:p :p :p... χά!

Κυριακή, Ιουνίου 10

Καλή μου Λιάνα..



Είναι αρρώστια τα τραγούδια καλή μου  που νομίζεις ότι θα ξαναζωντανέψουν νομοτελειακά γιατί έτσι μας αρέσει..
Για να γυρίσει ο ήλιος θέλει δουλειά  ρε γμτ μου δεν φτάνει να ανοίγουμε το μπαούλο της ιστορίας και να την αερίζουμε ...κατά το δοκούν.. Δεν έχουμε και το δικαίωμα να την αυλίζουμε για να πάρει ήλιο μην τα τεζάρει και μας κατηγορήσουν για άσχημες συνθήκες κράτησης.....
Θέλει δουλειά για να ρθει η άνοιξη η ακριβή.. όχι ελαστικά ωράρια όχι ωρομίσθια..
...Νοικοκυρά του καναπέ είμαι...δεν αγανακτώ ..δεν μουτζώνω ..υπομένω τον βιασμό.. υπομένω την λήθη όλων ..για το αν είμαι κάμπος  αν είμαι θάλασσα αν είμαι τα ψηλά ..
βουνά..
"Νοικοκυρά του καναπέ" ... απ όταν κάποιοι μα καθήλωσαν σ αυτόν... για αρκετό καιρό..μετά πέταξε το πνεύμα μου και είδα τα πάντα από ψηλά...
Το πρόσωπό μου είδα να καθρεφτίζεται στο Αιγαίο...τις πληγές μου τις πολύχρωμες κοίταξα παλιές πυώδης ..μπλαβιές καινούργιες .. και αίμα να τρέχει..κατακόκκινο..
Φωνές άκουσα να χρησιμοποιούν το όνομά μου, την ιδιότητά μου ως Πατρίδα ...ούρλιαξα  ότι είμαι εδώ... Όμως καθένας πρόσεχε να ακούσει μόνο τη δική του φωνή και ρύθμιζε τα δικά του ντεσιμπέλ για να σκεπάσει τους άλλους..

(Με λέν Ελια... και είμαι κι εγώ μια απλή νοικοκυρά.. ( Του καναπέ..)
Και δεν φωνάζω μαύρο στο μαύρο..αλλά γροθιά στο μαχαίρι..μόνο έτσι... κι ας πεθάνω..)

9 σχόλια:

Unknown είπε...

Λες να σ' ακουσει;;;; Ποτε δεν ξερεις βεβαια!!!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Τασούλα
Μιας και μπορεί να εκπροσωπεί το κόμμα δεν με νοιάζει αν θα μ ακούσει η ίδια..

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Ρίκη.....................

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

Αποφάσισε τελικά: Ελιά ή ελίτσα..? χαχα! Μη βρω πάλι κανένα μπελά, πως σού αλλάζω το όνομα...χαχα

Πάντως η Λιάνα σε ενέπνευσε...!
Να το θέσω πιο σωστά: Ήταν μόνο η αφορμή...
Αλλά, όπως θα καταλάβεις, πήρα και εγώ μια αφορμή απόψε...

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Όταν με φωνάζουν ελίτσα νιώθω τους άλλους πιο κοντά μου ..μαλακώνω μωρέ...
Αλλά ουαί και αλίμονο αν σου μιλήσω σαν Ελιά...
Πότε θα καταλάβω??? Σε πόση ώρα???
Στο αποψινό απόψε??
:Ρ:Ρ

Unknown είπε...

Οφειλω να δηλωσω, πως σε βρηκα πολυ λυρικη!!!
Πες και σε μας καμια καλη κουβεντα!!!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Δεν σας αντελήφθην μαντάμ...
Καλή κουβέντα προσωπικώς σε σας???
Όσες θέλετε αφού πρώτα κοιτάξετε τον τιμοκατάλογό μου..
Στον πολιτικό σας φορέα?
Μη φας....
Να πω καλή κουβέντα για τον κήπο σου??
Το ξέρεις πως τον ζηλεύω..
και περιμένω την άλλη μέρα των εκλογών που θα στον πάρω...
(Α! μήπως να σου έπαιρνα και τον Βασίλη? πως το βλέπεις??)

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ!!!!!!
ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ΕΔΩ...

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Καλώς την και από δώ την Εφη!!
Χαίρομαι που σου αρέσει..
και μένα μ αρέσουν οι σελίδες σου και πάντα προσπαθώ να βρώ λίγο χρόνο να ασχοληθώ κι εγώ ...αλλά που!!
Καλά να είσαι πάντα!!