:p :p :p... χά!

Πέμπτη, Ιουλίου 5

Η αβάσταχτη ελαφρότητα των μικροαστών..








"Τρελάθηκε το αφεντικό και τα πουλάει όλα.."
Σε λα Ματζόρε ή σε φα μινόρε,  κτλ ..με την πρέπουσα αλαζονεία τραγουδισμένο κι ανάλογα τα ντεσιμπέλ που μπορεί να δεχτεί το αυτί σου..

Όλο και πιο συχνά ακούμε τέτοιες φράσεις μεταμοντέρνας λαϊκής σοφίας από στελέχη πολιτικού κόμματος
που δυστυχώς ( γι αυτούς ) με δική τους ευθύνη παραπέμπουν σε εποχές της 10ετίας του 81
και ευτυχώς γι άλλους (λίγους έστω απ ότι φάνηκε στις τελευταίες εκλογές) παραπέμπουν στο δεδικασμένο εκείνης της εποχής ..

Παρ όλο που ζούμε σε καιρούς  που ακόμα και οι λέξεις αλλάζουν έννοιες  για να εξυπηρετήσουν, να ξεγελάσουν και να παρασύρουν..( η λέξη petit bourgeois αν την γράφω σωστά είναι μια απ αυτές που μεταλλάχθηκε  σε κάτι πιο σκαιό και καταστροφικό από την αρχική της έννοια  ..χαλώντας  την αισθητική του ανθρώπου βάζοντας του αλυσίδες στον νου ) βλέπουμε πως ο μικροαστισμός δεν έχει τέτοια περιθώρια ...και που αν τον μελετήσεις θα δεις πως όλες του οι προσπάθειες του πέφτουν στο κενό αφήνοντας τον αξιοθρήνητα γυμνό..
Παραμένει όμως ένα κύριο χαρακτηριστικό του που τον βοηθά να στέκεται στα πόδια του..
Να φωνάζει υπέρ των πολλών και να ενεργεί υπέρ των λίγων..


Φέτος το καλοκαίρι πήρε παράταση ζωής..και το γνωρίζει..δεν έγινε κυβέρνηση ..
Κι επειδή το σύστημα δεν κάνει δουλειές του ποδαριού..να μου επιτρέψετε να πιστεύω πως οι απειλές που δέχτηκαν οι ψηφοφόροι
άλλο στόχο είχαν και όχι μόνο να φέρουν την δεξιά στην εξουσία..παρ όλο που ήταν κι αυτό  ζητούμενο ..δευτερεύουσας σημασίας..

Όμως , το να με συμβουλέψει κανείς να διαβάζω πίσω απ τις λέξεις δεν μου προσφέρει τίποτα ..αφού οι συνθήκες που επικρατούν αυτό το στόχο έχουν..να πελαγοδρομώ και να ψάχνω για σανίδα σωτηρίας..

5 σχόλια:

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

Τρελάθηκε τ` αφεντικό και τα χαρίζει όλα...

Οχι "πουλάει"... Είπαμε να είμαστε ακριβείς...χαχα
Άλλωστε αυτή ακριβώς είναι η λέξη-κλειδί που μπορεί να διεγείρει τα μικροαστικά μας ένστικτα: "χαρίζει"...
Καλημέτρα!!!!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

(Ωχ! Ξεχάστηκα!!
Δεν περίμενες πολύ εε??
Είχες και τη γοργόνα παρέα..)

Ξέρεις πόσες λέξεις κλειδιά εχω μάθει και σε προσωπικό επίπεδο??
πχ.
-Καλή μου....σε διαβάζω..
-Καλή μου ..πάντα σε θυμάμαι..
-Καλή μου τί καλή που είσαι!!
-Καλή μου....ταιριάζουμε..
-Δεν θα σε σουτάρω ποτέ κάλε μου..

Καλημέτρες! Να είσαι καλά!! (και δεν είναι φράση κλειδί!!)

Magia da Inês είπε...

✿✿¸.•°
Que saudade!
Passei para lhe desejar uma boa terça-feira!
Beijinhos.
Brasil.
✿✿¸.•°

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Beijinhos!! Beijinhos! Ινέζ!!!!!
Και μένα μου λείπεις αλλά δεν με βοηθάει η μετάφραση να σου μιλήσω
και δεν μπορώ να σου λέω μόνο καλημέρα!!
Ασε που τις τελευταίες μέρες φοβάμαι να κουνηθώ μην ξεκολλήσει καμια φτερούγα μου γιατί παραψήθκα απ τ' ζέστ..
Δεν ξέρω αν με πιάνιεις..
αλλά ..η μετάφραση που λέγαμε..
Αντε μας ξανά Beijinhos...
και καλή Τετάρτη :Ρ:Ρ

Ελιά Μαϊστρα είπε...

A!
Inez ...
Eu não posso escrever o seu comentário no blog ..
O que mudou;
beijos