:p :p :p... χά!

Δευτέρα, Μαρτίου 5

Η πατάτα της κρίσης

Ααααααχ! Να οδηγούσα φορτηγόοο!
Πατάτες να το γεμίσω
Aααααχ! Να ήμουν μέλος λέει σωστόοο!!
να κάνω κίνημα ΕΓΩ!
Τόσα παιδιά να ταϊσωωω!!

Και να σαλτάρω τις βραδιές.....
στις αποθήκες τις κλειστές..
και ύστερα στις γειτονιές
να σου μοιράζω ότι θεεεες....

Ααααχ! να είχα δίπλωμα σωφέρ
να καβαλήσω ένα τρακτέρ..
να καβαλήσω μπουλντόζαααα..
Να πάρω σβάρνα τα "μαντριά"
να βγάλω έξω τα "αρνιά"

Να μας κοιτάνε τα φρικιά
κάτω απ τα έδρανα σκυφτά..
και να τους δείχνει κι η tv
να κατουράνε τα βρακιααααααά...

Ααααχ! να οδηγούσα φορτηγοοό........ μα δυστυχώς δεν οδηγώ!
( Λές ..νά 'μαι εγώ σπορά της τύχης ? )
 

9 σχόλια:

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Δεν ξέρω τι φταίει..
Αλλοι μου είπαν ότι δεν βλέπουν την ανάρτηση..
Αλλοι ότι Ο Τίτλος ειναι: Οι πατάτες της Μαιστρας..
Δυσκολεύτηκα να κανω ανάρτηση (όσοι με έχετε στον πανόπτη σας θα το καταλάβατε
Δεν μπορώ εύκολα να κανω σχόλια σε άλλα βλογκ..
Και τον λογαριασμό του mail μου τον δεχεται με δυσκολία ..
ΟΠΟΤΕ ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΜΙΑ ΠΑΤΑΤΑ ΘΑ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ... ΖΗΤΩ ΣΥΓΝΩΜΗ!!

dimitris είπε...

ελίτσα kαλημερα, μια χαρα ''βγαινεις''.

Μονο αν πεσουν τα μαντρια και βγουνε εξω τ'αρνια, θα παμε μπροστα.

Βρηκα το σχολιο που μου ειχες αφησει, στην σελιδα μου, τα ξημερωματα...

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Δημητρη!
Τό τι τραβηξα για να σου απαντήσω σήμερα στην ανάρτησή σου δεν λέγεται..
Δεν πιστεύω να σε στεναχώρεσα πάλι..:Ρ:Ρ:Ρ
αλλά βρε Δημήτρη ..έτσι έχουν τα πράγματα!!
Καλό μεσημέρι!!!
:-)

dimitris είπε...

ελίτσα καλησπερα, μα μη γραφεις τετοια, ειναι δυνατον να στεναχωριεμαι για την διατυπωση σκεψεων και θεσεων, ανθρωπων, που πονανε το αυριο της χωρας, της νεολαιας, του λαου?

Φαντασου, να ειμαστε ολοι, ω τι ωραια που τα λετε και ο προλαλησας με καλυψε, θα ητανε μια σουπα, συναισθηματων και ιδεων.

Μια χαρα γραφεις...

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Τι να πώ?? Να είσαι καλά Δημήτρη..

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

Καλόοο..!
Και ξέρεις άμα βρίσκονταν καμιά δεκαριά κινήματα ίδιου μεγέθους με αυτό της πατάτας, και σε άλλους τομείς (όχι πως το κατηγορώ)πως θα την έβγαζε το γκουβέρνο?
Ζάαχαρη....
Καλησπέρες!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Το γκουβέρνο έτσι κι αλλιώς μια ζωή ζάχαρη τη βγάζει.. η πλειοψηφία ενός λαού φροντίζει γι αυτό..
Τώρα ..αν αυτός ο λαός δεν προσέξει ότι έφτασε στο σημείο να τρώει με "αρπαχτές" όπως συμβαίνει με τις πατάτες .. ζωή σε λόγου του.. ( και γιατί εγώ πιστεύω ότι στις εκλογές αυτός ο λαός θα ξεχάσει τα πάντα ..δεν ξέρω...) Άβυσσος η ψυχή της Ελιάς..:Ρ:Ρ:Ρ

ΕΥΡΥΤΑΝΑΣ ΙΧΝΗΛΑΤΗΣ είπε...

Η "πατάτα της κρίσης" έστειλε κάποια "μηνύματα" ως προς τις προθέσεις των μικροπαραγωγών. Αυτό ήταν το πιο σημαντικό. Δεν λέω ότι θα αλλάξει έτσι η εκμεταλλευτική σχέση του εμπορίου, κλπ. κλπ, αλλά τα μηνύματα ήταν κάτι παραπάνω από ορατά. Καλημέρα.

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Ιχνηλάτη
Είναι τουλάχιστον αστείο να νομίζει κάποιος ότι θα αλλάξει κάτι με τέτοιου είδους "κινήματα"
Δεν ήμουν κατά... το αντίθετο μάλιστα..
Τα μηνύματα που λές ήταν ορατά σε όλους άραγε??
Καλό σου βράδυ!