:p :p :p... χά!

Πέμπτη, Νοεμβρίου 22

Δεν είναι μόνο η χρυσή αυγή .....Ηλίθιεεεεεεεεεεεεε!



Φωτό: Ανατομία της αμοιβάδας
Προπαγάνδα παρα ( τους ) θίν ...(αλλός..)

Παλιά  τα είχα βάλει με έναν δημοσιογράφο και με το μπλόγκ του που διαφήμιζε την δημοσιογραφική σχολή του..
και ο λόγος : Γιατί με είχε στις παρακολουθήσεις του,  ανάμεσα σε δημοσιογραφικά μπλόγκ..
Τη θέση μου θέλησα να ξεκαθαρίσω γιατί με το "αντικείμενο" δεν έχω καμιά σχέση..
Θα μπορούσε να με αποκαλέσει κάποιος ρατσίστρια Και είμαι...δεν χωνεύω τους "δημοσιογράφους"...ορισμένους ..την πλειοψηφία δηλαδή..

Τώρα τελευταία πάλι έπεσε στην αντίληψή μου πως με διαβάζει ένας χειρότερος απ άλλους..( δεν ξέρω βέβαια που είναι ικανό να φτάσει το " χειρότερο")
Ονόματα δεν λέω..( δεν είμαι δημοσιογράφος)
Σελίδα δεν αναδημοσιεύω ( Δεν είμαι διαφημιστική εταιρεία )

..αλλά μπορώ να σας πω ότι ο Γαπ - Πασόκ &σία  μια χαρά τα κατάφεραν με τις ελληνοποιήσεις των αλλοδαπών  άσχετα αν αυτοί οι αλλοδαποί υποτακτικοί  τους,  βρήκαν άλλη πολιτική στέγη ή όχι..
Μερικοί βρήκαν και στέγη στο γνωστό ξένο πανεπιστήμιο..ελέω του "καθηγητή" άραγε?...δεν ξέρω...θα σας γελάσω
Δημοσιογράφος λοιπόν ο κύριος...
Και γράφει και βιβλία ...όπως Πασόκ..

Με λίγα λόγια  υποστηρίζει πως αυτοί που διαμαρτύρονται για την κατάργηση των εθνών (σικ ) ώστε να έχουμε ένα νόμισμα και ένα ομοσπονδιακό κράτος -  για να πάρει η Ευρώπη τα  πάνω της όπως της αξίζει -  είναι οι δαίμονες και οι λαϊκιστές που λυσσαλέα  υποστηρίζουν το κράτος έθνος..

Μη βιάζεσαι να πάρεις θέση για το παλιοκράτος...
 με τη λέξη κράτος εννοεί την Πατρίδα μου..σου...
Η λέξη πατρίδα είναι γι αυτούς κάτι σαν τη λέξη "αντίχριστος" για τους χριστιανούς..

Ουφφφ τα είπα...
Οποιον ξανά, δεν του αρέσουν ..στο καλό να πάει..

8 σχόλια:

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

καλοοοοοοοοοοοοοο!!!!!!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Ετσι έχουν τα πράγματα Ρίκη
Και χειρότερα...

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

"Με λίγα λόγια υποστηρίζει πως αυτοί που διαμαρτύρονται για την κατάργηση των εθνών (σικ ) ώστε να έχουμε ένα νόμισμα και ένα ομοσπονδιακό κράτος - για να πάρει η Ευρώπη τα πάνω της όπως της αξίζει - είναι οι δαίμονες και οι λαϊκιστές που λυσσαλέα υποστηρίζουν το κράτος έθνος.."

Μαζί του! Δίκιο έχει! Η ενιαία ευρώπη των λαών πάνω από όλα...
Χάιλ (σόρυ "χαίρε" ήθελα να πω) Άγκελα!!!



BloG-_o_-SatIRuS είπε...

Και ναί... Δεν είναι μόνο η ΧΑ... Κάτι τέτοιους τους βολεύει...αφάνταστα!!!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Βρε μπάς και τελικά θέλουμε και τον Γερμανό μας και τον Τατσόπουλό μας???
Προβληματίζομαι!!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Τους βλέπω Σάτυρε τι λένε και τι γράφουν..
Τώρα τελευταία δεν ξέρω τι σήμα έχει πέσει και πάνε να βγάλουν με τρόπο αγγελούδι και το Ισραήλ..

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

το "με τρόπο" μου άρεσε πολύ.....!!
Έχεις...τρόπους τελικά...!!! χαχαχαχαχα!!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Τί αλλο σημαίνουν τα ναι.. μεν.. ...αλλά ??

( η αλήθεια είναι ότι είμαι τροπική)
:Ρ :Ρ