:p :p :p... χά!

Παρασκευή, Απριλίου 6

Ο θάνατός σου...η ζωή τους..


Θέλοντας να δείξω την αηδία μου για τα ελληνικά κόμματα αναφέρθηκα στο blog gioukalili  σε ένα θάνατο..
Θέλοντας να κατανοήσω αυτόν το θάνατο έγραψα στην Αλίκη Π. ότι ο μόνος λόγος που θα μπορούσα να αυτοκτονήσω είναι η φράση της επιστολής: Να μη γίνω βάρος στο παιδί μου..
Το να μη γίνω βάρος στο παιδί μου για μένα μια έννοια έχει: Να μην του πάρω πίσω έστω και άθελά μου..(ή απ τις επιλογές μου) όσα είχα υποχρέωση να του δώσω απ όταν το έφερα στον κόσμο.. ( εκτός αν το γέννησα για να έχω αποκούμπι και κέρδος στα γεράματά μου)..
Δεν θα σταθώ στις αναλύσεις ειδικών και μη  ( αυτοί οι "μη" δε, ..το ξέσκισαν το θέμα)..
Σ ένα πράγμα θα σταθώ..
Ότι εδώ και πολλά χρόνια ο τόπος μου σταμάτησε να γεννά ήρωες..
Κάθε εποχή είχε τους δικούς της ανάλογα με την κατάσταση που επικρατούσε
Όπως ακριβώς κάθε εποχή θέλει και διαφορετικούς αγώνες..
Στη σημερινή αν ήθελα  να προσφέρω κάτι με τον θάνατό μου θα ζωνόμουν με εκρηκτικά και θα μπούκαρα  στις θέσεις των επισήμων  π.χ. σε μια παρέλαση..Θα το έκανες ??
- Όχι ..γιατί δεν είμαι ήρωας... γιατί φοβάμαι.. 
Είπαμε ..για να γίνεις ήρωας δεν πρέπει να φοβάσαι..Ή Όχι??
Η μισοτιμής πουλημένη Πατρίδα  μας είναι έργο ανθρώπων..Πολιτικών και ψηφοφόρων..και δεν γεννήθηκε απ τη μια στιγμή στην άλλη..
Η εκπαίδευση παρείχε τα πάντα ..εκτός απ το να αγαπάς την Πατρίδα σου..
Το χώμα των γονιών σου....
Η εποχή που ωρίμαζαν οι συνθήκες  έτσι ώστε να "παροπλισθούμε" εκπαίδευσε και τους καινούργιους ήρωες -επαναστάτες..
Μη ξεχνάμε άλλωστε πως έχουμε περάσει στην ιδεολογία της εικόνας και του λόγου..χωρίς έργα..

Κλείνοντας θα κάνω μια παρένθεση για να πω ότι τώρα που τα πολιτικά κόμματα ξεφυτρώνουν σαν τα μανιτάρια ..έτσι ακριβώς ακούγονται και φωνές
που είναι ( ή φαίνονται ) απογοητευμένες απ όλα κι από όλους και κηρύσσουν την αποχή απ τις εκλογές..

Είναι άτομα καλά μελετημένα που " κερδοσκοπούν " πάνω στην αφέλειά μας.. και στη μειωμένη όρασή μας..

Η Ελίτσα κάνει αποχή  γιατί δεν θέλει να πάρει μέρος στο χρόνων παιχνίδι τους και να επικυρώσει τις όποιες επιλογές τους..
Κάνει όμως Αποχή γιατί θέλει την Πατρίδα της  ακριβώς όπως της την άφησαν οι παππούδες της  με τα όποια προβλήματά της..
Δεν έχω καμιά σχέση με παγκόσμιες διακυβερνήσεις,  παγκόσμιες θρησκείες , παγκόσμιους οργανισμούς που όπως κοροϊδευτικά τα ονομάζω όλα  "Νεφελίμ" και τα ρέστα ..

Γιατί και τα "Νεφελίμ" το ίδιο επιζητούν..Την αποχή..
Την αποχή από αηδία, κούραση ,  απογοήτευση ...


 

4 σχόλια:

Δάφνη Χρονοπούλου είπε...

Μαζί σου αγαπητή Μαΐστρα.
Θέλω μόνο να προσθέσω πως αυτοί είναι οι σύγχρονοι ήρωες κι η τέτοια αυτοκτονία έχει μακριά παράδοση σε διανοούμενους κι αριστερούς/αναρχικούς.

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Δάφνη
Δεν είναι ο πρώτος και πολύ φοβάμαι δεν θα είναι και ο τελευταίος..
Αν πρόσεξες στην επιστολή του κάποιον έψαχνε ... Κάποιον με καλάσνικοφ..
Δεν έχω τίποτα με τον άνθρωπο.. με όλους τους άλλους έχω.. που δεν νομίζω ότι ανάμεσά τους ήταν ο ένας με το καλάσνικοφ..Αυτό μόνο ο Χρυσοχοϊδης το νόμισε και έστειλε τα ΜΑΤ του..
Ήρωα δεν κάνεις κάποιον με κεράκια ναί ...αλλά μέχρι εκεί..
Σημειώματα ναί ...αλλά μέχρι εκεί..
Λουλούδια και τρισάγια ...αλλά μέχρι εκεί..
Και στις εκλογές να πας και να τους κάνεις πάλι τα κέφια τους. Γιατί αυτό θα γίνει ξανά.. Κι ας κάνεις τον "αντιστασιακό" κι ας κάνεις τον αγανακτισμένο..
Όσο για τους υπόλοιπους που αναφέρεις Αττικ , Πηνελόπη Δέλτα, Τσβάϊχ και δεν θυμάμαι ποιον άλλον. Σεβαστό.. Ίσως όμως εμένα να μη μου πάνε οι ρομαντικοί θάνατοι..

dimitris είπε...

Ελιτσα καλημερα, να ηξερες ποσες φορες εχω διαβασει το κειμενο σου.

Ομως δεν καταλαβαινω γιατι ''αφαιρεις'' το πολιτικο στοιχειο.

Τι παει να πει, μονο να μην αφαιρεσω αυτα που επρεπε να προσφερω?

Ολοι οσοι εχουν παιδια, μη σου πω και ανηψια, δινουν, ομως υπαρχουν συνθηκες που δεν υπαρχει πρεπει, τα βλεπουμε, ανεργια, κομμενες αποδοχες, κ.λ.π.

Εκεινο που πρεπει ειναι το παιδι απο μικρο να μπαινει στο πνευμα του τι εστι ζωη, καθημερινοτητα.

Τωρα μπορει παρ'ολη την επαναλαμβανομενη αναγνωση του κειμενου σου να μην εχω μπει στο πνευμα, στο τι θες να πεις.

Να περασεις πολυ ωραια με τους αγαπημενους σου τις ημερες, πριν, κατα και μετα την κρεατοφαγια...

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Δημήτρη μου
..δεν ξέρω τι ακριβώς δεν κατάλαβες και συγχώρησε δεν κατάλαβα κι εγώ τι ακριβώς μου λες ( Η αλήθεια είναι ότι αυτή τη στιγμή δεν έχω και τόσο καθαρό μυαλό οπότε δεν φταις εσύ και οι ερωτήσεις σου) Σου ξαναζητώ συγνώμη..
Δεν αφαιρώ κανένα πολιτικό στοιχείο!
Ίσως όμως να βλέπω εγώ αλλιώς την πολιτική..
Εξ άλλου λέω παραπάνω ότι ειδικοί ( πολιτικώς) και μη ..το ξέσκισαν το θέμα..
Εκεί που μου γράφεις για τα παιδιά και τί τους δίνει ο καθένας ανάλογα με την κατάσταση που βρίσκεται συμφωνώ.. όπως επίσης το παιδί πρέπει να ξέρει..( αν έχω καταλάβει σωστα τι μου λές)
Αυτό όμως που για μένα είναι ανακόλουθο είναι ο γονιός από κάποια ηλικία και μετά να ζητιανεύει απ το παιδί του.. γιατί είναι άνεργος , γιατί δεν του φτάνει η σύνταξη κτλπ..
Γνωρίζω ...(επειδή και στον κόσμο εκτός μπλόγκ τις ίδιες απόψεις έχω) ότι δεν με καταλαβαίνουν όταν λέω πως αυτού του είδους η ζητιανιά είναι αιτία αυτοκτονίας... ξέρω ότι δεν συμφωνεί κανένας μαζί μου..αλλά δεν προσπαθώ να πείσω κανέναν.. τι νοιώθω εγώ λέω και γράφω..
Σου εύχομαι και σένα να περάσεις όμορφα με τους δικούς σου και να είσαι καλά πάντα..