα?

Για το κείμενο εδώ δεν έχω σχόλιο ν'αφήσω, νομίζω ότι δεν μ'αφορά, σ'αλλους τα λες..οπότε φιλιά πολλά!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Και στρογγυλοκαθήσαμε που λες ο καθένας στο δικό του σύμπαν όπως μας έμαθαν οι θεοί μας και συμβουλεύουμε τους άλλους να αλλάξουν κατα τα δικά μας κέφια για να μη χάσουμε τις τρίχες μας... το Α μας και το Ω μας..
Καλημέρα Σάτυρε!!!
:-)

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Μαμούνη

Δεν ανησυχώ για σένα γιατί ξέρω πως πάντα τα καταφέρνεις
Την τελευταία φορά που σε "είδα" μοίραζες αμαρτήματα ...απ ότι είδα μετά ( από μακρυά) ασχολήθηκες με αρτύματα ...Οπότε σκέφτηκα ...άστο να μαγειρεύει...(καμιά φορά το χόμπι αυτό, μας κάνει εμάς τις γυναίκες να αισθανόμαστε καλά..)
Φιλιά μαγειρομάμουνο..

ΥΓ Πάω κάπου, μόνο αν έχω να πώ κάτι .Με τα αμαρτήματα και τις μαγειρικές έχω (όπως ήταν φυσικό) διαφορετική άποψη μη αποδεκτή από θεούς και σέφ..οπότε γιατί να τους στεναχωρώ?
Καλη σου μέρα!!
:-)

kariatida62 είπε...

Στην ξεπέτα μ'έχεις και με πληγώνεις..! :))

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Σμούτς Κυρά μου!!!
Εγώ βρε???
Που εσένα , μια ξαδέρφη μου και έναν μου γείτονα, σας εχω ξεχωρίσει απ την μεγάλη των Δημ.υπαλλήλων σχολή???
Εχεις παράπονο κλαψιάρικό μου???
Ξανασμούτς βρε!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

hi there emaistra.blogspot.com blogger discovered your blog via Google but it was hard to find and I see you could have more visitors because there are not so many comments yet. I have found site which offer to dramatically increase traffic to your blog http://cheap-mass-backlinks.com they claim they managed to get close to 4000 visitors/day using their services you could also get lot more targeted traffic from search engines as you have now. I used their services and got significantly more visitors to my website. Hope this helps :) They offer best services to increase website traffic Take care. Richard