:p :p :p... χά!

Σάββατο, Φεβρουαρίου 28

Ζητείται αξιοπρέπεια..


Η τελευταία αναζήτηση μιας άλλου είδους  αξιοπρέπειας

Ζητείται λοιπόν ειδικώς.. και όχι γενικώς… 
Κανένας δεν στην δίδαξε..  Γεννήθηκες αξιοπρεπής γνωρίζοντας τι θα πεί να πορεύεσαι όρθιος και το έκανες χωρίς  καμιά προσπάθεια . 
Τα μόνα που έχασες σ αυτήν την πορεία ήταν υλικά αγαθά..μα το κέρδος ήταν τεράστιο .. Κέρδισες όλα αυτά τα χρόνια τον τίτλο του ανθρώπου που ξεχωρίζει  απ τα ζώα.. Για  άλλους κέρδισες τον τίτλο του μαλάκα .. 

Πάμε παρακάτω..

Κι έρχεται κάποτε η στιγμή που ακόμα και αυτή η αξιοπρέπεια σου στρέφεται εναντίον σου και σε βάζει μπροστά σε μια άλλη ευθύνη..
Κάθεται σταυροπόδι  , πίνει μια γουλιά καφέ , ανάβει τσιγάρο  και σε ρωτά: 

- Και πως είναι ένας εκούσιος  αξιοπρεπής θάνατος? Να φύγεις ήσυχα,   αθόρυβα , ή να φυτέψεις πρώτα   μια σφαίρα στην καρδιά του συστήματος..?  

Ποτέ μέχρι σήμερα δεν είχα σκεφτεί έναν εκούσιο θάνατο ..Μπορούσα να νοιώσω  την απόγνωση του άλλου, 
τον κάθε είδους  τρόμο του, 
την ανασφάλεια του , 
την περιθωριοποίηση , 
την απόρριψη, αλλά ποτέ την αξιοπρέπεια της φυγής απ όλα αυτά, 
..και ποτέ την δική μου..

Η κ. Αξιοπρέπειά μου πολλές φορές στο παρελθόν μου έβαζε διλήμματα  και με έκανε να συγκρούομαι με τον εαυτό μου..

Όπως πχ. Δεν τα λές χύμα και τσουβαλάτα σε φίλο  σου τη στιγμή που γνωρίζεις πως είναι προγραμματισμένος απ αλλού να  λέει και να  κάνει , 
ή δεν δουλεύει το μυαλό  του για διαφόρους λόγους , 
ή είναι ένα άβουλο πλάσμα .. 
Τα λες βέβαια μόνο όταν έχεις το ταλέντο του λόγου , και το χάρισμα να σφάζεις με τον μπαμπάκι..Δεν έχω κανένα απ τα δύο.. Το μόνο ταλέντο μου είναι να κάνω χιούμορ με τους άλλους  και να γελοιοποιώ τον εαυτό μου αυτοσαρκάζοντάς με..

- Έστω  μου λέει η Αξιοπρέπεια ..Απάντησέ μου όπως σε βολεύει.. 
– Λοιπόν  ..Δεν θα φύτευα  ποτέ μια σφαίρα στην καρδιά του συστήματος γιατί θα το ηρωοποιούσα..
- Ήρωας ο Καπιταλισμός?? 
– Δεν κατάλαβες … 
Σύστημα πια για μένα είναι ο καθένας ανόητος, το κάθε χάπατο   που πιστεύει, 
που ελπίζει ακόμα 
που αερολογεί , που γλύφει , ακόμα και που σφυρίζει αδιάφορα κοιτώντας την δουλίτσα του..
Σύστημα είναι ο γλοιώδης  καλλιτέχνης που πατάει σε πολλές βάρκες και ότι του κάτσει, 
ο βαριά σκεπτόμενος συγγραφέας που δεν καταδέχεται να ανακατευτεί με τα κοινά , 
ο συνδικαλιστής δάσκαλος , 
σύστημα είναι η κάθε τεμπέλα κότα που δεν ξέρει γιατί ζεί παρα μόνο για τον εαυτό της 
σύστημα και η παλιά πουτάνα που στα τελευταία της άγιασε και κάνει κρητική στην πορνεία..
Σύστημα και το φοβιτσιάρικο ανθρωπάκι  που τα έχει χάσει όλα αλλά δεν μιλάει για να είναι αρεστός στους γύρω του.. 
Σύστημα είναι όλοι αυτοί που κοιτάνε την δική τους «αξιοπρέπεια» κλέβοντας την δική σου..

Όχι λοιπόν …Ένας αξιοπρεπής θάνατος για μένα δεν είναι πρώτα μια σφαίρα στην καρδιά όλων αυτών και μετά στον κρόταφό μου..

Αξιοπρέπεια σε  τέτοιου είδους φυγή  θα ήταν ένα γερό σκάγιασμα στα οπίσθια όλων αυτών με σκάγια  για αρκούδα..
Αυτό θα ήταν το τελευταίο σου τσιγάρο και το τελευταίο γεύμα που επιλέγει ο καταδικασμένος απ τους παραπάνω με την ποινή θανάτου 

- Και τι  θα γίνει μετά ?? Ολοι αυτοί που λες θα αλλάξουν????


- Χα ! δεν ξέρω χαζούλα μου Αξιοπρέπεια…
Αφού θα έχω φύγει!


!




Δεν υπάρχουν σχόλια: