:p :p :p... χά!

Πέμπτη, Μαΐου 3

Εν σπίτι μου την 3η Μαϊου του 12






Αγαπημένο μου ημερολόγιο...
 Το πρωί της Πρωτομαγιάς, σηκώθηκα , πλύθηκα , ντύθηκα έκανα την πρωινή μου προσευχή και ήπια το γάλα μου..
Μετά ξεκίνησα τις βόλτες ..μη ρωτάς που...
Καλά πήγαιναν όλα μέχρι που ξαφνικά δέχτηκα έναν εισβολέα..
Ήρθε στον πίνακα ελέγχου μου και άρχισε να με βομβαρδίζει με άσεμνες φωτογραφίες και βίντεα
Εγώ τα χρειάστηκα γιατί δεν τον ήξερα και ούτε τον είχα στις παρακολουθήσεις μου..και εγώ αν έβλεπα τέτοια βίντεα ούτε θα πήγαινα ποτέ με άντρα..( όταν μεγάλωνα)  εμετός σκέτος..
Ζήτησα βοήθεια αλλά κανένας δεν μου έδωσε πλην της Σοφίας ( του διπλανού θρανίου ) που τελικά δεν ήξερε να μου δώσει βοήθεια..
Πτώμα έγινα σου λέω αγαπητό μου ημερολόγιο αλλά την βρήκα την άκρη
Και την γράφω μήπως υπάρχει και άλλος χαζός όπως εγώ.

Ένας καλλιτέχνης - ζωγράφος  πριν περίπου 2 χρόνια έκανε μια περαντζάδα και χάθηκε .. δεν ξανάκανε ανάρτηση..
Ύστερα από δυο χρόνια, την πρωτομαγιά, άλλαξε όνομα στο μπλόγκ του και άρχισε να δημοσιεύει όλα αυτά που σου είπα παραπάνω..
Γι αυτό δεν έβρισκα ποιος είναι για να τον διαγράψω

Πήγα βέβαια και στη διεύθυνση εκεί πάνω αριστερά που λέει  έιτσ τι τι πι σι  αλλά κάτι πάθαινε ο υπολογιστής έβγαζε συνέχεια σελίδες τη μια πίσω απ την άλλη που λέγανε νο φουντ ..νο φουντ νο φουντ.. Επίσης μου ερχόταν και ένα άλλο μνμ που μου έλεγε: Δεν επέτρεψα βρε ζώον να ανοίξουν δυο παράθυρα...δεν ξέρω ποιος το έστειλε..και με είπε και ζώον.
Τελικά κατάφερα να τον διαγράψω αλλά είχε πάει 2 το πρωί της άλλης μέρας..
Έκανα την βραδινή μου προσευχή και κοιμήθηκα ..

Υ.Γ. 1  Μια ανάρτησή του άντεξα  να δω..Όμως επειδή έχω σκουληκιασμένο μυαλό σκέφτηκα ότι το ίδιο θα έκανα κι εγώ αν ήθελα να κάνω κακό σε κάποιον.
Δηλαδή θα έστρωνα μια κατάσταση πριν δυο χρόνια ..θα εξαφανιζόμουν μετά.. και στην κατάλληλη στιγμή τσααααααακ θα του την έφερνα... ( τη συνέχεια του σεναρίου την αφήνω σε σας)


Υ.Γ. 2
Θέλω να ευχαριστήσω με την ευκαιρία τους φίλους μου μπλογκεράδες που με τα mail τους με βοηθούν να μάθω τι να ψηφίσω..
Από κάποιο λάθος  τα στέλνω στα ανεπιθύμητα γιατί δεν έχω ιδέα από υπολογιστή και ας με συγχωρέσουν που δεν τα διαβάζω..αλλά και να τα διάβαζα θαρρείς πως κόβει το μυαλό μου??


13 σχόλια:

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

Άβυσσος και το διαδίκτυο των ανθρώπων...
Καλημέρα!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Αρρώστια πες καλύτερα..
Και δεν το λέω από σεμνοτυφία γιατί σεμνότυφη δεν είμαι αλλά με ενόχλησε ο τρόπος
Θες φίλε να αλλάξεις περιεχόμενο στο μπλόγκ σου? με γεια σου με χαρά σου!! Φτιάξε όμως καινούργιο και βρες νέους αναγνώστες..
Καλό απόγευμα SatiRe

dimitris είπε...

Eλιτσα καλησπερα, πες με κουτσομπολη, αλλα τι γραφεις και για ποιον?

Οπως το εγραψες, τα ιδια, αλλά και να τα διάβαζα θαρρείς πως κόβει το μυαλό μου???

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

Το παθα και γω. Όταν ξαφνικά ένα φιλικό ιστολόγιο άρχισε να δημοσιεύει περίεργα (με σβάστικες και ύμνους στον ολοκληρωτισμό) και φυσικά οι δημοσιεύσεις φαίνονταν στο δικό μου (στην στήλη με τα φιλικά ιστολόγια).... Και η αλήθεια είναι πως δεν τα πολυτσεκάρω ένα κάρο ιστολόγια (πού να τα προλάβω?) και μπορεί αν το κάνω να βρω πολλά τέτοια...μεταλλαγμένα όλων των ειδών...χαχαχα

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Δημήτρη
Γιατί να σε πω κουτσομπόλη αφού το έβαλα γιαυτούς που ίσως την πάτησαν και έπαθαν τα ίδια με μένα..
Βέβαια όνομα δεν θα σου πώ γιατί δεν με ενδιαφέρει τι γράφει ο καθένας στο μπλόγκ του ( λέω κάπου τι με ενοχλεί)
Πάντως μάλλον δεν είσαι μέσα σ αυτούς τους ηλίθιους όπως η αφεντιά μου που έτρεχα να γίνω αναγνώστρια σε όποιον δεν πρόσβαλε την αισθητική μου με την επίσκεψή του στο μπλόγκ μου..
Εξ άλλου θα το πρόσεχες στον πίνακα ελέγχου σου γιατί έκανε αναρτήσεις καθε τέταρτο..
Καλή σου μέρα!!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

SatIRuS
Χαχαχαχα! Μην ανησυχεις!!
Είναι άλλο να "υπάρχει" στον υπολογιστή σου πορνογραφικό υλικό και άλλο φασιστικό!! Χαχαχαχαχα
Μη σου πώ πως με το δεύτερο είσαι και εντός γενικού κλίματος!!!
Καλημέρες!!!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

SatIRuS
Ακου και κάτι άλλο!!
Πρίν ενα -δύο χρόνια μπαίνοντας τυχαια στα αρχεια των φωτό μου είδα μια περίεργη δραστηριότητα..
και ένα αρχείο που δεν το γνώριζα.
Το ανοιξα και είδα φωτοφραφίες όπλων, στιλέτων, και καταστημάτων οικονομικών εφοριών..
Τρελλό??????

ο κυριος αμ είπε...

1ον) Θεωρώ απαράδεκτον , μέρα Μαγιού , την πρώτη μέρα του Μαγιού , να πας βόλτα έτσι γενικά κι αόριστα και να μην μας λες που . Δεν κατάλαβα , φοβάσαι; Γλυκιά μου , ένα πράγμα που με χαρά και ικανοποίηση θα το "προσάψουμε" στην μεταπολίτευση (;) είναι η ελευθερία των πράξεων και του λόγου . Πες μας λοιπόν , ντόμπρα και σταράτα , που πήγες την Πρωτομαγιά .Στο κέντρο ή στα περίχωρα ;
2ον) Σιγά και μην δεν διαβάζεις τα mail χαχαχαχαχχαχαχαχαχαχαχα

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Χαχαχαχαχαχαχ Mor
Από το πρωϊ με ελαχιστα διαστήματα απουσίας ..εκεί όπου συναντηθήκαμε το βράδυ !!! ( απαπαπαπα!! ανάβω φωτιές λές??)
Μόνο που βρε Αλέκε είναι ξεφτίλα να το διατυμπανίζω διαδικτυακώς!!!
Τα mail και τα διαβάζω και βλέπω τι κωλοτούμπα κυκλοφορεί
Καλημέρες Μωρ' φιλενάδε!!

ΥΓ. Δεν μπορώ να σε λέω κύριο ΑΜ δεν μ αρέσει..τι είσαι ?? αριθμός μητρώου???

Ανώνυμος είπε...

hello there emaistra.blogspot.com blogger found your blog via yahoo but it was hard to find and I see you could have more visitors because there are not so many comments yet. I have discovered site which offer to dramatically increase traffic to your website http://xrumerservice.org they claim they managed to get close to 1000 visitors/day using their services you could also get lot more targeted traffic from search engines as you have now. I used their services and got significantly more visitors to my website. Hope this helps :) They offer best backlinks service Take care. Jason

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Λοιπόν
ανώνυμε Ιάσονα!!
Μη μου τους κύκλους τάραττε ρε!

dimitris είπε...

ελίτσα καλησπερα, ολοι το εχουμε ''φαει'' το πακετο μας και ξερεις, το ζωντανο πακετο ειναι πολυ χειροτερο απο το ψηφιακο, οπως λενε και ''καποιοι'', μαμισετα...

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Δημήτρη διαφωνώ κάθετα και οριζόντια!! (Ωχ! Πασοκίζω ή ιδέα μου είναι??)
Πάμε πάλι..
Δημήτρη διαφωνώ!! Στο πακέτο εκτός διαδικτύου μπορεις να δώσεις και καμιά μπουνια!!
Εδώ τί θα κάνεις???
:))))