:p :p :p... χά!

Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 27

Χ. Α.- Κουκουλοφόροι - και άλλες δυνάμεις...

Ανάθεμά σε μεσαία τάξη ...
που κατάντησες "κουκουλοφόρος"
για να μη γνωρίζει ο άνθρωπος τον εχθρό και τον φίλο του..

Ανάθεμά σας που με βάλατε στην άκρη..
για να με φωνάζετε παιδί του καναπέ..
κι έτσι να δικαιολογείτε τους μαϊμού αγώνες σας...
τους προμελετημένους και πουλημένους απ τους αρχηγούς σας...Τους επίσης προμελετημένους και πουλημένους αρχηγούς σας..

Ανάθεμα σας για τους ανθρώπους που

 αυτοκτονούν.. κι εσείς επιδιώκετε τα φώτα όλα να είναι στραμμένα πάνω στην επανάσταση του κ@λου σας..

Ανάθεμά σας που δεν μπορώ να κάνω κάτι...για τους δικούς ΜΟΥ ανθρώπους για να μη πικραίνονται με τα καμώματά σας..
για να μην νοιώθουν όπως εγώ..για να μην περνάνε όπως εγώ..
κι ας μην τους ξέρω..κι ας μην τους έχω δει ποτέ..κι ας μην τους συναντήσω ποτέ..

Ανάθεμά σας που μου πήρατε την Πατρίδα μου με χειροκροτήματα στους καραγκιόζηδες πολιτικούς σας νταβατζήδες
Ανάθεμά σε σας και στον αέρα που αναπνέετε

Δεν υπάρχουν σχόλια: