:p :p :p... χά!

Πέμπτη, Απριλίου 23

Mea culpa






Όσο και αν ζορίσω το μυαλό μου πηγαίνοντας  το πολύ πίσω για να θυμηθώ ποιος μου δίδαξε, τι, καταλήγω στο ίδιο συμπέρασμα ..
Κανένας..παρά μόνο ένας..Ο δάσκαλός μου στην πρώτη δημοτικού που είχα την τύχη να τον έχω δάσκαλο και τα έξι χρόνια .

Ούτε οι γονείς μου ούτε οι φίλες μου ούτε οι μετέπειτα  δάσκαλοι ούτε η κοινωνία .. Όλοι αυτοί ήταν το τετράδιο των ασκήσεων μου, πάνω σ αυτά που μου έμαθε εκείνος .. να παρατηρώ και να σκέπτομαι. Να γνωρίζω πως τα πάντα πάνω στη γή είναι φτιαγμένα απ το υλικό που είναι φτιαγμένος ο άνθρωπος..

Να κάνω λάθη και να ζητώ συγνώμη.

Ίσως ο πρόλογός μου να μην ταιριάζει τόσο με το θέμα μου αλλά μιας και πρόκειται για συγνώμη νόμισα πως έπρεπε να τα εξηγήσω όλα αυτά ..έτσι ώστε αν είμαι κακός άνθρωπος - για πολλούς-  να γνωρίζουν πως έγινα από μόνη μου γιατί ήμουν κακή μαθήτρια αν  πάλι είμαι καλός, γι αυτό ευθύνεται ο δάσκαλός μου και κανένας άλλος..

Δεν  το κρύβω πως  πρίν μερικούς μήνες στενοχώρησα και με στενοχώρησαν πολλοί..Άθελα τους και άθελά μου.. 
Η αιτία γνωστή..οι αντίθετες απόψεις ..
Αλλιώς τα έβλεπα τα πράγματα εγώ αλλιώς εκείνοι..
Από αρκετούς απομακρύνθηκα , λιγότεροι απομακρύνθηκαν από μένα έτσι ώστε να μην μου ξεφύγει καμιά φορά να τους πω την γνωστή φράση : «Σ’τα έλεγα εγώ» ..την οποία σιχαίνομαι..
Νόμιζα πως στις «προβλέψεις»  μου θα δικαιωνόμουν οπότε αν μετά τους έκανα και το παραμικρό σχόλιο θα ήταν σαν να θριαμβολογούσα .. Δεν έγιναν όμως έτσι τα πράγματα

Όλοι αυτοί με τους οποίους είχα αντίθετη άποψη και μιλάμε για πολιτική άποψη αφού από εκεί ξεκινάνε όλα , ήξεραν τι ήθελαν , γνώριζαν τι ζητούσαν και το ζητούσαν με επιμονή τόση που εγώ τους πέρασα για κομματόσκυλα και για πωρωμένους που ήθελαν να ψαρέψουν ψήφους για το κόμμα τους  το οποίο και έγινε κυβέρνηση τελικά.. Η μόνη που δεν γνώριζε είμαι εγώ..

Ζητώ λοιπόν - απ όλους αυτούς απ τους οποίους έχω απομακρυνθεί και απ την έξω ζωή και απ τα μέσα κοιν. δικτύωσης  (απενεργοποιώντας τον παλιό μου λογαριασμό στο f/b)  ταπεινά συγνώμη..

Δεν γνώριζα πως μια τέτοια κυβέρνηση σαν την σημερινή  ονειρευόταν..
 με μνημόνια ,
με τρόϊκες 
με πράξεις Ν.Π , 
με τακτοποίηση δικών τους παιδιών, 
με συνέχιση της αφαίμαξης των ίδιων στρωμάτων με τους προηγούμενους ..

Νόμιζα – κακώς όπως απεδείχθη – πως ήθελαν αλλαγή πολιτικής και όχι αλλαγή προσώπων με αριστερή μάσκα..
Και γιατί ακόμα νόμιζα πως σεβόταν την έννοια αριστερά και δεν θα επέτρεπαν σε κανέναν να την καπηλευθεί..


Συγνώμη λοιπόν .. για ακόμα μια φορά..που σας έλεγα τότε :  δεν είναι τούτοι εδώ αυτοί που ζητάτε μην τους πιστεύετε.. 
.Δεν βαριέσαι πάλι φίλοι ...αλλά,  "φίλοι"  από μακριά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: