:p :p :p... χά!

Δευτέρα, Νοεμβρίου 18

"Ταξική" αλληλεγγύη? Ευχαριστώ αλλά κάνω δίαιτα..


Με τα μάτια της Ελιάς




Και μια που γίναμε όλοι προλετάριοι ..
( αφού  εργαζόμαστε υπό την  επίβλεψη
και  καθοδήγηση του κράτους και της κάθε κυβέρνησης ...άρα τα "μέσα παραγωγής" πέρασαν σε άλλα χέρια   και μιλώ για τους Δάσκαλους , τους γιατρούς και άλλους  οι οποίοι διέθεσαν την γνώση τους όχι εκεί που έπρεπε άμεσα  αλλά αλλά σε μεσάζοντες , άλλοι για κομματικά οφέλη , άλλοι γιατί δεν μπορούσαν να κάνουν αλλιώς γιατί θα βρισκόταν εκτός κοινότητας του κλάδου τους )
θα διαχωρίσω τη θέση μου ..

Θα την διαχωρίσω,  γιατί κόμμα δεν είμαι ώστε να φωνάζω υπέρ όλων των εργαζομένων για να πάρω τις ψήφους τους..
Αλλά και κόμμα να ήμουν θα κοιτούσα να είμαι εγώ πρώτα εντάξει και να δίνω το παράδειγμα με τη στάση μου στα όχι και τόσο απολωλότα πρόβατα..
Αυτό το λέμε καθοδήγηση ..
Σε υποστηρίζω μεν , αλλά έχω και τα κότσια ή την κομματική παιδεία και την ηθική
για να σε οδηγήσω ...κάπου δε...

Ένα παράδειγμα της στρέβλωσης της ταξικής - εργατικής αλληλεγγύης
είναι και οι εργαζόμενοι στην ΕΡΤ..

Γιατί άλλο να φωνάζεις για μια υγιή κρατική ραδιοφωνία
και άλλο να στηρίζεις έτσι χωρίς ιδεολογικές βάσεις,  τους μέχρι τώρα εργαζόμενους σ αυτήν.. όπως και στους επόμενους...αύριο..

Όλοι ξέρουμε πως έμπαιναν σε τέτοιες "πόρτες" οι συγκεκριμένοι εργαζόμενοι στην πλειοψηφία τους.. Με τον ίδιο που μπήκαν στην σημερινή Δ.Τ. του Σαμαρά, Βενιζέλου και του Φώτη ( Μην τον ξεχνάμε αυτόν )
Και όχι μόνο στην ΕΡΤ
Θα μου πεις ότι η δουλειά είναι "ιερή" και καθένας έχει δικαίωμα σ αυτήν..
Ναι... αλλά το αμαρτωλό έργο της κρατικής Ραδιοφωνίας δεν ήταν σε κανέναν άγνωστο ..
Και δεν επιτρέπεται να το γνωρίζουν όλοι και οι μόνοι αρμόδιοι της ενημέρωσης της  κοινωνίας μας να μην το ξέρουν..

Σε ποιον λοιπόν να δείξω αλληλεγγύη??
Για ποιον λόγο..?
Για να  επιβραβεύσω  την χρόνων παθητική τους στάση  ή για να τους παροτρύνω να συνεχίσουν να φέρονται όπως φερόταν τόσα χρόνια?
Είπαμε...εγώ δεν είμαι κόμμα...
Και επίσης ανήκω στην εργατική τάξη..
Οι παραπάνω ξέρουν που ανήκουν ?
Θα μου πεις ότι έτσι χωριζόμαστε σαν εργαζόμενοι..
Ε! ας χωριστούμε  μια φορά..
Πήξαμε στο σφιχταγκάλιασμα...

ΣΣ. Ναι..πιθανώς να την πληρώσουν ελάχιστοι, τυχαία κι από σπόντα εργαζόμενοι εκεί.. Αν δεν γνώριζαν.. Κι αν υπάρχουν..

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αχ Ελιά μας... Με αυτό τον καημό είμαστε όλοι όσοι έχουμε καταλάβει τί γίνεται στην Ελλάδα... Οι άλλοι απλά πηγαίνουν όπου τους πάει ή καλύτερα, όπου τους συμφέρει...
(κι εγώ... την ίδια δίαιτα κάνω...)

Ελιά Μαϊστρα είπε...

" Οι άλλοι απλά πηγαίνουν όπου τους πάει ή καλύτερα, όπου τους συμφέρει... "
____________

Και μπροστα στο συμφέρον
δεν τους νοιάζει αν κόβουν ρίζες ή ψαλιδίζουν φτερά..ακόμα και των παιδιών τους..
Για πατρίδα δεν μιλώ..
Αυτοί δεν ξέρουν τι θα πεί η λέξη
και μένα θα μου βάλουν καμιά ταμπέλα..

Την καλημέρα μου Εύα..