:p :p :p... χά!

Πέμπτη, Φεβρουαρίου 14

Αχ........

Με τα μάτια του Χάρη


ΝΑΙ !
Στις καταλήψεις!
Γιατί στην επανάσταση και στην ανατροπή πονάει! …και ξεβολεύει!
Ναι…
Στις τηλεμαχίες!
Γιατί οι επαναστάσεις δρόμου θέλουν ψυχή!
Ναι…
Στις αγροτικές μπριζολοσυναθροίσεις των Εθνικών Οδών!
Γιατί τα δικά μου δικά μου και τα δικά σου πρόβλημα σου!
Ναι…
Στο δέσιμο των βαποριών!
Γιατί τα όμορφα προϊόντα όμορφα σαπίζουν!
Ναι…
Στα συμβολικά!
Γιατί τα άλλα δεν έχουν τηλεοπτική κάλυψη!
Αχ Πατρίδα μου καημένη…
Και συ ακόμα καρτεράς τη λευτεριά σου…
Και εναποθέτεις τις ελπίδες σου στο βαθύ μαύρο, κόκκινο, γαλάζιο, πράσινο, η και πορτοκαλί με ροζ ανταύγειες εσχάτως …
Ποιος να σε σώσει ρε Πατρίδα;…
Εγώ;… που σήμερα γιορτάζω την άγια Βαλαντίνο;…
Εγώ;… που πρέπει να είμαι στις 2 στο τραπέζι μου για το γεύμα μου;…
Εγώ;… που το απόγευμα έχω συνάντηση με πολιτευόμενο για να βολέψω το γιο μου;…
Εγώ;… που το βράδυ κρυώνω και θέλω ζεστασιά και proderm;…
Όπως βλέπεις έχω foul program…που χρόνος για σένα … καημένη μου Πατρίδα…
Εξάλλου … δεν υπάρχουν πια Πατριώτες στη Πατρίδα σου Πατρίδα!
Μόνο κάτι περιφερόμενα τραγικά ανθρωπάκια …κοίτα έμενα και θα καταλάβεις!
Νῦν ὑπὲρ πάντων ἀγών ποίηση: χάρης καφετζόπουλος
 https://www.facebook.com/harris.kafetzopoulos

Δεν υπάρχουν σχόλια: