:p :p :p... χά!

Τετάρτη, Οκτωβρίου 30

Μπογιόπουλοι πολλοί...Κόμμα ένα..



Μ. Πυθαρούλης


Γράμμα απ την Ιόλη


Αγαπητή Ελιά..
Με το ΚΚΕ δεν έχω καμία σχέση.... πλέον..εδώ και αρκετά χρόνια
Δεν έφυγα ..με διέγραψε...
Τον λόγο δεν τον γνωρίζω..Τον γνωρίζουν τα στελέχη που πρότειναν την διαγραφή μου.. και έτσι επέστρεψα στο σπίτι μου άστεγη..
Κατά καιρούς , σε συνελεύσεις , οι ίδιοι μου έκαναν κριτική για τα πάντα... Όπως κι εγώ εξ άλλου..
Δεν δεχόμουν π.χ.να αποκαλούν τις τοποθετήσεις των εργατών "μπακαλίστικες"
δεν δεχόμουν το ότι ο Δήμος με  κομμουνιστή δήμαρχο παραχωρούσε σχεδόν μια πλατεία ( Δεληολάνη ) σε ιδιώτη γιατί θα του απέδιδε ζεστό χρήμα..
Δεν δεχόμουν προσλήψεις στον δήμο μόνο με κομματικό κριτήριο παρ όλο που όταν μου έγινε η πρόταση ήμουν άνεργη για πολλούς μήνες..
Αυστηρή στις  σχέσεις με την κοινωνία , μέσα στο κόμμα και ελαστική στις σχέσεις με τους συναδέλφους ότι κι αν ψήφιζαν , στο σωματείο.. Λεπτομέρειες θα πεί κάποιος..
Ναι..αλλά απ τις λεπτομέρειες καταλαβαίνεις πολλά..
Η κριτική τους για μένα ήταν μία .. Είμαι αυτό που είμαι γιατί προέρχομαι απ την διαλυμένη εργατική Αχτίδα...που ούτε ήξερα τι είναι αφού όταν υπήρχε ούτε καν ήμουν στο κόμμα..
Οχι πως στο σωματείο δεν είχα προβλήματα απ τα εκεί κομματικά στελέχη..
Π.χ.. Σκύλιασα όταν έκανε παρέμβαση και πρόταση η ΟΓΕ στον υπουργό εργασίας να ψηφιστεί Νόμος για τις φασονίστριες χωρίς να διαβάσουν την εργατική νομοθεσία ότι νόμος υπήρχε με αποτέλεσμα να ακυρωθεί με νέο απ τον Γιαννόπουλο και να ψηφιστεί ένας τρις χειρότερος..
Ακόμα θεώρησα ντροπή για έναν κομμουνιστή να πάρει την συνδικαλιστική σύνταξη απ την πολιτεία ( πάλι με νόμο του Γιαννόπουλου ) ενώ δεν θεωρούσα ντροπή να κόβεις οικονομική βοήθεια με το μπλοκάκι του ΚΚΕ σε εργοδότες
αρκεί να μην γινόσουν υποχείριό τους γιατί τότε το μόνο σου μέλημα θα ήταν να δείξεις στο κόμμα σου τι καλός κομμουνιστής που είσαι.. ( !!! )
Τα στελέχη που με διέγραψαν  ( τα στελέχια όπως τα έλεγε ένας γέρος συνάδελφος ) δεν είναι πια στο κόμμα..
Άλλα  είναι στην Ανταρσία άλλα στον  Σύριζα και άλλα σε κόμματα που ούτε γνωρίζω το όνομά τους , κι εγώ στον καναπέ μου ...όπως με κατηγορούν..
Που μπορείς να πας όμως μετά το ΚΚΕ ?? Πουθενά.. αν σέβεσαι τον εαυτό σου.. κι αν δεν θές να διασπάσεις..
Ελιά... ξέρω..Η ζωή μου στο κόμμα ήταν ένα μεγάλο Όχι και ένα Δεν..
Κι αν σου έγραψα τα παραπάνω δεν το έκανα για προβολή των προτερημάτων ή μειονεκτημάτων μου αλλά για να δεις τι καταστάσεις επικρατούσαν..
Για τον Μπογιόπουλο ήθελα να σου γράψω ξεκινώντας παρ όλο που δεν εχω αυτό το δικαίωμα.. αλλά και δεν τον γνωρίζω..
Γνωρίζω όμως μεθοδεύσεις μεσαίων στελεχών (δλδ εκτός Κ.Ε ) όπως γνωρίζω και την πίστη στο κόμμα των περισσοτέρων κομ. μελών  να μην βγάζουν τα άπλυτα στη φόρα ΄για το καλό του κόμματος..
Το τί θα γίνει με τον Μπογιόπουλο θα δείξει...
Μόνο φόβοι μπορούν να εκφραστούν.. έχουμε εξ άλλου το παράδειγμα τόσων..
Αυτό εξαρτάται πάλι απ το κόμμα. Τι να κάνουμε..
Κάποτε ο Πυθαρούλης μέχρι βιβλίο έγραψε ( δια χειρός της Καλλιοπης Πυθαρούλη ) για τις διαφωνίες του με το ΚΚΕ που τώρα αν το διαβάσει κάποιος πιο ψύχραιμα  θα διαπιστώσει πως από τότε κάτι συμβαίνει στη χώρα των αναρριχόμενων  "μελών" ( και καλά ) στην κορυφή της πυραμίδας..

Εξ άλλου ξέρουμε πως και η ελάχιστη παραμονή στο κόμμα είναι ένα καλό διαβατήριο για μια αξιόλογη καριέρα..
Οπότε ας μας συγχωρήσει ο Μπογιόπουλος που προστεθήκαμε κι εμείς μαζί με τους άλλους .. Αυτούς που τους πήρε ο πόνος για το κόμμα ..Όποιο κι αν είναι ..
Αυτό που είναι στην τελική..

Δεν υπάρχουν σχόλια: