:p :p :p... χά!

Πέμπτη, Απριλίου 2

Ελλάς Ελλήνων αριστερών

Οι καλοί οι κακοί και οι ωραίοι*
( *που παρεμπιπτόντως έχουν και χρέη.)

Πιστεύω να κατάλαβες αγαπητό μου κοτοπουλάκι πως ο ωραίος της παρέας είσαι εσύ .. Ναι! σε σένα μιλάω .. στον κυρίαρχο λαό! 
Που παρακολουθείς ως θεατής την παράσταση για την  οποία πλήρωσες και εισιτήριο πρώτης θέσης για να τη δείς , ενώ στην ουσία ο πρωταγωνιστής είσαι εσύ .. 

Εσύ εμπνέεις τους σεναριογράφους, εσύ τους κομπάρσους, 
πάνω σου  όλοι οι προβολείς του θεάτρου … 

Με πλοκή το έργο, 
με καλούς- κακούς  , 
με  κακούς- καλούς, 
με σύγχρονους γερολαδάδες , με ναζί , με κουκουλοφόρους ,
 με μικρό ήρωα  χωρίς Γιώργο Θαλάσση  
με Χουχού και Ποκοπίκο χωρίς Γκαούρ -Ταρζάν ..
όλοι ποντάρουν στο θυμικό σου γνωρίζοντας πως υπερισχύει της μνήμης σου.. 

Οι καλοί και οι κακοί κυβερνητικοί  , 
η καλή πρόεδρος της βουλής, και τα συντρόφια της με την αντίθετη άποψη απ αυτήν, 
οι κυβερνητικοί  που είναι υπέρ των  αντιεξουσιαστών  και μεταναστών, οι κυβερνητικοί  που είναι αντίθετοι, 
κι αν κάνεις κέφι πάμε και παραπέρα ..στα προσεχώς ..
Δεν σου δίνω την δόση (αν  λέγεται ακόμα έτσι ) που θα στην δώσω, γιατί την έχω ανάγκη εγώ, διαμαρτυρήσου  εσύ να φανεί πως χτυπάς το χέρι στο τραπέζι και μου επιβάλλεσαι  ως πρώτη φορά αριστερά ( στα xxxxxxx και πέντε αυγά Τουρκίας εμένα ,η δουλειά μου να γίνει ) και όλα αυτά στεφανωμένα με το ασφαλίτικο έμβλημα  Το καρότο και το μαστίγιο ..

Κατά τα άλλα.. καπούτ…νάθινγκ..και «πράμα» κρητικό..

Όπως θα έλεγε και ο θεός σχωρέστον πατέρας του γιού μου: Λάδι -λάδι και τηγανίτα τίποτα … 
Εσύ λαέ μου κυρίαρχε τρώγε τον πασατέμπο σου...αλλά μην φτύνεις τα φλούδια πάνω μου, θα τρελαθώ κάποια στιγμή και αλίμονο σε όλους σας..

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

βγάλε το καρότο από το στόμα να βγάλουμε άκρη

από μπουκλουκυέ εξωτερικού

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Η ανωνυμία σου φανερώνει "θάρρος"..
Τα λεγόμενά σου, πείρα από τοποθετήσεις καρότων.. Φανερό ότι την βρίσκεις με το σημείο που το βάζεις εσύ..

Ανώνυμος είπε...

δεν υπάρχει ανωνυμία στο ιντερνετ

(Δεν ήρθα για να με πάρουν στο κατώφλι οι συνυφάδες σου και να κάνω θεάσεις με τις καροτολογίες σου, ούτε διαφημίζομαι με τον τρόπο αυτό. Για όλα τα άλλα ζήτα τη βοήθεια του «εθνικού κορμού»...)

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Η ασάφεια της ανοησίας..

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Υ.Γ
Καί βέβαια δεν υπάρχει ανωνυμία στο ίντερνετ..Απ όπου και άν ήρθες είτε απευθείας είτε ως αναγνώστης μάθε πως δεν έχω την ανάγκη βοήθειας κανενός..ούτε γνωστών ούτε αγνώστων..

Ανώνυμος είπε...

Αυτός είναι ο λόγος που δεν αισθάνομαι ανόητος στην παρούσα φάση και επίσης δεν πολυκαταλαβαίνω τα περι ασάφειας αλλά σε κούρασα με την πρόζα μου και φεύγω...