:p :p :p... χά!

Τετάρτη, Δεκεμβρίου 30

Κόκκινες γραμμές




Της Ιόλης

Η μόνη που απαγορεύεται να αγαπά τα ζώα και να μιλάει γι αυτά , 
η μόνη που δεν μπορεί να εξοργίζεται με την κακοποίησή τους , 
η μόνη που πρέπει να την αφήνει αδιάφορη η εγκατάλειψη τους απ την οικογένεια με την οποία ζούσαν χρόνια μαζί της, η μόνη που δεν πρέπει να χαλά την καλοκαιρινή της ησυχία βλέποντας ένα σκυλί δεμένο σε μπαλκόνι της υπό καύσωνα Αθήνας να έχει τρελαθεί ρίχνοντας όλες τις γύρω γλάστρες για να βρει λίγη δροσιά στο χώμα που σκορπίστηκε στο καυτό δάπεδο 
    η μόνη λοιπόν που δεν θα πρέπει να μιλάει για όλα αυτά είμαι εγώ.. 
    Γιατί ως κρεοφάγος τα τρώω.. 
Τρώω τα πάντα. Κοτόπουλα , μοσχάρια , αρνιά , αλλαντικά και ποιος ξέρει αν τρώγαμε και τα σκυλιά μπορεί να τα έτρωγα.. που θα τα έτρωγα σίγουρα… 

Η μόνη που δεν πρέπει να κατανοεί τις θρησκευτικές αδυναμίες των πιστών της κάθε θρησκείας , 
να κλείνει τα μάτια στην πλαστή ελπίδα που δίνει κουράγιο να συνεχίσει κάποιος δυστυχισμένος τη ζωή του, 
να βουλώνει τα αυτιά στις άσκοπες προσευχές ενός ανθρώπου σε απόγνωση , 
να συγχωρεί τον εγκαταλειμμένο απ όλους, που υπάρχει αυτός και έτσι επιβιώνουν τα επιβιώνουν τα ιερά κονκλάβια , 
    είμαι εγώ.. 
    Γιατί εγώ είμαι άθεη .. 
Ένας άθεος πρέπει να είναι ο ριζοσπάστης των πάντων , η σπάθα που σαρώνει κάθε ελπίδα ανθρώπων και να αγνοεί αδυναμίες επιβαλλόμενες για να υπάρχει ο σάπιος κόσμος και να ξεχωρίζει αυτός..ο άθεος..ως άλλος μεσσίας.. 

Η μόνη που δεν πρέπει να έχω άποψη για τις σχέσεις των ανθρώπων και δή των ζευγαριών , 
άποψη για την αγάπη , για τον έρωτα , για το ταξείδι στη ζωή που είναι «κατάντημα» να το κάνει κάποιος μόνος όσο και αν επικαλείται ότι ήταν δική του επιλογή, 
η μόνη που δεν έχω δικαίωμα να ανακατεύομαι στην κάθε νομιμοποίηση ή μη νομιμοποίηση μιας ερωτικής συνύπαρξης δύο ανθρώπων , του ίδιου φύλου ή διαφορετικού, 
 να είμαι λάβρος αντίπαλος ή συμπαραστάτης , 
    εγώ είμαι πάλι.. 
    Γιατί εγώ δεν πιστεύω στους νόμους των ανθρώπων αλλά στους νόμους της φύσης .. 
Δεν μπορώ να φανταστώ πως ένα ιερό μυστήριο στην συγκεκριμένη περίπτωση του γάμου μπορεί να κρατήσει δεμένους δυό ανθρώπους που όλα έχουν τελειώσει μεταξύ τους .. 
Που ο έρωτας και η αγάπη έρχεται από κεί που δεν την περιμένεις ..και που κανένας νόμος και καμιά θρησκεία δεν μπορεί να το αποτρέψει αυτό . 
Και που σε μια κοινωνία που βάζει υποκριτικά τα παιδιά στην πρώτη γραμμή, 
που παράγει «ηθική» κατά το δοκούν, ο άλλος θα διστάσει να τραβήξει τον δρόμο του , φερόμενος ως θρήσκος , ως πιστός , ως ηθικό άτομο ως «φιλόζωος» του κ@λου με λίγα λόγια, 
 που καταστρέφει τη ζωή του , 
την ζωή του /της συντρόφου του και στη συνέχεια την ζωή των παιδιών του.. 

Και ας μη μιλήσουμε για το ένστικτο της μάνας που έχει χαθεί διά παντός μιας και μιλάμε για φύση  αφού νόμιμα και πολιτισμένα - διά μέσου ΜΚΟ -   εξηγεί στο μικρό της πως το κιλοτάκι του είναι υπόθεση δική του και μόνο , και το ξεπροβοδίζει με ήσυχη την συνείδηση στην ανθρώπινη αλλά με νόμους ζούγκλα, ενώ επικροτεί ή δείχνει ανοχή στην κάθε είδους ασέλγεια που συμβαίνει γύρω της . 
Δεν έχω λοιπόν κανένα δικαίωμα να μιλώ , ακόμα και να συγκαταλέγομαι στους κυρίους τέλειους , αφού ατελές όν είμαι .και το μόνο πιστεύω μου είναι η  φύση και οι νόμους της που την έχουμε απορρίψει προ πολλού και που μόνο επιστήμονες και ειδικοί ασχολούνται με μέρος αυτής , παραβλέποντας τα υπόλοιπα αν δεν υπάρχει περίπτωση να αποφέρουν κέρδος ..

Γιατί η γαλήνη , η ηρεμία , η χαρά , η ευτυχία και το γέλιο των πολλών δε αποφέρει κέρδος ..παρά μόνο στο σινεμά…
Δημοσίευση σχολίου