:p :p :p... χά!

Σάββατο, Νοεμβρίου 3

Αν σας υποδείξουν οι κάτω τη Χ.Α. και τέτοιοι γινόσαστε?



Χρυσοχοϊδης:
- Πρόοδος είναι ο,τι έχει σχέση με την Ευρώπη
Αφού δεν πέτυχε η συναίνεση λόγω Φώτη.. 
( πέτυχε ..αφού μπαίνει μπροστά το επόμενο σχέδιο )
αφού δεν υπάρχουν ακροατές για το Πασόκ..
αφού στον ίδιο δρόμο οδεύει  η ΝΔ και άλλα κόμματα
Είναι ανάγκη να δημιουργηθεί ένας πόλος που θα υποδειχθεί απ τους κάτω.. 
( "οι κάτω" είσαι εσύ μ@@κα ψηφοφόρε)

Τελικά  το Πασόκ ήταν το κόμμα που ποτέ δεν μας είπε ψέμματα..
Μας κορόιδευε κατάμουτρα
Έκλεβε μπροστά στα μάτια μας
μας ξεπουλούσε με τη δική μας ψήφο
Και μας αποκαλύπτει το προσεχές σενάριο για μια Μεγάλη Ελλάδα εντός της ΕΕ
Τι άλλο θέλεις..ευρωληγούρη "έλληνα" ?

6 σχόλια:

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

Αυτό ακριβώς είναι πρόοδος....!
Όπως το είπε ο Χ/δης...
Κι έψαχνα χρόνια να βρω τον ορισμό...
Πώς στο διάολο μου ξέφυγε γμτ????

"Τελικά το Πασόκ ήταν το κόμμα που ποτέ δεν μας είπε ψέμματα.."
Δεν έχω ακούσει ποτέ μου, έστω και ένα, ψέμα από το ΠΑΣΟΚ.... Παραλογίζεσαι ελίτσα...
Χαχαχαχα.....

"Μεγάλη Ελλάδα εντός της ΕΕ"
Έτσι, έτσι, έτσι.... Μ' αρέσει...!!

"Τι άλλο θέλεις..ευρωληγούρη "έλληνα" ?".
Αυτό, αυτό, αυτό, και μόνο αυτό.....
Το ανταλλάσσω και με το βιοτικό μου επίπεδο...
Τί? Να ζω αξιοπρεπώς, αλλά εκτός της ευρωπαϊκής οικογενείας...??
Μοντιέ..! Σε μπανάλ.......!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Χα!χα! Σάτυρε..
Ναι βρέ...Δεν μας είπε ψέμματα ποτέ το Πασόκ..φόρα παρτίδα τα έκαναν τα πιο πολλά ..αλλά ενω είχε κώδικες να λέει και να κάνει .. μερικά, εμείς δεν μπορέσαμε να τους σπάσουμε να δούμε τι εννοεί και για που μας πάει..
Τώρα τρέχουμε τα ευρωλυγούρια έξω απ τη βουλή και τάχα μου κάνουμε σαματά..( δεν ξέρω αν ανάψανε και κεράκια...Μπα! όχι ..έβρεχε)
Και να δείς καμάρι αι κυρίαι που αγωνίστηκαν και χθές ..και να δείς like oι μάγκες..περιττόν να σου πώ βέβαια πως με έχουν στην μπούκα από άκρα δεξιά μέχρι άκρα αριστερά..όλο το πολιτικό φάσμα ...
Αχαχαχαχαχαχαχαχ
Και όσο τους βλέπω εγώ να λένε - ..ωχ..θεέ μου και τι δεν λένε!! - τόσο τους μπαίνω ..και ναααα οι διαγραφές !!!
Η αλήθεια είναι ότι το f/b είναι μια αηδία..καλά κάνεις και δεν μπαίνεις ..αλλά έλα που παρασύρομαι και παίρνω μέρος γιατί αν το διαγράψω θα χάσω και τα παιχνίδια που παίζω!!
Αυτό που το πας??
Καλό απόγευμα!!!

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

..."με έχουν στην μπούκα από άκρα δεξιά μέχρι άκρα αριστερά.."
Τότε, είσαι σε καλό δρόμο (και δεν κάνω πλάκα)..!

"Η αλήθεια είναι ότι το f/b είναι μια αηδία."
Δεν χωρεί αμφιβολίας περί τούτου...

"καλά κάνεις και δεν μπαίνεις"
Δεν χωρεί αμφιβολίας περί τούτου...Χαχαχα

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Σε καλό δρόμο είμαι που με διαγράφουν τα κουμμούνια???
Που με διαγράφουν τα αριστερά?
(Και Χρυσαυγίτης με διέγραψε!!!!!)
Που δεν μου μιλούν οι δεξιοί?
Μέχρι γκόμενες με διαγράφουν..( αυτές δεν ξέρω γιατί..έχουν κάνει κόμμα??)
Θα μείνω στο τέλος μόνη μου..
( και να φανταστείς ότι σπάνια κάνω εγώ αιτήματα φιλίας)
Τελικά ..που πάω?? ποιά είμαι? Πως με λένε??
Τόσο ανεπιθύμητη είμαι πια??
( Άσε με τώρα...μην αρχίσω και ξερνάω κι άλλα..)
:P

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

Eννοώ πως, γενικώς, όταν οι απόλυτοι, οι στενόμυαλοι, οι φανατικοί από οποιαδήποτε πλευρά, σε αντιπαθούν, σημαίνει πως είσαι σε καλό δρόμο...
Το να με διαγράψουν κάποιοι από αυτούς το θεωρώ...τιμητικό, και... αποδεικτικό πως δεν έχω καμμία σχέση με τον τρόπο σκέψης τους...χαχα

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Και σε ποιους θα "τους την λέω" όμως??