:p :p :p... χά!

Παρασκευή, Ιουλίου 27

Η ζωή μου κύκλους κάνει..

....αλλά μερικές φορές χωρίς εμένα..
Κι όσο κι αν με στριμώχνει πάντα θα βρίσκω τρόπους να της την κοπανάω.. Και να της βγάζω τη γλώσσα..
Αν δεν αντέχεις στα δύσκολα μην το επιχειρήσεις όχι μόνο γιατί θα σε βρει..( και ο χαμένος χτυπάει πιο δυνατά) .. αλλά γιατί για να κερδίσεις αυτό που θες  πρέπει κάτι άλλο να θυσιάσεις.. Αντέχεις?
Πάμε λοιπόν απ τα εύκολα..



Μ ενοχλούσε.. χρόνια τώρα.. κατάφερα πρόσφατα με αφορμή τις κάρτες της και τους αποκωδικοποιητές της να την σουτάρω..
Τι θυσίασα?? Την εικόνα της λογικής και σοβαρής που είχαν για μένα.. Υποψιάζομαι πως πίσω απ την πλάτη μου θα ψιθυρίζουν πως τα έχω χάσει..
Μια χαρά είμαι..






Το να απαλλαγείς από ένα καρκίνωμα χρόνων όπως η τηλεόραση  και να εξακολουθείς να μένεις  στο f/b που θα σε κάνει να βγάλεις τον καρκίνο είναι τραγικό..
Τι θέλω εγώ με τους ερωτευμένους που λέει και το τραγούδι..
Απώλειες?? Ναι τις φιλενάδες μου κανά δυό φιλαράκια και ένα παλιό μου "συμμαθητή" που είχα να τον "δω" από τότε που ανταμώναμε σε μια "εκκλησία" πριν 2-3 χρόνια.. Χαχα!!
Με μερικούς θα συναντιέμαι και εκτός f/b..
Μια χαρά θα γίνω..


Από εδώ θα φύγω όταν  δεν θα έχω τίποτα  να πω..
Όχι πως λέω τώρα.. απλά το νομίζω.Χα!


Όταν έχεις κάνει το μεγάλο βήμα και έχεις φύγει από μέρη αρρωστημένα ..παρ όλα αυτά αγαπημένα..όλα τα παραπάνω είναι εύκολα..

( Κάγκελα??? Κάγκελα!!!!!!!! )



 Ε!  ναί....


( Τα σκαλιά που καθόμουν και αποκωδικοποιούσα τα σύννεφα όταν έδυε ο ήλιος (κατακόκκινος)


( Η βρύση των παπούδων μου κάτω στον δρόμο όταν τα γύρω σπίτια δεν είχαν ακόμα παροχή νερού..)

Πάντα ο ήχος της σιδερένιας πόρτας με ξεσήκωνε.. Κάποιος ερχόταν!!!... Δεν με πρόλαβε..



Υ.Γ
 Ευχαριστώ την Όλγα (στη φωτό ) που μου "έδειξε" το σπίτι μου με τις φωτογραφίες που τράβηξε στο ταξείδι της στη Μυτιλήνη  αγνοώντας και την κατάπτυστη πινακίδα της εταιρίας σεκιούριτι .. Μόνο εκείνη θα αγνοούσε το απαγορευτικό στην πόρτα και θα του γύριζε την πλάτη..


Πάντα κάπου σε βγάζει ο δρόμος .. έστω κι αλλού..και πάντα ένας κώστας ή μαξ ..σου κρατά το χέρι..
(Βύρωνας 7ος του 2012 )

17 σχόλια:

Unknown είπε...

Σκεπτομαι πολυ καιρο τωρα..να την κοπανησω...απο το F....αν και συναντησα μερικους ανθρωπους .....που για χαρη [μου] δεν θα τους εγκαταληψω.
Επιστρεφω στο μπλοκ μετα την επανοδο μου απο διακοπες.

ΥΓ.....Ομορφο σπιτι, το σπιτι της καρδιας.....

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Αν θα δείς πως δεν αντέχεις κάτι Τασώ μου..θα φύγεις και οι φίλοι σου θα σε καταλάβουν..
Καλά να είσαι..

Ανώνυμος είπε...

Το κακό είναι οτι δενόμαστε με καταστάσεις που -εντέλει- είναι εικονικές...
Η φυγή πάντα είναι λύση, για όλα. Άλλωστε, αυτό που μένει στο τέλος είναι το ταξίδι, ναι;
:)

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Καλή μου Εύα
Δεν έχω καταφέρει ακόμα να ξεχωρίσω το εικονικό απ το πραγματικό..
Πολλές φορές μέσα στον λεγόμενο εικονικό κόσμο βλέπεις πως υπάρχει ένας δεύτερος σου εαυτός που μιλάτε την ίδια γλώσσα σκεπτόσαστε τα ίδια κτλ..Πράγμα που στον πραγματικό ίσως αργήσεις ή και να μην τον βρείς καθόλου..

Και σκέψου απ την άλλη πλευρά..πόσες φορές έχεις πεί:
Ζω έναν εφιάλτη...δεν είναι δυνατόν να είναι αυτός ο πραγματικός κόσμος..

Οσο για το ταξείδι.. ταξείδι είναι και το όνειρο..και αυτό υπάρχει και στούς δυό κόσμους..δεν είναι ανάγκη να το κάνεις μέσα από το f/b αν σε κατάλαβα καλά..όχι δλδ πως είναι και αδύνατο..
Την δε φυγή δεν την βλέπω σαν λύση..Την βλέπω σαν ένα τεστάρισμα του εαυτού μου και σαν μια πρόκληση-πρόσκληση μονομαχίας στη ζωή ...για να επανέλθω στο αρχικό νόημα του πόστ μου..

Δάφνη Χρονοπούλου/ Daphne Chronopoulou είπε...

Όμορφο σπίτι Μαϊστρα! Κι αν φύγεις απ' το Facebook θα μου λεέιψεις μα ελπίζω εδώ να μείνεις για πολύ καιρό..

Ελιά Μαϊστρα είπε...

AN....είπες τη λέξη κλειδί Δάφνη..
Αν νοιώσω δυνατή...άν νοιώσω έτοιμη.. θα ξαναγυρίσω πίσω..
Εύχομαι αυτό το ΑΝ να μην έρθει ποτέ..
Κι εμένα μου λείπετε ..αρκετοί..
( Πάντως το λουλουδάκι σου ( ρολογιά ) το έχω φυτέψει με παραβολάδα..
Πιστεύω μέχρι να ρθει τον επόμενο μήνα κάποιος Μύκονο να έχει "πιάσει" και να σου το στείλω..)

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

Κύκλους κάνει...
Ομόκεντρους ή όχι, αλλά για όλους κύκλους κάνει... Κι όχι μόνο η ζωή...
Κι όχι μόνο κύκλους...
Καλησπέρες!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Εκτός απ τη ζωή ποιος άλλος κάνει κύκλους??
Για ζωή μιλάμε εε??
Μη μου πείς τίποτα ...πλανήτες :Ρ:Ρ
Καλημέτρα κι όπου βγεί..

Ανώνυμος είπε...

hello there emaistra.blogspot.com owner found your blog via yahoo but it was hard to find and I see you could have more visitors because there are not so many comments yet. I have found site which offer to dramatically increase traffic to your site http://bestwebtrafficservice.com they claim they managed to get close to 1000 visitors/day using their services you could also get lot more targeted traffic from search engines as you have now. I used their services and got significantly more visitors to my site. Hope this helps :) They offer most cost effective services to increase website traffic Take care. Mike

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

"Εκτός απ τη ζωή ποιος άλλος κάνει κύκλους??"

Η διάθεσή μας, η συμπεριφορά μας, τα όνειρά μας, μπορεί κάποιες απόψεις μας, εμείς οι ίδιοι συνολικά, και ένα σωρό...
Ε, βάλε μέσα και τους πλανήτες έτσι, για να μην νομίζεις πως δεν μάντεψες σωστά...!!χαχα
Καλησπέτρα και (εννοείται) όπου βγεί..!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Η Ζωή μας με λίγα λόγια...
Η όχι??
:Ρ:Ρ
Καλησπέτρες..και ας σκύψει το κεφάλι όποιος φοβάται..
:)))))))

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

"Η Ζωή μας με λίγα λόγια...
Η όχι??".
Εξαρτάται... Πώς το έχει μάθει ο καθείς... Και πώς το εκλαμβάνει. Επειδή εγώ με το "η ζωή κύκλους κάνει" αντιλαβμάνομαι αυτό που είχα μάθει σαν εξήγηση όταν ρωτούσα, στα πρώτα χρόνια μου, τί σημαίνει αυτή η έκφραση. Ότι δλδ πολλές φορές η ζωή μας, η πορεία μας, ακολουθεί κάποιες διαδρομές πότε επαναλαμβανόμενες, πότε συγκρουόμενες, πότε μας επαναφέρει σε φάσεις από τις οποίες θέλαμε να το "σκάσουμε" κλπ, κλπ, κατά έναν μυστήριο (φαινομενικά έστω) τρόπο χωρίς (επιφανειακά τουλάχιστον) να υπάρχει κάποια συνειδητή δική μας παρέμβαση ή πλήρης συμμετοχή σε όλο αυτό. Την Ζωή δλδ να κάνει τα δικά της κι εμείς να ακολουθάμε... Αυτό μου έρχεται στο νου όταν συναντώ το "κύκλους κάνει". Γι αυτό και το ξεχωρίζω από τα άλλα που σου ανέφερα
Και δεν θέλω κι αντιρρήσεις..!!χαχα

Καλησπέτρες, κι όποιος δεν σκύψει...ας πρόσεχε..! Δικό του το καρούμπαλο..!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Δεν θα σου φέρω αντιρρήσεις..
Την ξέρω την "κυρία" πολύ καλά..και γι αυτό την κοροϊδεύω προκαλώντας την..
για να της θυμίσω ακόμα μια φορά ότι ποτέ δεν την ακολουθώ...ή τουλάχιστον το προσπαθώ και ελάχιστες φορές δεν το καταφέρνω..

Θα μου πείς ότι αυτό είναι τρελό..
Οχι ! αν έχεις αποστασιοποιηθεί απ αυτήν ..αν την βλέπεις σαν κάτι έξω από σένα..Τότε δεν τη "φοβάσαι" κι όλας...με την έννοια του: δεν την υπολογίζεις..
Αδύνατον?? Και όμως!...γράφεις στα παλιά σου τα παπούτσια τους νόμους της..κάνεις το σάλτο .. αντίο "φυγόκεντρος δύναμις" και ας την να γυρίζει όσο θέλει..μόνη της..
Τι κερδίζεις?? Δεν ξέρω..να μείνεις μόνος σου ..ίσως
μόνο να σου πώ τι χάνεις ξέρω..και είναι πολλά..Φτάνει να σ αρέσουν.
.Ετσι σε φέρνει βόλτα..Μόνο αν σε βρεί μπόσικο ..να σ αρέσει κάτι..να είσαι σε κατάσταση αδυναμίας..
Δεν είμαι μονόχνοτη..Δεν είμαι κτήνος..Μ αρέσει μια ζωή με τους δικούς μου κανόνες..Δεν είναι δυνατόν?? Ε! ας κάνει παιχνίδι ... πάλι μόνη της ..
Ρίψασπις θα πείς..Οχι !! Ο ρίψασπις δεν έχει τραύματα...(αντε κανένα ξωφαλτσο στην πλάτη..) αλλά προτιμώ ( αν θυμάσαι το τραγούδι που αναλύσαμε κάποτε (τρομάρα μας) αν χαθώ...να χαθώ με περηφάνια..Χα!

Μη μου μιλήσεις για δεσμούς αίματος ..Αν είναι να προσθέσω ακόμα έναν κρίκο στην αλυσίδα της ...να μείνω χωρίς κρίκο..( αυτό κι αν πονάει ) αν όμως αυτός ο κρίκος προσφέρει κάτι διαφορετικό έστω και στο ελάχιστο..και μπορεί χωρίς "σκονάκι" να φέρει τον τίτλο του "άνθρωπου" ναι ..αξίζει τον κόπο να του δείξω έναν δρόμο δύσκολο..
Οσο για τα πισωγυρίσματα τα συνειδητά ή όχι ...τα παλεύεις Σάτυρε..τα μετράς και τα παλεύεις..οχι με την έννοια τα υπολογίζω για να δώ αν αξίζουν τον κόπο..
Αλλά με την έννοια του: θα μπορώ μετά απ αυτό να δω τον εαυτό μου στα μάτια ?
Θα μπορώ να κρατήσω ακέραιο το ιστό του δικού μου σύμπαντος??
.........................
Υπάρχουν κι άλλοι δεσμοί...εκτός απ αυτούς του αίματος βέβαια..αυτοί είναι η κινητήριος δύναμη..ή να μείνεις μέσα στο γαϊτανάκι..ή να κάνεις την τροχιά σου και να πέσεις...προτιμώ να πέσω αν είναι αυτή η "κινητήριος δύναμη" να μου ρουφήξει όλη την ενέργεια και να μ αφήσει ένα ερείπιο.. με λίγα λόγια Σάτυρε..τα θέλω όλα...ή τίποτα..
Αυτά...( τα σεντόνιααα!!)
Καλημέτρες ...καληπέτρες..και καλές εβδομάδες..

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

Δεν αμφιβάλλω γι αυτά που αναφέρεις.
Εξ` άλλου ξέρω πως εκτός από τον δικό μου τον μουρλίατρο, και ο δικός σου το ίδιο θέλει για σένα, δλδ να μην σου φέρνουμε αντιρρήσεις...! χαχαχαχα.
Σοβαρά δεν αμφιβάλλω. Εγώ αναφέρθηκα σε ό,τι ξέρω πως σημαίνει αυτή η φράση γενικά, δεν περιέγραψα τί σημαίνει για μένα προσωπικά. Σε προσωπικό επίπεδο πάντως μου έχει συμβεί ξαφνικά, να περνάω μια φάση που πριν πολλά πολά χρόνια είχα πει πως θα έκανα τα πάντα για να μην την ξαναζήσω. Αλλά εντελώς ξαφνικά και με ένα σωρό απανωτές συγκυρίες... τσακ έγινε. Άσχετα με το πως θα αντιδράσει δλδ ο καθένας στο συμβάν, είναι μια πραγματικότητα το ότι σε κάποιους, κάποτε, συμβαίνει. Χωρίς αυτό να σημαίνει πως πρέπει να την αφήσουμε να μας κάνει και κουμάντο...
Σπέρααα!!

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

Υγ: Το παίρνω πίσω για το "σεντόνι"μου...
Με το δικό σου με έκανες να νοιώσω...λακωνικότατος....!!!Χααχαχα

Ελιά Μαϊστρα είπε...

:Ρ:Ρ:Ρ

Πρέπει να μάθεις τι είναι καρμικό και τί όχι..
Το καρμικό που τώρα δεν μπορώ να κάτσω να σου πώ τι είναι δεν το γλυτώνεις που να χτυπάς τον κ@λο σου κάτω
Δεν έχει να κάνει με ανθρώπινους νόμους αλλά ούτε και με αυτούς της ζωής..όπως μας τους έμαθαν..
Οσο και να αντιδράσεις θα σε βρεί.. αν όχι σ αυτή τη ζωή ..στην άλλη.. Οσο και να το πολεμήσεις αυτό θα είναι δίπλα σου ..όσο αντιστέκεσαι τόσο μεγαλώνει..
Καρμικές καταστάσεις δεν ζούμε κάθε μέρα...(μην τρελαθούμε δλδ..και ρίξουμε το χάλι μας και των άλλων τα καμώματα που μας επηρεάζουν ) στο κάρμα..
Υπάρχουν χαρακτηριστικά σ αυτό που ακόμα και σε μένα να ρθείς ..( Ελιά Μαϊστρα ..Μέντιουμ..ενδιάμεσο..μάγισσα..μάντισσα..και άλλα πτυχία ) δεν θα μπορώ να τα καταλάβω.. Μόνο ο ενδιαφερόμενος τα καταλαβαίνει ..αν δεν είναι κολλημένος στη γή..
Τί να σου κάνω μάννα μου..αν δεν είσαι ον λάϊν με το σύμπαν ζόρικα τα πράγματα ..
Και επειδή έχω να φτιάξω μαντζούνια που μου έχουν παραγγείλει ..σ αφήνω..γιατί η μαρμίτα έβρασε και θα μου χυθεί το φίλτρο και άντε να ξαναβρώ υλικά και την κατάλληλη νύχτα και ώρα να το ξαναφτιάξω..
Καλημέρες!!!!!! ...λέμε......
:Ρ:Ρ:Ρ

Ελιά Μαϊστρα είπε...


Για τα σεντόνια μας..
Μα αφού εγώ πάντα φροντίζω οι φίλοι μου να μην αισθάνονται άσχημα..
Με ρώτησε προχθές μια e-φίλη..
- Πόσο χρονών είσαι??
- Εσύ? την ρωτάω ..
- Έχω περάσει τα 60 μου απαντάει..
- Κι εγώ ..της λέω..
ακόμα μια φορά στη δουλειά ..ενα κοριτσάκι δεν ξέρω τι σκατά είδε σε μένα και όταν μίλαγα με κοίταζε με ανοιχτό το στόμα ( κατι σαν τον Χριστό με τους μαθητές του ένα πράγμα..)
Δεν τα κατάφερνε καλά στη δουλειά ( ήταν ταμίας) και νόμιζε παρόλο που ήταν ΕΞΥΠΝΟΤΑΤΗ..ότι έφταιγε το ότι δεν είχε τελειώσει το γυμνάσιο..
Εγώ δεν εχω περάσει ούτε απ την πόρτα του της λέω...
Δεν ξέρω αν ήταν αυτό αιτία που της φύγανε τα κόμπλεξ..πάντως στη δουλειά τα πήγε μια χαρά..και σταμάτησε όχι μόνο να με θαυμάζει αλλά με αντιμετώπιζε και υπεροπτικά.. Χα!χα! Καλό???